گز اصفهان
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / گز / بهترین فروشگاه گز در اصفهان

بهترین فروشگاه گز در اصفهان

در بهترین فروشگاه گز در اصفهان انواعی از این شیرینی با بالاترین سطح کیفی و مناسب ترین قیمت موجود بوده و به صورت عمده و جزئی به فروش می رسد.

گز سوغات اصیل اصفهان

گز یکی از خوشمزه ترین و قدیمی ترین شیرینی های سنتی ایران بوده که تولید آن از شهر زیبا و تاریخی اصفهان برخواسته است.
نام گز از گزانگبین که به معنی شیره انگبین است گرفته شده است. انگبین نوعی درخت گز کوهی وحشی است که در کوه های زاگرس می روید.
گز اصفهان در انواع مختلفی از مدل، طعم، مقدار مغزیجات، نوع بسته بندی و غیره تولید می شود و همین امر سبب تناسب این محصول با سلیقه گوناگون افراد شده است.
گز آردی، لقمه ای، برشی و انگشت پیچ از تولیدات اصلی گز اصفهان به شمار می آیند که در طعم هایی همچون: زعفرانی، شکلاتی و غیره در بازار موجود است.

فروشگاه گز

نمایندگی های گز استان اصفهان

در شهر اصفهان کارخانه ها و شرکت های تولیدی متعددی از گذشته تا به امروز به تولید انواع و اقسام گز می پردازند.
در سطح شهر، بازار و همچنین میدان نقش جهان اصفهان مراکز و نمایندگی های برندهای مختلف گز به عرضه و فروش این محصول مشغول می باشند.
همانطور که می دانید گز در سراسر کشور از تقاضای بالایی برخوردار می باشد و از این رو اغلب برندهای گز، در بسیاری از شهرهای بزرگ همانند: تهران، کرج، تبریز، مشهد و غیره نمایندگی فروش دارند.

فروشگاه گز

قیمت انواع گز در ایران

قیمت انواع گز در مراکز فروش مختلف این محصول بنا به هزینه و کیفیت مواد اولیه مصرفی، درصد مغز، نوع و وزن بسته بندی، نام برند و غیره متفاوت می باشد.
هر کدام از شرکت های تولید کننده گز برای قیمت گذاری محصولات خود با توجه به نوسانات بازار، قیمت محصولات مشابه رقبا و غیره سیاست های خاصی را اتخاذ می کنند.
خرید انواع گز از نمایندگی های رسمی و یا به طور مستقیم و بدون واسطه از تولیدکنندگان با قیمت تولیدی و کارخانه صورت می گیرد.
قیمت به روز انواع گز لقمه ای و آردی در سایت های معتبر عرضه کننده گز، مراکز فروش این محصول و در فروشگاه گز موجود بوده و قابل دریافت می باشد.

فروشگاه گز

مواد مغذی موجود در گز

گز به دلیل داشتن مواد اولیه طبیعی و همچنین عدم استفاده از افزودنی های شیمیایی، مواد نگهدارنده، اسانس و رنگ ها دارای خواص و ارزش غذایی زیادی است.
ترکیبات اصلی گز شامل: سفیده تخم مرغ، عسل، شکر، ترنجبین، مغز پسته و بادام، انگبین، گلوکز مایع، گلاب و آب آشامیدنی می باشد.
مواد مغذی و ارزش غذایی گز در واقع نشات گرفته از مواد تشکیل دهنده آن همچون: انگبین، پسته، بادام و غیره است.
انگبین سرشار از ویتامین، املاح معدنی و قند است. کلسیم موجود در انگبین در پیشگیری و معالجه پوکی استخوان مفید بوده و منیزیم آن از ابتلا به سرطان و پیشرفت آن جلوگیری می کند.
پسته سبب تقویت مغز و ذهن شده و برای آرام کردن قلب و اعصاب مفید است. بادام نیز در تنظیم سطح کلسترول، جلوگیری از بیماری های قلبی و تقویت دستگاه ایمنی سودمند می باشد.

فروشگاه گز

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

تهیه گز 25 درصد با کیفیت و اصل از درب کارخانه

تهیه گز ۲۵ درصد با کیفیت و اصل از درب کارخانه

گزها به طور کلی نوعی شیرینی هستند که کیفیت بالایی را به خودش اختصاص می …

دیدگاهتان را بنویسید