گز اصفهان
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / گز اصفهان بلداجی / نمایندگی فروش گز بلداجی در اصفهان

نمایندگی فروش گز بلداجی در اصفهان

گز بلداجی جهت فروش در شهر اصفهان هم دارای نمایندگی می باشد . گز بلداجی یکی از معروف ترین گز ها می باشد که در شهر بلداجی در استان چهارمحال و بختیاری تولید می شود و در بازار های داخلی و خارجی دارای محبوبیت فراوانی است .

گز یکی از شیرینی های سنتی و قدیمی ایران می باشد که از ۴۵۰ سال پیش در ایران تولید می شود . از معروفترین برند های تولید کننده این شیرینی محبوب ، گز بلداجی است که در سراسر ایران و همچنین در بازارهای خارجی به فروش می رسد .

فروش گز بلداجی

خرید و فروش گز بلداجی

جهت خرید گز با برند بلداجی می توان به صورت حضوری یا از طریق اینترنت به نمایندگی مورد نظر مراجعه کرد و محصول را خریداری کرد . اما آنچه مد نظر هست دسترسی به موقع افراد به محصول مورد نظر می باشد .

گز بلداجی در شهر های مختلف مانند اصفهان نمایندگی های زیادی دارد . افراد می توانند این شیرینی سالم و مقوی را بر حسب مورد نیاز خود ، به صورت بسته بندی ، فله ، جزئی و عمده در انواع طعم ها و مغز ها با بسته بندی مختلف و قیمت های مختلف خریداری نمایند .

فروش گز بلداجی

نکات مهم هنگام خرید گز

مواردی که در خرید گز از اهمیت ویژه ای برخوردار است شامل کیفیت ،  طعم ، قیمت و وزن آن می باشد و همچنین برند محصول یکی از نکاتی هست که باید به آن توجه کرد .

فروش گز بلداجی

دلیل محبوبیت گز بلداجی

گز بلداجی توانسته است محبوبیت فراوانی را به دست بیاورد .

در تولید گز از ماده ای به نام انگبین استفاده می شود . این ماده در کوهستان های استان چهار محال و بختیاری به وفور وجود دارد . تولیدی های گز بلداجی با استفاده از انگبین درجه یک و خاص توانسته اند یکی از بهترین تولید کننده های گز با کیفیت و مرغوب شناخته شوند .

برند گز بلداجی

گز بلداجی به عنوان یک برند ، با کیفیت عالی مطرح شده است . در شهر بلداجی تعداد ۱۰۰ کارگاه تولیدی وجود دارد که برای ۴۰۰۰ نفر اشتغال زایی شده است .

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

خرید گز از فروشگاه گز بلداجی به قیمت روز

فروشگاه گز بلداجی و خرید عمده ای

فروشگاه گز بلداجی یکی از بزرگترین عرضه کننده های گز اصفهان است که شما می …

دیدگاهتان را بنویسید