گز اصفهان
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / سوهان / بازار فروش سوهان قم به قیمت  کارخانه

بازار فروش سوهان قم به قیمت  کارخانه

بازار فروش سوهان به شما کمک میکند که بهترین نمونه های محصولات و انواع تولیدات از جمله سوهان قم، گز و سوهان گزی درجه یک را به قیمت کارخانه خریداری کنید. به همین منظور کیفیت و استاندارد در این مرکز فروش بسیار بالا و تضمین شده خواهد بود.

بازار فروش سوهان قم به قیمت  کارخانه

کلمه ای است که معانی بسیاری را در بر دارد. برای ما ایرانیان بازار بعنوان مکانی در نظر گرفته میشود که میتوان انواع اجناس و کالاها را با قیمت های بسیار کمتر تهیه کرد و تعداد خرید و حجم آن نیز در نظر گرفته می شود.
بنا بر ایندر بازار میتوان اجنای را به تعداد زیاد و با قیمت پائین خرید کرد. انواع سوهانقم را نیز میتوان در این بازار به هر میزان و به هر نوع میتوان خرید کرد. با در نظر داشتن این موضوع انواع سوهان قم در بازاری به همین نام تدارک دیده شده تا شما بتوانید آنها را با قیمت های نازل نسبت به بقیه خریداری نمائید.
این بازار فروش سوهان قم صرفنظر از اینکه مصرف شما برای چیست، چه برای مصرف شخصی و چه برای فروش در مغازه، قیمت ها را در حد پائین ارائه میدهد تا شما به راحتی از آنها استفاده کنید.

سوهان، شیرینی مفید و اصیل در قم

شیرینی در مجموع جزو بهترین تنقلاتی است که موارد مصرف بسیاری دارد. دلیل آنهم دائقه و طعم آن است که انگار بصورت نهادینه در ذات ما آدمها وجود دارد. همیشه شیرینی ها بسیار محبوب و مورد مصرف مردم هستند، اما این شیرینی خاص بخاطر وجود مواد اولیه در آن و طعم بسیار لذیذ آن از محبوبیت بسیاری برخوردار است.
نکته مهم در این نوع شیرینی گذشته از طعم شیرین آن، مفید بودن آن برای بدن است بطوریکه برای کودکان، نوجوانان و میانسالان و در گروه های سنی بالاتر که نمونه های نرم تر سوهان نیز تولید شده است بسیار خواستنی و مورد توجه است.
وجود مواد اولیه مفید و مغذی، به همراه دانه های پسته و بادام توانسته جایگاه خود را در میان ورزشکاران و افرادی که در طول روز نیاز به انرژی بسیاری برای مصرف دارند ارتقا داده و مورد پسند قرار گیرد.

سوهان شکلاتی و خواص آن

سوهان شکلاتی بخاطر مواد موجود در آن دارای خواص زیادی می باشد. انواع آجیل، شکلات، کره و … از مواد اصلی تشکیل دهنده این شیرینی محسوب می شوند که با مراجعه به یافته های پزشکان تغذیه، فواید و ویژگی های زیادی دارند.

  • شکلات و دانه های مغذی موجب ذخیره سازی انرژی در ماهیچه ها می شوند.
  • شکلات به سلامت قلب کمک می کند و در تنظیم گردش خون یاری میرساند.
  • بهبود خلق و خو هم میتواند از اثرات مثبت استفاده از شکلات باشد.
  • استفاده از سوهان موجب کاهش سطح کلسترول خون شده و سلامتی عروق را در بر دارد.
  • همچنین سوهان و مواد موجود در آن موجب افزایش شادابی و سلامت پوست میشود.

سوهان یکی از دوست داشتنی ترین انواع شیرینی در کشور می باشد که در قم با استفاده از مواد اولیه مختلفی که برای تولید آنها استفاده می شود، با نوآوری در تولید انواع آن در بازار فروش سوهان می توانید محصولات درجه یک را خریداری کنید.

انواع سوهان قم

بازار فروش سوهان قم

این روز ها، سایت های بسیاری مشغول به فعالیت می باشند که انواع سوغات شهرهای مختلف را از طریق اینترنت به علاقه مندان معرفی میکنند که از آن جمله میتوان به سوهان قم اشاره کرد.
این سایت ها با برقراری ارتباط با تامین کننده های معتبر محصولات مورد نیاز مشتریان خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت عرضه می کنند.
شما می توانید با پیدا کردن سایت های عالی در این زمینه، به راحتی خرید اینترنتی انواع سوهان خرید سوهان قم و بازار فروش عمده از کارخانه قم را انجام داده و علاوه بر زمان، در هزینه های خرید سوهان مورد نظر خود هم صرفه جویی نمایید. توجه داشته باشید که هر چه کیفیت سوهان قم بیشتر باشد و مواد اولیه ای که در تهیه آن استفاده شده است از مرغوبیت بالاتری برخوردار باشد، قیمت آن در بازار فروش بالاتر خواهد بود.
بسته بندی نیز میتواند عاملی برای تعیین قیمت در نظر گرفته شود که باید به آن دقت کنید.

عطر و بوی سوهان قم و رنگ بینظیر آن عاملی برای محبوبیت

عطر بینظیر و بیاد ماندنی سوهان در ترکیب با رنگ غنی آن بی شک ذهن و خاطر را آکنده خواهد کرد و با خوردن و چشیدن آن در یک لحظه آنرا در ذهن جاودانه میسازد.
همه ایرانیان بطرز شگفت انگیزی سوهان و مزه آنرا با آن بسته بندی فلزی و استوانه ای مانند و نقوش و طرح های سنتی و اصیل روی آن می شناسند. یک صفحه دایره ای شکل که انواع مغزهای پسته و بادام روی آن خودنمائی میکند و درون آن سوهان به آرامی ترک می خورد و به چند قطعه کوچکتر تبدیل می شود.
در بازار فروش سوهان به نام ها و انواع گوناگون سوهان برمی خوریم اما اکنون می دانید که این شیرینی شکننده ایرانی به هیچ وجه یک شیرینی معمولی نیست و در اصل چیزی فراتر از شکر پخته شده است. اما بسختی میتوان چگونگی ترکیب کره، شکر، زعفران و آجیل را زیر دست استاد تولید کننده توصیف کرد.

فروش انواع سوهان کنجدی به قیمت کارخانه

سوهان کنجدی از انواع بسیار پر کالری و محبوب در میان انواع سوهان‌ها است. سوهان کنجدی از جمله شیرینی‌های خون‌ساز و انرژی ‌زا می‌باشد که علاوه بر دانۀ پرخاصیت کنجد، مواد مغذی مانند عسل و چهارمغز هم در ترکیب آن دیده می‌شود. سوهان کنجدی با مواد بکار رفته در تولید آن می‌تواند یک میان وعده غنی و پر کالری باشد.
هر چند که ضخامت آن در برندهای مختلف متفاوت است و ممکن است در تولید آن از انواع مغز خوراکی یا ادویه‌های مختلف برای طعم دادن به آن در زمان تفت با کنجد اضافه شده باشد اما توصیه می‌شود با وجود این که مصرف آن می‌تواند برای شما مفید باشد، به دلیل عوارض قندی و چربی آن، در استفاده از آن زیاده روی نکنید. بسته بندی های مختلف و در وزنهای متفاوت برای انتخاب و مطابق با سلیقه شما وجود دارد که میتوانید در بازار نمونه های آنرا بیابید.

سوهان عسلی و سوهان باقلوایی، در مرکز فروش سوهان

سوهان عسلی به صورت لقمه‌ای و با استفاده از مغزهای مختلف تهیه می‌شود. از این نوع سوهان در پذیرایی‌ها و مراسم خانوادگی و رسمی استفاده می‌شود که بسیار پرطرفدار و خوش خوراک می‌باشد. در تهیۀ سوهان عسلی علاوه بر مواد اولیه مشترک در میان انواع سوهان، عسل و زعفران نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد که طرفداران بسیاری در شهرهای مختلف و در میان همه اقشار دارد.
سوهان باقلوایی، این شیرینی پر آوازه و محبوب بخاطر نام باقلوا، با توجه به شکل ظاهری و برش خورده آن نزدیک به شیرینی باقلوای یزد، سوهان باقلوایی نامیده می‌شود.
از جمله خوشمزه‌ ترین و خوش خوراکترین انواع سوهان در بازار فروش سوهان محسوب می‌شود که از اصلی‌ ترین انواع صادراتی این محصول هم به شمار می‌آید که در تهیه آن پودر پسته به مقدار فراوان استفاده می‌گردد. قیمت این دو نمونه بسیار خوشمزه از سوهان ها تابع مواد اولیه و مغزهای موجود در آن و بسته بندی خواهد بود.

خرید گز و سوهان قم

بازار فروش سوهان و صادرات آن

ورود به بازارهای صادراتی به‌ دلیل هزینه و ریسک زیاد نیازمند دقت و انتخاب درست این بازارهای هدف، شناخت سلیقه‌های مختلف مصرف کنندگان،  رفتار مصرف‌کنندگان در برابر اجناس و کالاهای مرتبط با تغذیه، همچنین آگاهی از شیوه ورود به بازار کشورهای مختلف، روش‌های تجارت در آن و مهم‌تر از همه آشنایی با رفتار مصرف‌کننده و علایق آنها است.
سوهان تولید شده در قم جزو معروف ‌ترین سوهان ایران است که قابلیت صادرات به اقصی نقاط جهان را دارد. انواع مختلف سوهان که در شهر قم تولید میشوند و میتوانید آنها را از بازار فروش سوهان برای صادرات خریداری نمائید عبارت است از:

  1. سوهان عسلی
  2. سوهان کنجدی
  3. سوهان حلوایی
  4. سوهان بادامی
  5. سوهان گزی
  6.  سوهان لقمه
  7. سوهان کره‌ای
  8. سوهان خلالی
  9. سوهان پشمکی
  10. دسر سوهان

نقطه قوت سوهان جدید بودن این محصول در بازارهای صادراتی و امکان معرفی آن به عنوان یک شیرینی سنتی است. در این حالت مشتریان با مقاومت کمتری آن را به عنوان تجربه یک طعم جدید از یک محصول سنتی خواهند پذیرفت.

نمایندگی فروش انواع سوهان قم با قیمت درب کارخانه

همان طور که میدانید، شهر قم دارای یکی از برترین تولیدی ها در زمینه سوهان میباشد و بسیاری از نمایندگی های فروش انواع سوهان، در این شهر قرار دارند که می توانید با مراجعه حضوری و یا اینترنتی به آنها، از محصولاتشان دیدن کنید و پس از انتخاب خریداری کنید.
همچنین علاوه بر این، در شهرهای دیگر و مراکز استانها هم نمایندگی این فروشگاه ها وجود دارند که در هر کجا که باشید میتوانید محصول خود را در طعم های مختلف به صورت تک و یا عمده از این نمایندگیها خریداری کنید.
خرید سوهان معمولاً از نمایندگی ها پیشنهاد میشود بهاین دلیل که هم معتبر هستند و هم اینکه روزانه تولید سوهان دارند و میتوانید با خیالی راحت، سوهان تازه را از آنها خریداری کنید.
مرکز و بازار فروش سوهان یکی از بزرگترین نمایندگی های فروش انواع سوهان است که شما را با انواع سوهان و بسته بندیهای متنوع آن آشنا می کند و میتوانید خریدی مطمئن را از این طریق با قیمتهای بسیار مناسب انجام دهید.

فروش انواع سوهان گزی تولید قم با بهترین کیفیت

جهت رفاه حال مشتریان و مردم عزیز ایران، بهترین تولیدات سوهان قم را شناسائی کرده و از انواع محصولات آنها برای شما نمونه ای بسیار با کیفیت و عالی را برگزیدیم تا در اختیار شما قرار دهیم.
کارشناسان با تجربه و آموزش دیده این مجموعه در پی یافتن بهترین و با کیفیت ترین تولیدات انواع سوهان قم توانسته اند مجموعه ای را گرد هم فراهم آورند تا شما بتوانید از آنها بازدید و انتخاب خود را برای خرید به نتیجه برسانید.

براساس نوع و تقاضای بازار خریدار و مصرف کننده شاهد تولیدات مختلف سوهان گزی به شرح زیر هستیم:

  • سوهان گز پاکتی یک کیلویی
  • سوهان گز پاکتی نیم کیلویی
  • سوهان گز پاکتی ۷۰۰ گرمی
  • سوهان گز پاکتی ۸۰۰ گرمی
  • سوهان گز کادویی ۲۵۰ گرمی
  • سوهان گز پاکتی خانواده سه کیلویی و بسیاری دیگر که با مراجعه به دفتر فروش و یا سایت آرتا میتوانید انتخاب نمائید و از قیمت آنها نیز مطلع شوید.

بهترین نوع سوهان گزی از میان انواع آن و قیمت

سوهان گزی لقمه ای یکی از خوشمزه ترین شیرینی‌هایی است که میتوان آنرا هم با چای یا یک نوشیدنی گرم سرو کرد و هم به تنهائی یک میان وعده بسیار خوشمزه و پر انرژی است.
سوهان به تنهائی، این شیرینی خوشمزه از رده حلواها است، بسیار مغذی و پرخاصیت است و مواد اولیه اصلی تشکیل دهنده آن تقریبا ثابت است. ماده اصلی برای تهیه این شیرینی جوانه گندم است که در وصف خواص جوانه گندم میتوان مقالات بسیاری نوشت.
این حلوای لذیذ در ترکیب با گز در ابتدا تنها به وسیله دست و به صورت کاملا سنتی تولید می‌شد، اما با ظهور تکنولوژی در بکارگیری دستگاه های تولید و بسته بندی، و با نوآوری و ترکیب انواع خوراکیهای مقوی به آن سوختم گزی را تولید کردند که بهترین در نوع خود است. انواع سوهان گزی را میتوان انتخاب کرد و هیچکدام بر دیگری ارجح نیست.

عرضه و توزیع سوهان درجه یک آرتا

برای خرید سوهان گزی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

  • سوهان گزی باید دارای رنگ قهوه ای روشن باشد.
  • نباید روغن بر روی سوهان گزی دلمه بسته باشد.
  • نباید سوهان گزی درون قوطی خرد شده و گزها از درون آن بیرون زده باشند.
  • سوهان گزی باید ترد باشد و به دندان نچسبد.
  • بر روی قوطی مشخصات کارخانه، پروانه بهداشت، ترکیبات، وزن و تاریخ مصرف و از همه مهمتر کد استاندارد درج شده باشد.
  • درب قوطی یا بسته بندی سوهان گزی باید محکم باشد تا از نفوذ هوا به داخل آن جلوگیری شود.
  • سوهان گزی بایستی بوی مطبوعی داشته و بوی تند و زننده در زمان باز کردن از آن به مشام برسد.

این واقعیت را نمی‌توان نادیده گرفت که هر چقدر مدت زمان نگهداری شیرینی کوتاهتر باشد بهتر است، در بازار فروش سوهان قم شما می توانید هم لیسا محصولات و هم قیمت آن ها را بررسی کرده و طبق سلیقه و بودجه و نیاز خود اقدام به خرید نمایید.
کارشناسان ما در هر مرحله همراه شما خواهند بود تا خریدی مطمئن داشته باشید.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان عسلی اصفهان و سوهان قم

سوهان عسلی اصفهان یا سوهان قم؟

سوهان عسلی اصفهان، یا سوهان قم کدامیک از این دو بهتر است و بین مردم …

دیدگاهتان را بنویسید