گز اصفهان
چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳
خانه / سوهان گزی / بزرگترین تولیدی سوهان گز در استان اصفهان

بزرگترین تولیدی سوهان گز در استان اصفهان

سوهان یکی از محصولات خوشمزه و پر طرفدار در کشور ایران است که بیشتر در شهر قم تولید و عرضه می شود. این مجموعه با فراهم آوردن محیطی کاملا سالم و بهداشتی، بسته بندی های بسیار زیبا و شکیل، در این عرصه به رقابت با رقیبان خود پرداخته اند، و با گام نهادن در این صنعت، کیفیت محصول خود را یک اصل مهم و اساسی برای ماندگاری خود می داند. بزرگترین تولیدی سوهان گز اصفهان، با نام های تجاری مختلفی فعالیت دارند. فروش سوهان گز در استان قم نیز رایج می باشد.این محصول به صورت کنجدی، حبه، لقمه ای، حبه مغز دار، حبه گزی، خلالی، باقلوایی، حلوایی در بسته بندی های شکیل و زیبا تولید، و عرضه ی بازار مصرف می شوند. سوهان گزی به دلیل داشتن جوانه گندم درون خود، سرشار از پروتئین بوده، و از منابع عظیم ویتامین های E, B, و مواد معدنی است. آرام بخش بوده، و به دلیل داشتن قند طبیعی در خود، موجب ذخیره ی آن در ماهیچه ها می شود. از خستگی و بی حالی نیز جلوگیری می کند. 

بزرگترین تولیدی سوهان گز در استان اصفهان

مواد تشکیل دهنده سوهان گز چیست؟

مواد تشکیل دهنده سوهان گز چیست؟سوهان گزی محصولی است که از گز بدون مغز، با روکش سوهان درست می شود. طعمی بسیار خوشمزه داشته، و ارش غذایی بالایی دارد. در تهیه ی آن از جوانه ی گندم، زعفران، هل، کره گیاهی، نارگیل،مغز بادام و پسته استفاده شده است. وجود این مواد درون آن باعث شده تا این محصول انرژی بالایی داشته و در ضمن، سالم و سلامت باشد. در ساخت این محصول خوشمزه، از هیچ گونه مواد شیمیایی و نگهدارنده استفاده نمی شود، و تمام و کمال، به صورت طبیعی در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. 

مراکز اصلی فروش سوهان گز اصفهان

مراکز اصلی فروش سوهان گز اصفهاندر دنیای شیرینیها و تنقلات، می توان هر نمونه را به یک شهر اختصاص داد. به عنوان مثال گز، که خاستگاه آن از اصفهان می باشد، و در تولید آن، سرآمد تمام شهرها است. سوهان گزی مانند گز با برند های مختلفی، در اصفهان تولید و روانه ی بازار های مصرف داخلی و خارجی می شود. مانند سوهان گزی کرمانی، قربانی، بلداجی، آنتیک، و معراج. مراکز سوهان گز، مجموعه فروشگاههای مختلفی هستند که، با برند های متفاوت، در حال تولید این محصول هستند. سوهان گز اصفهان نماینده ای است از تمام ایران، که در کوتاهترین زمان ممکن گزهایی مثل لقمه ای، آردی، سکه ای و پولکی، نبات، سوهان را به بازار مصرف عرضه می کند. البته با تنوع برند آنها، قیمتهای متفاوت از یکدیگری را دارند. محصولات گز، به صورت فله ای نیز وجود دارد

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان گزی مخصوص کره ای

خرید و قیمت سوهان گزی مخصوص کره ای

سوهان گزی مخصوص کره ای یک ترکیب نوآورانه و خوشمزه از دو شیرینی سنتی ایرانی …

دیدگاهتان را بنویسید