گز اصفهان
شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / خرید عمده سوهان گزی درجه یک / بهترین مارک سوهان درجه یک و قیمت آن

بهترین مارک سوهان درجه یک و قیمت آن

بهترین مارک سوهان و انواع آن مانند سوهان گزی را با قیمت مناسب می توانید به صورت عمده و بی واسطه تهیه کنید و در این راستا از مشاوره های کارشناسی واحد فروش صنایع غذایی آرتا به خوبی بهر مند شوبد.

قیمت بهترین مارک سوهان و سوهان گزی درجه یک

سوهان که یکی از لذیذ ترین و محبوب ترین شیرینی های سنتی وایرانی الاصل است در واقع نوعی حلوا است که با ضربات جسمی مانند گوشتکوب بر روی خمیر بسیار متراکم و سخت شده است.
در تولید انواع سوهان موادی مانند جوانه گندم، زعفران، هل، کره، آرد، زرده تخم مرغ، پسته و گلاب استفاده شده است و جزو معدود تنقلاتی است که
به روش سنتی و بدون مواد نگهدارنده تولید می شود.
با نگاهی به مواد اولیه سوهان که شامل بسیاری از مواد دارای ارزشهای دارویی و غذایی است، به توجه پیشینیان به سلامتی و بهداشت پی میبریم.
سوهان ایرانی یک شیرینی باستانی محسوب می شود که سال ها توسط قنادهای سنتی تولید شده و معمولاً با ضخامت چند میلی متر و یا در ترکیب با دیگر شیرینی جات مانند سوهان گزی ساخته می شود. بهترین مارک سوهان و انواع آن را با قیمت مناسب در سایت آرتا میتوانید ببینید.

انواع سوهان، یک میان وعده دوست داشتنی

سوهان معمولاً برای ماندگاری طولانی مدت و برای اینکه رطوبت خود را از دست ندهد و چربی آن به بیرون تراوش نکند، داخل ظروف حلبی پیچیده و بسته بندی می شود. از این محصول خوشمزه و مقوی می توان به عنوان یک میان وعده عالی در طول روز و بجای قند در کنار نوشیدنی های گرم معمول ما ایرانی ها استفاده کرد. خوشبختانه نه سرما و نه گرما مانعی برای استفاده از این شیرینی ایجاد نمیکند و همین امتیاز بهترین مارک سوهان است که آنرا از شیرینی های دیگر متمایز می کند، ضمن اینکه، سوغات دلپذیری برای ملت های دیگر در بازار جهانی هست.
ما فکر میکنیم خوردن سوهان قم بسیار اعتیاد آور است، زیرا باعث می شود یک قطعه کامل را در یک دورهمی خانوادگی، بدون وقفه توی رگ بزنید و مصرف کنید، مخصوصاً وقتی یک سینی چای داغ در استکان های کمر باریک در محفل گردانده میشود.

بهترین مارک سوهان قم برای سوغات

انواع سوهان را در شهرهای صاحب نام در مورد شیرینی و تنقلات و آجیل مانند یزد، زرند، کرمان و تبریز و حتی اصفهان هم تولید میکنند، با این حال تمام فروشندگان برای تبلیغات و افزودن به اعتبار فروشگاه خود، از نام قم استفاده می کنند. مسافران قم، بازدید کنندگان، زائرین حرم حضرت معصومه و گردشگران خارجی، انواع سوهان را متعلق به قم میدانند.
اگر تهران به خاطر ساختمان های بلند و خیابانهای طویل،اصفهان به سی و سه پل، یزد به بادگیرها و تبریز به آجیل هایش معروف است، قم به دلیل تولید سوهان، و نوآوریهای هر روزه خود در انواع مختلف، هم در ایران و هم در جهان معروف است.
عسل سوهان، کنجد سوهان، حلوا سوهان، بادام سوهان، گز سوهان، لقمه سوهان، کره سوهان، آب نبات پنبه سوهان، دسر سوهان، و بسیاری دیگر از این دست را می توان نام برد.

بهترین انواع سوهان قم

فروش انواع سوهان تولید قم با بهترین کیفیت

شرکت صنایع غذائی آرتا جهت رفاه حال هموطنان عزیز ایرانی در سفر و تهیه سوغات اصیل و سنتی ایرانی، بهترین تولیدات سوهان قم را توسط کارشناسان تغذیه معتبر شناسائی کرده و نمونه ای از آنها را در مجموعه ای بینظیر گرد آوری کرده است تا شما بتوانید به سهولت و آسانی از آنها بازدید و انتخاب خود را برای خرید انجام دهید.
برای دریافت و اطلاع از لیست این تولیدات به همراه قیمت های به روز انواع سوهان اصل قم می توانید از طریق سایت آرتا اقدام و یا با تماس با دفتر فروش در کمترین زمان خرید خود را نهائی کنید.
همچنین همشهریان عزیز اصفهانی را به بازدید از مجموعه آرتا دعوت می نمائیم و با پذیرائی انواع محصولات تولیدی خود و سوهان قم در خدمت شما هستیم. بهترین مارک سوهان قم فراتر از سوغاتی و طعم بدانید که ارزش خرید از ما را دارد.

سوهان عسلی قم، پیشتاز در فروش

سوهان عسلی بیشتر از انواع دیگر سوهان، تولید و مصرف دارد. در تهیه‌ سوهان عسلی از شکر، عسل طبیعی، روغن، خلال بادام یا مغز پسته، زعفران، هل و افزودنیهای طبیعی دیگر استفاده می شود.
سوهان عسلی در بسته بندی های متنوع برای مصرف، برای کادو و حتی بصورت سفارشی تولید میشود که در تمام فصول سال، خوردن آن همراه یک نوشیدنی گرم به شما پیشنهاد میشود.
تنوع بسیار جالبی از سوهان و در ترکیب با مواد مغذی در قم طبخ می‌شود که در نوع خود، جالب و دیدنی و خوردن آن لذتبخش است. سوهان عسلی ساده، سوهان عسلی کنجدی، سوهان عسلی گردویی، سوهان عسلی بادامی برای شما در این مرکز وجود دارد که می توانید به سادگی برای خرید آن اقدام کنید.
قیمت های فوق العاده، وزن های متنوع و بسته بندی های استاندارد و قابل اطمینان برای نگهداری طولانی مدت، از ویژگیهای اصلی در تولید سوهان عسلی است.

خرید آنلاین بهترین مارک سوهان عمده

گاهی اتفاق می افتد که زمان کافی برای خرید سوغاتی نداریم و یا فروشگاهی مناسب برای خرید سوغات اصیل ایرانی در مسیر وجود ندارد، بهترین راه حل در این مواقع  خرید اینترنتی است.
بدون محدودیت در زمان و مکان می‌توانید به راحتی از طریق اینترنت و سایت آرتا از میان برترین برندها، با اطمینان خاطر سوهان و یا هر نوع شیرینی اصیل و سنتی اصفهان، انواع سوهان و حلوای قم و محصولات دیگر شیرینیجات و تنقلات را به صورت آنلاین خریداری کنید.
محصولات سنتی و اصیل اصفهان و سوهان قم در سایت ما برای مقایسه کیفیت و قیمت وجود دارد که می توانید برای خرید عمده آنها از طریق سایت شرکت اقدام نمائید. کیفیت محصول و بسته ‌بندی، آگاهی از مواد اولیه تشکیل دهنده و اطمینان از تولید کننده در نهایت اصل بودن محصول را مورد توجه قرار دادیم تا شما با آرامش و اطمینان خرید خود را انجام دهید.

بهترین برند سوهان موجود در بازار

با کمال تاسف از نظر ظاهری و حتی طعم تفاوت مشهودی بین سوهان تقلبی و اصل نیست. بهترین مارک سوهان، با کیفیت مواد اولیه موجود در آن و نوع روغنی که در تهیه سوهان استفاده میشود سنجیده میشود.
در تهیه برخی از سوهان‌ها و برای منافع مالی بیشتر از روغن‌های نباتی استفاده می‌کنند و به این ترتیب طریقه پخت نیز نقش مهمی در کیفیت دارد. . نوع کره حیوانی و میزان موادی که در پخت مورد استفاده قرار می‌گیرد نقش تعیین کننده در کیفیت سوهان دارد.
متاسفانه در سوهان‌ های تقلبی از رنگ‌های صنعتی و اسانسهای غیر بهداشتی به جای زعفران استفاده می‌کنند و موادغذایی فاقد ارزش غذایی جایگزین پسته یا بادام می‌شود.
با در نظر داشتن این موارد پیشنهاد میشود از سایتها و فروشگاه های معتبر برای خرید استفاده کنید تا از اصل بودن انتخاب خود درجه ای از اطمینان را داشته باشید.

خرید گز و سوهان

انواع سوهان قم و روشهای خرید ساده و مطمئن

تصاویر و قیمت نمونه های تولید شده انواع سوهان، از جمله سوهان عسلی، کنجدی، انواع سوهان لقمه ای و حبه ای، انواع سوهان مغز دار با درصد های متنوع آن، موجود است، که با انتخاب نوع و ثبت سفارش، تعهد ما در ارائه بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت شروع می شود. همچنین مراجعه حضوری به دفتر فروش اصلی نیز امکانپذیر خواهد شد و ما مشتاق دیدار و ارائه مشاوره نیز هستیم. حسن این راه ارتباطی، استفاده مستقیم از خدمات متخصصین و کارشناسانان در دفتر و حذف واسطه ها از چرخه معاملات است.
انواع سوهان، انواع گز پسته ای، انواع گز آردی با کیفیت بسیار بالا، انواع پولکی و حلوا با طعم و با کیفیت مثال زدنی، بسته بندی های شیک و قابل نگهداری برای طولانی مدت و فروش عمده تنها بخش کوچکی از خدمات ارائه شده توسط شرکت ما است.

راز ریختن پسته روی سوهان را میدانید؟

سوهان با مغز پسته بمب انرژی است و خواص پسته در انرژی ‌زا بودن از دیرباز مورد تأکید مشاورین بهداشت و تغذیه بوده است، ضمن اینکه ماده اصلی هر معجونی که در بازار می‌بینید، پسته است.
کالری بسیار زیاد پسته در کنار انواع مواد معدنی موجود در مواد اولیه سوهان باعث می‌شود که بدن شما مقدار انرژی کافی برای انجام فعالیت‌های روزانه را به دست آورید.
پایین بودن شاخص گلوکز در سوهان پسته ای بدین معناست که کربوهیدرات موجود در محصول تولیدی قند خود را به‌ آرامی در بدن آزاد می‌کند و درنتیجه، پس از مصرف آن قند خون بطور ناگهانی افزایش نمی‌یابد.
پروتئین و فیبر بالای پسته احساس سیری را در زمان مصرف افزایش می‌دهد و باعث کاهش اشتها می‌شود. در مورد اثرات مثبت سوهان در کاهش وزن، مطالعات کمی صورت گرفته، اما نتیجهٔ همهٔ آن‌ها امیدوار کننده بوده است.

توزیع بهترین مارک سوهان درجه یک قم

شهر قم را با سوهان مخصوص آن و شرکت آرتا را بعنوان بهترین توزیع کننده انواع آن در سراسر کشور به یاد می آورند. سوهان عسلی، سوهان کنجدی، سوهان لقمه‌ای، سوهان تخته‌ای، سوهان بادامی، سوهان آجیلی، سوهان گزی، سوهان کره‌ای و بسیاری دیگر از تولیدات سوهان قم را فقط در این مرکز توزیع خواهید یافت.
برای اطلاع از لیست انواع محصولات قم که در این مرکز برای ارسال موجود است با دفتر فروش هماهنگ نمائید و از تنوع محصولات شگفت زده شوید و بهترین مارک سوهان قم را با قیمتهای فوق العاده فقط از ما بخواهید.
امروزه تنوع بسیار زیادی از سوهان و ترکیب با انواع مغزها در شهر قم طبخ می‌شود که در نوع خود، بسیار دوست‌ داشتنی و خوردن آن برای همه لذتبخش است. بعلاوه سایت فروش اینترنتی آرتا توانسته دسترسی راحت به محصولات گز، سوهان عسلی، سوهان گزی، پولکی و نبات را برای خریداران فراهم نماید.

صادرات انواع سوهان با کیفیت و استاندارد به اروپا

یکی از تولیدات ارزشمند و شناخته شده آن که امروزه توانسته است جایگاه ویژه و منحصر بفردی در بازار جهانی به عنوان محصول منحصر به ایران و شهر قم از آن یاد شود سوهان می باشد.
تولید انواع سوهان و تامین استاندارد اروپا برای صادرات به خارج از کشور به عنوان یکی از محصولات و سوغات اختصاصی قم و کشور، امروزه در بسیاری از نقاط جهان جزو محصولات پرطرفدار و محبوب و شناخته شده به شمار می رود.
همچنین به دلیل استفاده از مواد طبیعی بسیار با کیفیت در تولید بهترین مارک سوهان و عدم استفاده از هرگونه مواد افزودنی شیمیایی و طعم دهنده های غیر بهداشتی و غیر مجاز، این محصولات دارای محبوبیت بسیار خوبی است که قابلیت معرفی به سر تا سر دنیا، به عنوان سالم ترین شیرینی طبیعی را دارد.

پرفروش ترین انواع سوهان در خارج از کشور

از انواع تولیدات صادراتی سوهان که به بازار کشورهای دیگر ارسال می شود، بطور عمده محصولاتی هستند که از حجم سفارشات بالایی برخوردار هستند و این می تواند دلیلی باشد که سوهان اصیل قم در کشورهای دیگر جزو پرفروشترین ها است. انواع تولیدات سوهان را که میتوان به آنها اشاره کرد عبارت است از:

انواع سوهان ساده و مغز دار، که نمونه مغز دار شامل انواع مغزهای پسته، بادام، فندق و ترکیبی از آنهاست.
انواع سوهان لقمه ای با مغزها و بسته بندی های متنوع
انواع سوهان حبه ای
انواع سوهان گزی در ابعاد و وزن های متفاوت به همراه طعم های بینظیر و کاملا طبیعی
انواع سوهان سفارشی در بسته بندی های کادویی و چوبی جهت مصرف در مراکز مهم تجاری و اداری برای پذیرائی های خاص
انواع سوهان کنجدی و سوهان نرم و بسیاری دیگر که از شماره خارج است.

انواع سوهان قم

مرکز عرضه و فروش عمده بهرین مارک سوهان لقمه ای صادراتی

صنایع غذائی آرتا افتخار دارد همگام با توسعه صادرات محصولات گز اصفهان به اطلاع کلیه تجار و بازرگانان دست اندر کار در امر صادرات برساند که انواع سوهان نیز با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت گرد آوری شده است که از کلیه عزیزان دعوت به بازدید از مجموعه می نماید.
تولیدات و محصولات سوهان قم برای صادرات وجود دارد که می توانید برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید با دفتر فروش مجموعه آرتا در اصفهان تماس بگیرید:
سوهان لقمه پسته ای
سوهان لقمه ای  بادامی
سوهان لقمه ای مخلوط
سوهان عسلی لقمه ای پسته ای
سوهان حبه ای پسته ای
سوهان لقمه بادامی و نارگیلی
سوهان لقمه ای جعبه فلزی
سوهان لقمه ای پسته ای ممتاز
سوهان لقمه ای کیلویی برای مظروف سازی و صادرات
سوهان لقمه ای بسته بندی پلاستیکی با قیمت ارزان
و بسیاری دیگر از انواع سوهان که مراجعه حضوری را میطلبد.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان عسلی اصفهان و سوهان قم

سوهان عسلی اصفهان یا سوهان قم؟

سوهان عسلی اصفهان، یا سوهان قم کدامیک از این دو بهتر است و بین مردم …

دیدگاهتان را بنویسید