گز اصفهان
سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / سوهان گزی / اولین و معتبرترین مرکز فروش سوهان گزی در اصفهان

اولین و معتبرترین مرکز فروش سوهان گزی در اصفهان

از زمانهای گذشته هر شهر و منطقه ای از کشور عزیزمان، دارای خوراکیها و سوغاتی های مخصوص به خود بوده و این خوراکیها به مرور زمان، دستخوش تغییراتی قرار گرفته اند و امروزه انواع جدیدی از آنها با سبکها و روش های جدید تولید می شوند که هر کدام دارای طعم و مزه ی خاص خود است. مرکز فروش سوهان گزی در اصفهان، یکی از مراکز عمده و مهم تولید سوهان گزی می باشد که این محصول را با طعم های استثنایی و ویژه تولید و عرضه می کند.اولین و معتبرترین مرکز فروش سوهان گزی در اصفهان

سوهان گزی چیست

سوهان گزی چیستامروزه بعضاً با برخی محصولاتی رو به رو هستیم که از نظر ارزش غذایی هیچ ویژگی مثبتی ندارند، و هدف از تولید آن، فروش بیشتر و به دست آوردن سود زیاد می باشد، ولی محصولات سنتی ما که در شهرهای مختلف ایران تولید می‌شوند، علاوه بر مزه ی عالی و ایجاد حس خوب، فواید بی نظیری نیز برای بدن دارند.

سوهان گزی اصفهان، از محصولات جدید و خوشمزه ای است که برای تهیه ی آن، با لایه ای از سوهان را روی گز می‌پوشانند. در تولید این محصول، هدف اصلی، تأمین سلامتی و استفاده از مواد طبیعی و ارگانیک می باشد، همانطور که می دانید سوهان و گز از سوغاتی های قدیمی کشور ما هستند و از دیرباز در نقاطی از کشورمان تولید می شدند.
این خوراکی های لذیذ که از ترکیب مواد گوناگون تهیه می شوند، آثار مفیدی روی سلامتی ما می گذارند، به عنوان مثال؛ سوهان از ترکیب جوانه ی گندم، زرده ی تخم مرغ، کره، زعفران، هل، انواع مغزها و شکر، تهیه می شود که هر کدام از این مواد به تنهایی منبع بسیاری از ویتامینها و مواد معدنی مختلف می باشند، آرد جوانه گندمی که در این محصول استفاده می شود، دارای ویتامین های گروه B و E و برای درمان کم خونی بسیار مفید است، از طرفی آرام بخش اعصاب و روان می باشد، مصرف سوهان باعث انرژی زایی و جلوگیری از خستگی و بی حالی می شود.

یکی دیگر از مواد اصلی تشکیل دهنده ی سوهان گزی، گز است، برای تهیه این محصول از عسل، سفیده تخم مرغ، مغز پسته و بادام، گلاب و شهد انگبین، استفاده می کنند، ترکیب همین مواد مفید باعث شده تا گز، دارای انواع ویتامین های E ،C ،A و گروه ویتامین های B و سرشار از کلسیم، آهن، منیزیم و اسید فولیک و … باشد.

نگاهی گذرا به خواص مفید این دو محصول، کافی است تا متوجه شویم، سوهان گزی که از ترکیب این دو تشکیل شده، چقدر می تواند مفید باشد.

فروشنده بهترین سوهان گزی در اصفهان

فروشنده بهترین سوهان گزی در اصفهاندر شهر زیبای اصفهان، از دیرباز تولید کنندگان بزرگ و معتبری انواع مختلفی از سوغاتی های خوشمزه و خوش آب و رنگ را تولید و عرضه می کردند. سوهان گزی، یکی از محصولات تولید‌ کنندگان خلاق و هنرمند این شهر تاریخی می باشد، که با استفاده از مواد اولیه ی مرغوب، با روشهای کاملاً بهداشتی و با رعایت استانداردهای لازم، این محصول با بهترین کیفیت تولید و به نقاط مختلف کشور، ارسال می شود.

فروشنده سوهان گزی، باید بهترین  و مرغوبترین نوع این محصول را خریداری و در اختیار مشتریان قرار دهد، انواع مختلفی از این محصول با طعم های ویژه تولید شده است. سوهان گزی پسته ای، کنجدی، زعفرانی، هل و گردویی از نمونه های این محصول می باشند.

قیمت این محصول نسبت به نوع، مواد اولیه آن، میزان درصد پسته، نوع بسته بندی، نحوه ی فروش و برند شرکت تولید‌کننده ی آن متفاوت می باشد.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

فروشگاه آنلاین سوهان گزی اصفهان

فروشگاه آنلاین سوهان گزی لقمه ای + خرید گز اصفهان

فروشگاه آنلاین سوهان گزی با محصولات جدید خود عطر خوش و طعم شگفت انگیز گز …

دیدگاهتان را بنویسید