گز اصفهان
چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳
خانه / انواع گز در بازار / انواع گز و خرید آن با بهترین قیمت و کیفیت

انواع گز و خرید آن با بهترین قیمت و کیفیت

انواع گز و خرید آن با کیفیت عالی و بهترین قیمت به صورت عمده و مستقیم از کارخانه بدون واسطه میسر بوده و می تواند به  کاهش هزینه های رفت و آمد و اطمینان از اصالت محصول منتهی شود.

انواع گز و خرید آن با بهترین قیمت و کیفیت

همزمان با شکوفایی فرهنگ و تمدن در دوره صفویه، گز در اصفهان تولید شد. از آن زمان‌ تا کنون انواع گز و خرید آن به عنوان خاستگاه اصلی در چهار استان کرمان، یزد، چهارمحال و بختیاری و به ویژه در اصفهان به عنوان سوغاتی اصیل و مختص این مناطق به حساب می‌آید.
اما تولیدات گز اصفهان چیز دیگریست. این شهر با تولید ۹۰ درصد گز ایران و در صدها واحد تولیدی قطب اصلی و رکورد دار تولید این محصول، نه تنها در ایران، بلکه در دنیا به شمار می‌آید. معمولاً ترکیبات اصلی گز در همه جا یکسان است که با افزودن موادی به آن  با نوآوری و ابتکار انواع گز تولید می شود.
دو نوع گز معمولی (لقمه ای) و آردی و خرید آنها را با بهترین قیمت و کیفیت در صنایع غذائی آرتا تجربه کنید.

خرید انواع گز آرتا

تفاوت انواع گز و خرید آن (آردی و لقمه ای)

این دو نوع گز علاوه بر تولید برای استفاده عموم هموطنان عزیز، بر مبنای سفارش خریداران، هم اینترنتی و هم حضوری بصورت محدود تولید می شود. میزان مغزهای استفاده شده در آن نیز با توجه به سفارش تولید میشود.
این نکته قابل یادآوری است که کیفیت و خوش طعمی گز بیشتر به انگبین و سایر مواد اولیه آن بستگی دارد تا مغز به کار رفته در تولید آن. نکته جالب و برخلاف تصور عمومی، تفاوت میان گز آردی و گز لقمه ای فقط در نحوه بسته‌ بندی آن‌ها است و فرایند تولید و مواد بکار رفته در هر دو نوع گز آردی و گز لقمه ای کاملاً مشابه یکدیگر است.
فقط در انتها خمیر آنرا به اشکال و ابعاد گوناگون برش میدهند و در زمان بسته‌ بندی و توسط دستگاه های خودکار به جای استفاده از پوشش پلاستیکی به منظور حفظ رطوبت گز، آن را در آرد قرار می دهند.

امکان تولید سفارشی در کدام بخش گز وجود دارد؟

در تولید گز آردی به جای بسته بندی لقمه های گز در سلفون، از آرد بدون سبوس که به سه صفر شهرت دارد استفاده می شود.لازم است برای اینکه رطوبت گز به جعبه سرایت نکند ابتدا مقداری آرد در ته جعبه ریخته می شود و یک ردیف از لقمه های گز چیده شده و برای اینکه دو ردیف چیده شده در جعبه هم به هم نچسبند روی آن را با آرد پوشش می دهند.
سپس یک ردیف دیگر و مجددا با لایه ای از آرد پوشانده شده و بسته بندی می گردد.
با این مقدمه در قسمت هائی که خریدار می تواند سفارشی سازی نماید آمده است:
تعداد گز در جعبه، انواع گز و خرید آن، وزن خالص گز در جعبه، تعداد بسته ها در کارتن و مغز های مورد نظر. البته نوع بسته بندی نیز می تواند مورد بازنگری قرار گیرد و بصورت کاملا سفارشی باشد.

گز درجه یک

ویژگیهای گز آردی انگبینی آرتای اصفهان

در تولید گز با کیفیت و اصیل اصفهان از هیچ نوع مواد و افزودنیهای غیر طبیعی و غیر بهداشتی استفاده نمی شود و گز انگبینی معروف‏ترین تولید گز در ایران است.
قند کتیرای موجود در شیره درخت گون که توسط پشه‏ای خاص تبدیل به گزانگبین می‏شود روی گیاه باقی می‏ماند. دامداران و چوپانان منطقه در اواسط ماه شهریور از این درخت، گزانگبین را جمع آوری می‏ کنند و برای فروش در اختیار تولید کنندگان گز قرار می دهند.
آنچه گز آردی را از گز معمولی متمایز می‌کند علاوه بر ماندگاری و امکان نگهداری طولانی مدت، سفارشی سازی آن بر مبنای خواسته خریدار است.
تولید انواع گز آردی، این شیرینی را از سایر تنقلات شیرین جدا کرده، به نحوی که انواع گز آردی دارای رتبه اول در مقدار و کیفیت هستند. همچنین مواد کم ارزش نظیر روغن و نشاسته و مواد نگهدارنده غیرطبیعی، انواع طعم‌ دهنده‌های مصنوعی وجود ندارد.

ارزش غذائی انواع گز و خرید آن چقدر است؟

گز به تنهائی و بخاطر استفاده از تخم‌مرغ و مواد آلی، معدنی و ویتامین‌ها از آجیل درون خود و به علت داشتن طعم شیرین و دل‌چسب، همچنین وجود مواد طبیعی مثل انگبین و شیرخشت، هل، گلاب خواص فراوانی به انواع گز و خرید آن بخشیده است.
خاصیت تب‌بری، رفع یبوست، دفع صفرا و نیز کمک به درمان خارش شدید از دیگر فواید مصرف انواع گز ذکر شده است. ارزش غذائی ۱ عدد گز (معادل ۱۰ گرم ) را میتوان به اختصار در زیر ملاحظه نمود:
برای هر یکعدد گز ۴۶ کیلو کالری انرژی تعیین شده که آنرا برای ورزشکاران مناسب کرده است. دارای قند و چربی کافی برای رفع نیاز روزانه بدن است. همچنین میزان کم نمک موجود در تولید آن به ارزش غذائی آن افزوده است. اسیدهای چرب و لازم برای تولید پروتئین های لازم برای بدن از گز یک تنقلات ارزشمند ساخته است.

انواع گز

بهترین تولیدات گز آرتای اصفهان

در تولید بهترین گز اصفهان ، میزان مغزهای مورد مصرف در این محصولات، در حد مجاز بوده و حدود مجاز تعیین شده در استاندارد ملی ایران، رعایت شده است. در حال حاضر انواع گزهای تولیدی به دو صورت بسته بندی شده یا فله، با نام های گز لقمه ای، گز برشی ، گز آردی، گز بلداجی، گز سکه ای، گز پسته ای، گز بادامی، گز انگشت پیچ و غیره در فروشگاه های معتبر اصفهان و نمایندگیهای فروش این شرکت در مراکز استانها موجود هستند.
نام شرکت صنایع غذائی آرتا در میان مصرف کنندگان داخلی و خارجی شهرت یافته و تولیدات سفارشی انواع گز و پولکی برای صادرات از امتیازات قابل ملاحظه ماست.
به نظر خیلی از خریداران محصولات ما، نشانه های یک گز خوب، نرم بودن و در عین حال ترد بودن آن است که چنین مشخصاتی را در تولیدات انواع گز و خرید آن از آرتا خواهید یافت.

معجون پسته و گز شما را بی نیاز میکند

در کلیه نسخه های پزشکان رژیم درمانی و مشاوران تغذیه، استفاده از مغزیجات و مخصوصا پسته در رژیم غذایی روزانه برای حفظ سلامتی پوست بسیار توصیه شده است. در واقع خوردن گز انگبینی پسته ای به عنوان یک میان وعده غذایی فوق العاده با ارزش، به افزایش انرژی و پروتئین مورد نیاز بدن کمک فراوانی می کند.
بنابراین اگر به دنبال راهی برای سالم و شاداب نگه داشتن پوست و تامین انرژی لازم روزانه برای بدنتان هستید، گز پسته ای را به وعده های اصلی و یا میان وعده های روزانه خود اضافه کنید. این تغییر کوچک اما مفید و سالم در رژیم غذایی شما را از دریافت مواد معدنی مانند مس، روی و ویتامین های دیگر از طریق مصرف قرص ها و مواد مصنوعی و شیمیائی بی نیاز میکند.
سلامتی هموطنان عزیز از دغدغه های اصلی و اولویت درجه یک صنایع غذائی آرتای اصفهان است.

خرید انواع گز بادامی آرتا

انواع تولیدات گز آردی صنایع غذائی آرتا را بیشر بشناسید

  • انواع گز آردی در بسته بندی های متفاوت
  • گز آردی پسته‌ای با درصد های مجاز و سفارشی
  • گز آردی بادامی با درصد های متفاوت
  • گز آردی مخلوط سفارشی و فله ای
  • گز آردی بسته‌ بندی کادوئی و پذیرائی
  • گز آردی فله‌ای منتخب تجار و بازرگانان
  • گز آردی بیدمشکی با طعم ویژه و بیاد ماندنی
  • گز آردی انگبینی مخصوص و صد در صد اصیل
  • گز آردی ترنجبینی با نوآوری و ابتکار در تولید انواع طعم ها
  • گز آردی شیرخشتی برای مصرف عموم دوست داران گز اصفهان
  • گز آردی گل ریز در انواع مغز ها برای استفاده و پذیرائی با نوشیدنی های گرم
  • گز آردی گل درشت و گز آردی زعفرانی هدیه ای برای تمام فصول

مواد اصلی تشکیل ‌دهنده گز آردی

دو ماده اصلی در ترکیب گز آردی سفیده تخم‌ مرغ و شکر هستند که با انواع مغزها مانند پسته و بادام، گلاب و هل مخلوط شده و طی پروسه به گز آردی تبدیل می‌شود.
در ترکیب بهترین و مرغوب‌ ترین گز آردی اصیل که معمولاً به صورت سفارشی در اصفهان تولید می‌گردد، از عصاره غذایی با ارزش به نام گز انگبین استفاده می‌شود.
برای خرید این نوع گز باید به فروشگاه های قدیمی و معتبر سر بزنید چرا که آنها قطعا امتحان خود را پس داده اند ‌و برای جلب رضایت مشتری و وفادار ماندن آنها از فروش گز بد و بی کیفیت خودداری و در استفاده از مغزها در ترکیبات، کم نخواهند گذاشت. گز آرتای اصفهان یکی از بهترین برندهای گز است که سالها تجربه در زمینه تهیه، تولید، پخش، فروش و صادرات گز با کیفیت و مرغوب اصفهان را در کارنامه خود دارد.

فروش گز با قیمت پایین

گز پروبیوتیک چیست؟

گز پروبیوتیک گزی است که در تولید آن علاوه بر کاهش مقدار درصد قند بالای آن، سرشار از خواص مواد غذایی پروبیوتیک دیگر نیز می‌ باشد. پروبیوتیک نوعی باکتری مفید‌ است که وجود آن برای دستگاه گوارش بسیار حائز اهمیت می‌ باشند. این باکتری‌ها در سالم نگهداشتن روده‌ی بزرگ نقش بسیاری دارند.
از جمله خواص گز پروبیوتیک میتوان به بهبود کارایی دستگاه گوارش در از بین بردن عوارض استفاده از محصولات لبنی در کسانی که دچارعدم تحمل لاکتوز هستند نقش مهمی دارد. با تحقیقاتی که صورت گرفته است مشخص شده کسانی که به طور مرتب از محصولات گز پروبیوتیک استفاده کرده‌اند مشکل ‌عدم تحمل لاکتوز آن‌ ها از بین رفته است.
با آشنایی با انواعگز و خرید آن به صورت عمده می توانید به خریداران خود از کیفیت محصولات اطمینان بدهید. گز پروبیوتیک یکی از ده ها انواع گز تولیدی آرتا است.

چه افرادی نباید گز پروبیوتیک بخورند؟

افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند از جمله کسانی هستند که با وارد شدن یک باکتری به داخل بدنشان دچار مشکل می‌ شوند. وهمچنین کسانی که جراحی ‌هایی بر روی دستگاه گوارش داشته ‌اند نباید از این نوع گز استفاده کنند.
مصرف روزانه یک عدد گز برای افراد دیابتی موردی ندارد ولی مصرف گز پروبیوتیک درافراد سالم هیچ ممنوعیتی ندارد.
اگر قصد نگهداری گز پرو بیوتیک را برای مدت طولانی دارید آنرا در فریزیر قرار دهید تا ماندگاری میکروارگانیسم‌ های آن افزایش می ‌یابد در محیط خشک و خنک نیز می‌ توانید این گز را مانند سایر گز ‌ها نگه داری کنید.
با فروش انواع گز و خرید آن به صورت اینترنتی همواره در کمترین زمان و با بهترین محصولات همراع شما هستیم.
انواع گز و خرید آن به صورت عمده و اینترنتی توانسته است به میزان قابل توجهی مورد استقبال بازرگانان قرار بگیرد.

قیمت گز

باورهای غلط در باره مصرف انواع گز و خرید آن

مصرف شکلات و آب‌نبات = افزایش کلسترول خون

بسیاری از پژوهش‌های علمی تائید میکنند که شاید مصرف شکلات باعث کاهش میزان کلسترول خون شود.

گز هم یک نوع شکلات است

اکثر مردم بر این باورند که گز همان شکلات است. این در حالی است که مواد اولیه تولید گز کاملا متفاوت است و گز، شکلات نیست.

خوردن گز سبب ظاهر شدن جوش روی پوست می‌شود

شواهد علمی محکم و قابل‌ قبول در این مورد وجود ندارد و نیازی نیست که بطور کلی مصرف گز را کنار بگذاریم.

خوردن گز سبب پوسیدگی دندان می‌شود

اگرچه مصرف زیاد شیرینی به ایجاد پوسیدگی در دندان کمک می‌کند ولی باکتری‌های داخل دهان مسبب اصلی این پوسیدگی هستند.

مصرف گز باعث بیش‌فعالی بچه‌ها می‌شود

ایجاد بیش‌فعالی در کودکان به سبب مصرف قند و شکر و شیرینی‌های مصنوعی را اثبات نکرده است.

خرید سوهان

قیمت انواع گز و پولکی

قیمت گز و پولکی در اصفهان و شهرهای دیگر با توجه به کیفیت و اصلی بودن گز انگبین و میزان درصد مغزیجات به کار رفته در آن متفاوت است اما آنچه که مسلم است اینکه با افزایش کیفیت انگبین و همچنین افزایش درصد پسته، بادام و یا فندق در ترکیبات گز قیمت آن نیز افزایش می یابد.
همچنین تنوع در بسته بندی و سفارشی بودن آن نیز می تواند در این معادله دخالت مستقیم داشته باشد.
مانند سایر خوراکی‌ها، انواع گز و شیرینی هم تا زمانی که در مصرفشان حد تعادل را رعایت کنید برای سلامتی شما ضرری ندارند. این در حالی است که مصرف مقادیر مناسبی از گز و شکلات فوایدی هم برای سلامتی افراد می تواند داشته باشد.
برای دریافت قیمت انواع گز و خرید آن با بهترین کیفیت به صورت عمده کافی است با واحد کارشناسی فروش ارتباط بگیرید. ما پاسخگوی سوالات شما هستیم.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

خرید گز عمده اصفهان

خرید آنلاین گز اصفهان به صورت فله ای

خرید آنلاین گز عمده برای مشتریانی که به دنبال خرید مستقیم گز به مقدار زیاد …

دیدگاهتان را بنویسید