گز اصفهان
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / گز و پولکی اصفهان / پرفروش ترین انواع گز و پولکی صادراتی در اصفهان

پرفروش ترین انواع گز و پولکی صادراتی در اصفهان

گز و پولکی اصفهان که عمده ترین سوغات این شهر به شمار می روند، از پر طرفدارترین شیرینیها در سراسر دنیا محسوب می شوند. آمار بالای فروش این محصولات در داخل و خارج از کشور بیان گر این ادعا می باشد. تنوع در هر یک از این محصولات، سبب شده است که افراد با مزاجها و سلایق مختلف، بتوانند از آنها استفاده کنند. یک جایگزین شیک، خوشمزه و رسمی برای قند در هر نوع مهمانی می باشد. 

پرفروش ترین انواع گز و پولکی صادراتی در اصفهان

چه کسانی در تولید گز و پولکی اصفهان سهیم هستند؟

چه کسانی در تولید گز و پولکی اصفهان سهیم هستند؟قنادان در واقع هنرمندان اصلی در تولید گز و پولکی اصفهانی هستند، اما به سبب استفاده از ترکیبات گیاهی متعدد در تهیه این نوع شیرینیها، باید گفت که فعالان در زمینه گیاهان دارویی نیز به صورت غیر مستقیم در تولید این شیرینیها سهیم هستند. به عنوان مثال ترنجبین، شیر خشت، کنجد، چهار مغز، نارگیل، زنجبیل و لیمو از جمله این ترکیبات می باشند. وجود این مواد در تهیه ی گز و پولکی سبب تنوع در آنها شده است. انواع گز را می توان در دو گروه کلی گز آردی و گز لقمه ای تقسیم کرد. درصد و نوع مغز به کار رفته در آنها هم، تقسیم بندی وسیع تری را ایجاد می کند. پولکی نیز که از فرآوری شکر تحت دمای بالای صد و شصت درجه سانتی گراد حاصل می شود انواع مختلفی دارد. از جمله:

  • پولکی ساده
  • پولکی نارگیلی
  • پولکی با طعم لیمو
  • پولکی زرشکی
  • پولکی زعفرانی 
  • پولکی کنجدی
  • پولکی زنجبیلی

پولکی ها همگی خاصیت شکنندگی و ترد دارند و مصرف آنها با چای لذت بی نظیری دارد. تولید گز اصفهان، یکی از مشاغل عمده به شمار می رود. همان طور که در ابتدا اشاره شد، کشور های مختلف هم از این شیرینیها استقبال می کنند، فروش گز پولکی صادراتی، ارز آوری زیادی برای کشور دارد. گز و پولکی انبارداري آسانی نیز دارند و در مقایسه با سایر شیرینیها از ماندگاری بسیار بالا تری برخوردار هستند. همین امر صادرات آن را نیز تسهیل نموده است. گفتنی است طبع هر دو شیرینی مذکور گرم می باشد و به عنوان یک مصلح بعد از صرف غذا های سرد، به کار می رود. بنابراین ارزش دارویی آن ها در کنار ارزش غذایی، به اثبات می رسد.

گز و پولکی صادراتی اصفهان را از کجا بخریم؟

گز و پولکی صادراتی اصفهان را از کجا بخریم؟قابل توجه افرادی که سوال می کنند گز و پولکی صادراتی اصفهان را از کجا بخریم؟ در پاسخ باید گفت این سایت عرصه کننده ی انواع مختلف این شیرینی ها در عالی ترین کیفیت می باشد. سفارشات عمده، شامل تخفیفات ویژه نیز می شود. عدم وجود واسطه ها سبب کاهش قیمتها تا حد زیادی شده و لذا امکان خرید برای افراد مختلف را فراهم نموده است. 

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

تهیه و تولید انواع گز و پولکی اصفهان با قیمت مناسب

لیست قیمت پولکی و گز اصفهان ۱۴۰۲

لیست قیمت پولکی و گز تولید شده در کارخانجات اصفهان با برندهای مشهور در سال …

دیدگاهتان را بنویسید