گز اصفهان
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / سوهان گزی / ارزانترین قیمت انواع سوهان گزی خودکار

ارزانترین قیمت انواع سوهان گزی خودکار

سوهان به عنوان یک شیرینی است که تقریبا همه یافراد علاقه مند هستند. مزه و طعم این شیرینی به دل می‌نشیند و البته داشتن تنوع و نمونه‌ های مختلف‌ اش توانسته همه را راضی نگه دارد.برای تهیه این شیرینی توجه به مواد اولیه و ترکیباتی که در آن استفاده می­­ شود، بسیار مهم و اساسی است. هر چقدر ترکیبات و مواد به کار رفته در این شیرینی با کیفیت­‌تر باشد. سوهان تولید شده از کیفیت بیشتری برخوردار می­‌شود. سوهان گزی خودکار نیز از بهترین مواد تولید شده است.ارزانترین قیمت انواع سوهان گزی خودکار

دسته بندی انواع سوهان گزی براساس طعم

دسته بندی انواع سوهان گزی براساس طعمامروزه بعد از گذشت سال­ها که از تولید این نوع شیرینی می گذرد، کیفیت و تنوع آن بسیار افزایش یافته است. به همین دلیل اگر در بازارها گشتی بزنیم متوجه تنوع ابن محصول می شویم.  که هر کدام از این سوهان ها دارای ویژگی ها و خصوصیات خاص خود می باشند. که سبب فرق بین آنها می شود.نوع دیگر از این سوهان ها که محبوب و خوشمزه است سوهان گزی است.در اینجا انواع سوهان گزی را می توان به سوهان های مختلفی اشاره کرد. استفاده از گز در ترکیبات این نوع شیرینی باعث لذیذ تر شدن و خوشمزه تر شدن این نوع شیرینی شده است.در تولید سوهان گزی از طعم هایی مثل انجبیل، عسل، مغز پسته و ترنجبین استفاده شده است. در حال حاضر ترکیب گز با سوهان که خود از انواع مواد و ترکیبات مفید تشکیل شده است. که موجب مفید تر شدن آن می شود.به عبارت دیگر باید گفت سوهان گزی همان سوهان لقمه ای است.ولی تفاوت آن با لقمه ای این می باشد که در وسط آن به جای مغز از گز استفاده شده است. از جمله سوهان گزی را می توان به سوهان زعفرانی، گزی ساده،  گزی نارگیلی اشاره کرد.سوهان گزی هم طعم سوهان و هم طعم گز را دارد. سوهان گزی بسیار پرطرفدار است و طعم بی نظیری دارد که می تواند هر فردی را شیفته ی خود کند.

چگونه سوهان گزی خودکار را با قیمت ارزانتر بخریم؟

چگونه سوهان گزی خودکار را با قیمت ارزانتر بخریم؟قیمت سوهان گزی بر اساس مواد و وسایل به کار رفته در ان متفاوت است. برخی از سوهان ها با طعم گل محمدی و یا پسته و بعضی دیگر با طعم گلاب هستند همین تنوع طعم در سوهان گزی باع شده قیمت آنها نیز متفاوت باشد.برای خرید سوهان اگر به تولیدی های آن سری بزنید متوجه می شوید که در این تولیدی ها سوهان را در همان جا تولید و در همان جا به فروش می رسانند. مطمئن باشید در این تولیدی هایی که سوهان را تولید و عرضه می کنند میتوانید این محصول را با قیمت خیلی مناسب تر و ارزان تر تهیه نمایید. 

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان گزی مخصوص کره ای

خرید و قیمت سوهان گزی مخصوص کره ای

سوهان گزی مخصوص کره ای یک ترکیب نوآورانه و خوشمزه از دو شیرینی سنتی ایرانی …

دیدگاهتان را بنویسید