گز اصفهان
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / گز / استعلام قیمت گز کیلویی با بالاترین کیفیت

استعلام قیمت گز کیلویی با بالاترین کیفیت

برای استعلام قیمت گز کیلویی با بالاترین کیفیت می توانید به صورت مستقیم به نمایندگی ها و دفاتر فروش معتبر ما مراجعه نمایید. این محصول یکی از سوغاتی های معروف مشهور شهر اصفهان می باشد و دارای طرفداران و مشتریان بسیار زیادی بوده است و گز سازی و یا گز فروشی به عنوان یکی از مشاغل خانوادگی بسیاری از مردم اصفهان به شمار می‌ رود.

استعلام قیمت گز کیلویی با بالاترین کیفیت

ارزش غذایی انواع گز مرغوب

ارزش غذایی انواع گز مرغوب ارزش غذایی انواع مرغوب بسیار بالا بوده و این محصول یکی از مقوی ترین و سالم ترین خوراکی ها به شمار می رود.

گز مرغوب بسیار مقوی و مغذی و پرکالری می باشد و افرادی که برای انجام فعالیت های روزانه خود نیاز به انرژی و کالری زیادی دارند می توانند از این محصول در رژیم غذایی خود استفاده کنند و تاثیر فوق العاده آن را در افزایش انرژی خود متوجه شوند.

گز مرغوب سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی بوده است و مهمترین ویتامین های این محصول ویتامین گروه B و E می باشد که اگر شما در طول روز از این کالا ها استفاده کنید می‌ توانید اعصاب و روان خود را آرام کنید و استرس و اضطراب خود را به صورت چشمگیری کاهش دهید.

پخش سراسری گز کیلویی با بالاترین کیفیت

پخش سراسری گز کیلویی با بالاترین کیفیت پخش سراسری گز کیلویی با بالاترین کیفیت سبب شده تا طرفداران و متقاضیان این کالا بتوانند به راحتی محصولاتی مرغوب را با قیمتی مناسب خریداری نمایند.

یکی از ویژگی ‌های بارز گز با کیفیت آن است که تولید کنندگان با بهره گیری از طراحان زبده، جعبه ها و بسته بندی های بسیار شیک و شکیل را برای محصولات خود طراحی و آماده کرده‌ اند و همین بسته بندی ها سبب شده که افراد بتوانند از این کالا به عنوان یک هدیه و یا سوغاتی ارزشمند استفاده کنند و نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نماید.

این محصول به صورت لقمه‌ای تولید شده است و دارای طعم های مختلفی می باشد که شامل گز بسته انگبینی، گز پسته بادام ترنجبینی، گز پسته شیرخشتی،  گز پسته نارگیلی می‌ شود‌.

اگر شما به بازار فروش گز و نمایندگی های معتبر مراجعه کنید خواهید دید که گز اصفهان با نرخ و قیمت های متفاوتی به فروش می ‌رسد که این تفاوت قیمت به علت تغییر کیفیت محصول می باشد.

اگر شما قصد استفاده از این محصول را در میهمانی ها و یا مراسم مختلف مانند جشن ها و عید ها دارید بهتر است که این شیرینی خوش طعم را به صورت فله ای و بدون جعبه های تزیینی و فانتزی تهیه کنید تا قیمت آن برای شما ارزان ‌تر و مقرون به صرفه تر تمام شود.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

تهیه گز 25 درصد با کیفیت و اصل از درب کارخانه

تهیه گز ۲۵ درصد با کیفیت و اصل از درب کارخانه

گزها به طور کلی نوعی شیرینی هستند که کیفیت بالایی را به خودش اختصاص می …

دیدگاهتان را بنویسید