گز اصفهان
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / گز کرمانی / نمایندگی فروش گز کرمانی بادامی در اصفهان

نمایندگی فروش گز کرمانی بادامی در اصفهان

تولیدکنندگان بزرگ و معتبری در شهر اصفهان، انواع مختلفی از شیرینی‌ها و خوراکی‌های خوشمزه و لذیذ را تولید و عرضه می‌کنند، گز کرمانی یکی از محصولات نام آشنای این ناحیه است و دارای شهرت خاصی می‌باشد، نمایندگی فروش گز کرمانی اصفهان، انواع مختلفی از گز‌های بادامی، پسته ای و مخلوط را با بهترین کیفیت و در بسته بندی‌های زیبا، در اختیار مصرف‌کنندگان محترم قرار می‌دهد.

نمایندگی فروش گز کرمانی بادامی در اصفهان

گز کرمانی بادامی در درجه کیفیت مختلف

گز کرمانی بادامی در درجه کیفیت مختلفشهر اصفهان یکی از شهرهای معروف و قدیمی ایران است که از دیرباز آثار هنری دستی، خوراکی‌ها و سوغاتی‌های خوشمزه‌ی آن، زبانزد خاص و عام بوده است. امروزه با تنوع محصولاتی رو به رو هستیم که ممکن است برخلاف ظاهر و طعم خوب، دارای ارزش غذایی چندانی نباشند.

با کمی دقت در نوع مواد اولیه و ترکیب سوغاتی‌های قدیمی، متوجه می‌شویم که هنرمندان خوش ذوق این مرز و بوم، در تولید این خوراکی‌ها، علاوه بر طعم و مزه، خواص آن را نیز در نظر گرفته اند، گز از محصولات قدیمی کشور ما است که تولید‌کنندگان اصلی آن در شهر اصفهان قرار دارند.

این تولید‌کنندگان با بهترین مواد اولیه، محصولات مرغوب و درجه یکی تولید کرده‌اند که علاوه بر فروش گسترده ی داخلی، در بازارهای خارجی نیز از محبوبیت ویژه ای برخوردارند، ترکیبات گز مانند: گز انگبین، گلوکز، سفیده ی تخم مرغ، گلاب، مغز پسته  یا بادام، عسل و … نشان می دهد که این محصول دارای ویتامین ها و مواد معدنی مفیدی است.

ویتامین‌های C ،E ،A و ویتامین های گروه B و همچنین کلسیم، آهن، اسید فولیک، پتاسیم و … از املاح و موادی هستند که در ترکیب این ماده ی لذیذ وجود دارند و به همین دلیل باعث تقویت سیستم ایمنی شده و برای افرادی که دچار کم خونی هستند، بسیار مفید می‌باشد.

از طرفی این شیرینی، آرام بخش بوده و اضطراب و استرس را از بین می برد و باعث زیبایی و شادابی پوست و مو می شود. شرکت گز کرمانی، با بیش از صد سال تجربه در تولید انواع مختلف گز، توانسته است محصولات درجه یک و با کیفیتی مانند؛ گزهای بادامی و پسته ای را با درصد متفاوتی تولید کند.

سایت ما با افتخار، به عنوان نمایندگی فروش گز کرمانی، نمونه‌هایی از این محصول را با قیمت مناسب در اختیار مصرف‌کنندگان و خریداران عمده ی آن، می‌گذارد.

خرید گز کرمانی اصفهان از نمایندگی های اصلی فروش

خرید گز کرمانی اصفهان از نمایندگی های اصلی فروشبرای هر مصرف کننده‌ای اصالت کالا و خرید مطمئن با قیمت مناسب، می‌تواند جزء اصلی ترین نکات در تهیه و خرید هر محصولی باشد، خرید گز اصفهان نیز از نمایندگی‌های اصلی فروش، علاوه بر اطمینان از کیفیت کالای دریافتی، باعث سرعت دریافت کالا و رضایت مشتریان مختلف می‌شود.

گز کرمانی اصفهان، نمونه‌ای از محصولات اصیل ایرانی است که صادرکنندگان بسیاری را ترغیب به خرید عمده و صادرات گسترده‌ی آن در نقاط مختلف جهان می‌کند، قیمت گز کرمانی با توجه به نوع آن، درصد و میزان مغز به کار رفته، نحوه و حجم سفارش، متفاوت می‌باشد.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

قیمت گز حبه ای کرمانی

هنر شیرینی پزی در اصفهان + گز حبه ای کرمانی ویژه

گز حبه ای کرمانی، یکی از هنرهای شاخص شیرینی پزی در اصفهان است. گزهای ویژه …

دیدگاهتان را بنویسید