گز اصفهان
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / گز اصفهان / گز اصفهان با قیمت عمده

گز اصفهان با قیمت عمده

گز اصفهان با قیمت عمده در نمایندگی ها و شعبات رسمی فروش برندهای مختلف گز موجود بوده و در اختیار خریداران و مشتریان قرار می گیرد.

از شناخته شده ترین شیرینی ها در کشور ما گز است که طمع بسیار خوب و دلپذیری دارد و کمتر کسی می تواند در برابر نخوردن این شیرینی خوشمزه مقاومت کند و در ظرف پذیرایی همه ایرانیان جای دارد. گز اصفهان قیمت بسیار گرانی ندارد و بسته به ساده بودن و یا مغز دار بودن آن قیمت این محصول فرق می کند.

ویژگی های یک گز مرغوب

گز این شیرینی بسیار خوش طعم از قرن ها پیش درست و استفاده می شده است. در زمان قدیم این شیرینی تحفه ای بسیار لذیذ به حساب می آمده است و بسیار ارزشمند و خواستنی بوده است. امروزه نیز از محبوبیت این شیرینی اصلا کم نشده و به وفور در اعیاد و مهمانی ها در ظرف شیرینی خود نمایی می کند و دل از همه می رباید.

این محصول از ماده ای به نام گزانگبین، مغزیجات ، سفیده تخم مرغ و شکر تولید می شود و بهترین و مرغوب ترین گز از گز انگبین تولید می شود چون شیرینی بسیار طبیعی تولید می شود و هیچ گونه مواد نگهدارنده و مواد مضر افزودنی در آن به کار نرفته است و ماندگاری حداقل ۳ الی ۴ ماه به طور طبیعی دارد. این محصول مرغوبیت خود را از گز انگبین یا همان گز خوانسار می گیرد و همین امر باعث مرغوبیت و کیفیت بالای آن می شود. ولی امروزه برداشت این محصول بسیار کم شده است و به جای این محصول از ترنجبین و گز علفی برای شیرین کردن آن استفاده می کنند.

از ویژگی های دیگر گز مرغوب می توان به مغزیجات بسیار تازه و با کیفیت اشاره کرد که طعم خوب این شیرینی لذیذ را چند برابر می کند و طعمی منحصر به فرد به آن می بخشند. ترکیب گز و مغزیجات بسیار خوشایند است و شیرینی فوق العاده ای را خلق کرده است. و دیگر ویژگی مرغوبیت این محصول نرم و لطیف بودن آن است که باعث می شود بسیار خوشمزه تر باشد و در دهان به راحتی آب شود.

گز اصفهان قیمت

خرید گز مرغوب اصفهان

تولید کنندگان این محصول در اصفهان بهترین گز انگبین را در تولید این محصول به کار می برند و بهترین محصول را با بالاترین کیفیت و مرغوبیت به بازار و مشتری عرضه می کنند.
به دلیل این که خاستگاه این محصول بیشتر در شهر اصفهان است پس بنابراین تولید اصلی آن در شهر اصفهان انجام می گیرد و تنوع طعمی و بسته بندی بسیار دارد.
هنگام خرید گز بهتر است به برخی نکات توجه کرده و این محصول را از برندهای معتبر خریداری کرد، زیرا برخی از تولیدات گز از کیفیت و تازگی برخوردار نمی باشند.
گز اصفهان قیمت مناسبی دارد و با توجه به نوع بسته بندی آن، قیمت این محصول در نمایندگی های مختلف متفاوت است.

گز اصفهان قیمت

پخش عمده گز اصفهان در سراسر کشور

پخش عمده ای انواع گز توسط نمایندگی های فروش برندهای مختلف گز در اصفهان و دیگر استان های بزرگ کشور انجام می شود.
اگر در شهر محل سکونت خود به این نمایندگی ها دسترسی ندارید، خرید از سایت های رسمی فروش گز بهترین روش جهت تهیه این محصول می باشد.
شرکت های مختلف تولید کننده گز اصفهان علاوه بر فروش عمده ای از طریق نمایندگی ها، اقدام به عرضه محصولات خود به صورت غیرحضوری و از طریق وبسایت های اینترنتی نیز نموده اند.
خرید عمده گز بیشتر توسط تاجران صورت می گیرد که در صورت خرید مستقیم از تولیدکنندگان و با حذف دلالان و واسطه های فروش، نرخ نهایی بسیار پایین و به صرفه تمام می شود.

گز اصفهان قیمت

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

قیمت گز مظفری

لیست قیمت گز مظفری ۲۸ درصد پسته‌ای

لیست قیمت گز مظفری با توجه به درصد مغزهای به کار رفته و نوع بسته‌بندی …

دیدگاهتان را بنویسید