گز اصفهان
چهارشنبه , فروردین ۲۹ ۱۴۰۳
خانه / سوهان گزی / آخرین قیمت روز سوهان گز دار درجه یک

آخرین قیمت روز سوهان گز دار درجه یک

سوهان نوعی شیرینی خوشمزه، مقوی و مغذیست که در کیفیت ها و انواع مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. جوانه ی گندم جزء ترکیبات اصلی سوهان می باشد. این شیرینی بی نظیر در انواع سوهان گز دار، پشمی، حلوایی، بادامی و… وجود دارد. شهر قم، مشهد و اصفهان از بزرگترین تولید کننده های سوهان در کشور می باشند. آخرین قیمت روز سوهان گز دار درجه یک در همین سایت ثبت و درج شده است.

آخرین قیمت روز سوهان گز دار درجه یک

مشخصات سوهان گز دار درجه یک

مشخصات سوهان گز دار درجه یکسوهان تنوع بالایی دارد. ترکیباتی که در تولید آن به کار رفته و نحوه ی پخت آن کیفیت آن را مشخص می کند. موادی که در پخت سوهان به کار می رود شامل جوانه ی گندم، کره یا روغن حیوانی، پسته، بادام، هل و زعفران می باشد. سوهان گز دار یکی از پر طرفدار ترین نوع سوهان است. گزی که برای تهیه ی این سوهان استفاده می شود معمولا از گز معروف اصفهان گرفته شده و طعم بی نظیری دارد.

سوهان گز دار درجه یک ترد می باشد و به دندان نمی چسبد. در سوهان گزی به جای مغزیجاتی مانند پسته و بادام با گز وسط سوهان را پر می کنند. موادی که در ترکیبات سوهان وجود دارد هر کدام دارای خواص فراوانی هستند. بنابراین سوهان تولید شده سرشار از ویتامین و مواد معدنی مفید برای بدن می باشد.

سوهان سرشار از انرژی است و کالری زیادی دارد. بنابراین مصرف آن به عنوان میان وعده می تواند بخش زیادی از انرژی بدن شما را تامین کند. سوهان مرغوب نباید سفت باشد و یا به دندان بچسبد. استفاده از روغن های مصنوعی کیفیت سوهان را پایین آورده و طعم آن را عوض می کند. بنابراین هنگام تهیه سوهان دقت کرده تا بتوانید محصولی با کیفیت و درجه یک تهیه کنید و از خواص آن بهره مند شوید.

لیست قیمت سوهان گز دار را چگونه تهیه کنیم؟

لیست قیمت سوهان گز دار را چگونه تهیه کنیم؟قیمت سوهان بسته به نوع و کیفیت آن در بازارهای مختلف، متفاوت است. سوهان گز دار یک سوغاتی معروف برای افرادیست که به شهر اصفهان سفر می کنند. هرچه میزان پسته ی موجود در گز بیشتر باشد محبوبیت آن نیز بیشتر است و مزه ی آن بهتر می باشد. نوع بسته بندی سوهان در کیفیت آن بسیار موثر است.

ظرف هایی که سوهان در آن قرار می گیرد عمدتا از جنس فلزی و حلبی می باشد. زیرا سوهان در این نوع ظرف ها ماندگاری بیشتری دارد. قیمت سوهان گزدار بسته به مقدار و کیفیت آن دارد. لیست قیمت سوهان گز دار در انواع مختلف را می توانید در همین سایت مشاهده کرده و محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری کنید.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان گزی مخصوص کره ای

خرید و قیمت سوهان گزی مخصوص کره ای

سوهان گزی مخصوص کره ای یک ترکیب نوآورانه و خوشمزه از دو شیرینی سنتی ایرانی …

دیدگاهتان را بنویسید