گز اصفهان
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / سوهان گزی ارزان / بهترین نوع سوهان گزی و قیمت آن

بهترین نوع سوهان گزی و قیمت آن

بهترین نوع سوهان گزی لقمه ای یکی از خوشمزه ترین شیرینی‌هایی است که میتوان آنرا هم با چای یا یک نوشیدنی گرم سرو کرد و هم به تنهائی یک میان وعده بسیار خوشمزه و پر انرژی است. قیمت فروش عمده انواع سوهان گز را مستقیم دریافت کنید.

بهترین نوع سوهان گزی و قیمت آن

سوهان به تنهائی، این شیرینی خوشمزه از رده حلواها است، بسیار مغذی و پرخاصیت است و مواد اولیه اصلی تشکیل دهنده آن تقریبا ثابت است. ماده اصلی برای تهیه این شیرینی جوانه گندم است که در وصف خواص جوانه گندم میتوان مقالات بسیاری نوشت.
این حلوای لذیذ در ترکیب با گز مانند تمام دستاورد های بشری در ابتدا تنها به وسیله دست و به صورت کاملاً سنتی تولید می‌شد، اما با ظهور تکنولوژی و نیاز به صادرات محصولات منطقه به مکان های دیگر، ماشین آلات بسیاری برای تولید انبوه این شیرینی در اختیار تولید کنندگان قرار گرفته است که به راحتی می‌توان میزان بالایی از آن را تولید و در اختیار داشت.

 

انواع سوهان قم

 

کمی بیشتر از جوانه گندم بدانیم

جوانه گندم یکی از پر خاصیت تری مواد غذایی است که معمولا جداگانه مورد مصرف قرار نمی‌گیرد. جوانه گندم نخستین و البته از مهمترین مواد تشکیل دهنده سوهان است که سرشار از ویتامین‌های گروه های مختلف است.
از آن جایی که ماده اصلی تشکیل دهنده سوهان قم جوانه گنم می‌باشد می‌توان گفت که درمان بی خوابی، پیشگیری از مشکلات قلبی عروقی از مزایای مصرف سوهان می‌باشد. جوانه گندم همچنین برای حفظ سلامت پوست و مو، درمان ریزش مو، رفع شوره سر و از بین بردن سایر ناراحتی‌های پوستی بسیار موثر است.
با توجه به گسترده شدن دامنه مصرف مواد طبیعی و استقبال روز افزون از مصرف مواد مقوی و مغذی، استفاده از انواع سوهان و در ترکیب با گز و مغزهای بکار رفته در آن میتوان گفت این محصول جایگاه ویژه و ارزشمندی در سبد مصرف تنقلات خانوار میتواند داشته باشد.

روغن حیوانی در تولید بهترین نوع سوهان گزی

این چربی در سلامت قلب و عروق و کاهش کلسترول خون بسیار دخیل است. روغن حیوانی قادر است التهابات دستگاه گوارش را کاهش دهد و در واقع این چربی تورم و التهاب روده را درمان می‌کند و برای افرادی که از زخم‌های گوارشی رنج می‌برند بسیار مفید است.
روغن حیوانی به دلیل دارا بودن کربوهیدرات بسیار بالا می‌تواند دمای بدن را در سرما بالا ببرد و انرژی زیادی به بدن بدهد. این روغن یکی از پر طرفدار ترین روغن‌ها می‌باشد که قدمتی چند هزار ساله دارد. روغن حیوانی را می‌توان مدت زیادی  نگهداری کرد به نحوی که اصلا خواص خود را در فضای داخلی منزل نگهداری کرد.
روغن حیوانی چربی خالص است و می‌بایست در مقادیر کم استفاده شود که مضرات چربی آن بدن را اذیت نکند ولی خواص بی شماری از روغن حیوانی در سوهان قم وجود دارد که می‌تواند به مزایای سوهان بیفزاید.

 

خرید گز و سوهان قم

 

بهترین نوع سوهان گزی با زعفران و هل

زعفران، این گیاه ارزشمند خواص بی شماری برای سلامتی دارد، روند تولید و افزایش گلبول‌های قرمز خون را تسریع و سیستم ایمنی بدن را در برابر سایر بیماری‌ها تقویت می‌کند، علاوه بر این زعفران در تولید انرژی بدن بسیار موثر است و سوخت و ساز بدن را بالا می‌برد. سوهان میزان قابل توجهی زعفران دارد که در بهبود سلامت قلب، پیشگیری از دیابت، کاهش اضطراب، تقویت استخوان ها، پیشگیری از سرطان و پیشگیری از مشکلات گوارشی از خواص زعفران است.
و اما هل، هل در درمان سرطان روده بزرگ، مشکلات قلبی و عروقی، بیماری‌های مثانه، التهابات کلیه موثر است. ادویه مهم و اصلی به کار گرفته شده در سوهان قم است که می‌تواند در سم زدایی بدن و خوشبویی دهان تاثیر قابل توجهی داشته باشد. سوهان گزی را میتوان همزیستی بینظیری از مواد طبیعی دانست که با طعم و بوی عالی برای افزودن به شادیهای ما بوجود آمده است.

سوهان آردی چیست و کجا تولید میشود؟

کمتر کسی پیدا می شود که در بین شیرینی ها به سوهان علاقه نداشته باشد، سوهان یک نوع شیرینی خوشمزه است که هیچ ضرری برای سلامتی بدن ندارد، و میزان شیرینی موجود دران هیچ آسیبی به دندان ها نمی رساند.
همه شهرها یک سوغاتی مخصوص به خود دارند، سوهان آردی هم  یکی از سوغاتی های شهر یزد است که به دلیل استفاده از روغن حیوانی و مغزهای موجود در آن از جمله پسته، گردو، بادام و…. کالری بالایی دارد.
انواع شیرینیجات و سوغاتی های اصفهان و قم بصورت منفرد و ترکیبی در دفتر فروش آرتا به فروش می رسد و شما همچنین می توانید از سایت فروشگاه شیرینی جات ما دیدن کنید و انواع محصولات را در بسته بندی ها و جعبه های با وزن های متفاوت، هم برای استفاده خانوادگی و هم برای کادو و سوغات مشاهده کنید.

 

فروش سوهان درجه یک آرتا

 

با بهترین انواع سوهان آشنا شوید تا انتخاب بهتری انجام دهید

سوهان گل نازک:

این نوع سوهان قدیمی ترین و معروفترین نوع سوهان است که عموما به صورت دستی و در کارگاه های کوچک تولید می شود. همانطور که دیده اید به صورت ورقه های نسبتا ضخیم و به شکل دیسک های کوچک و بزرگ است و در جعبه های فلزی استوانه ای و در وزن های مختلف قرار می گیرد. برای تزئین روی آنرا مغز پسته میگذارند و در زمان تولید با ضربات مخصوص آنرا به حالت خرد شده در می آورند.

سوهان لقمه ای:

اینوع سوهان بخاطر اندازه آن و برای اینکه در هر بار مصرف تنها یکیاز آنها را میتوان در دهان گذاشت به نام لقمه ای معروف شده است. درون آن با مغز پر شده، از نظر طعم و مزه مشابه سوهان گل نازک است.

سوهان گزی:

  یکی از محبوبترین انواع سوهان است، از نظر شکل ظاهری مانند سوهان لقمه ای است با این تفاوت که داخل آن به جای مغز از خمیر گز پر شده است، و علاوه بر خواص سوهان دارای مزایا و خواص گز نیز هست. ترکیب سوغات اصفهان و قم، حاصل ابتکار و نوآوری در صنعت تولید شیرینیجات است که شهرت جهانی پیدا کرده است.

سوهان حبه ای:

به شکل حبه قند است، مناسب برای پذیرایی از مهمان و قرار گرفتن در کنار نوشیدنی های گرم. بنظر میرسد در تولید این نوع از سوهان صرفه اقتصادی بیشتر مد نظر بوده است. این نوع سوهان را میتوان در وزن های کمتر نیز بسته بندی کرد. بهترین نوع سوهان گزی را به قیمت کارخانه بخرید.

سوهان حلوایی:

مواد تشکیل دهنده متفاوت با سوهان، ظاهر نرم تر از سوهان، مصرف راحت برای کودکان و میانسالان، ظاهری مشابه حلوای معمولی، طعم متفاوت با حلوا، استفاده در نذورات و عزاداری از امتیازات تولید این نوع سوهان است.
با تولید سوهان حلوائی نمونه ای دیگر مشابه حلوای نذری تولید شده است که دارای خواص و ارزش غذائی بیشتر نسبت به آن است. با استفاده از کاغذهای روغنی و در اندازه های متفاوت میتوان از سوهان حلوائی در پذیرائی ها و جشن های خانوادگی استفاده لازم را برد.

سوهان کنجدی:

ویژگی اصلی آن استفاده از کنجد در ترکیبات آن است. در تولید سوهان کنجدی از آرد یا جوانه گندم استفاده نمی شود، در ترکیبات سوهان کنجدی بیشتر از شکر، آب، گلاب، روغن، عسل و کنجد استفاده می شود.

سوهان عسلی:

سوهان عسلی بیشتر مشابه پولکی اصفهان است و در تهیه آن از مغز ها نیز استفاده می شود. سوهان عسلی از پولکی نرم تر است و مشخصه اصلی مواد اولیه موجود در آن عسل است.

سوهان آجیلی:

همانطور که از نام آن میتوان حدس زد، ترکیب آجیل و سوهان است که در تولید آن از انواع آجیل هایی مانند بادام، پسته، فندق و … استفاده می شود.

سوهان باقلوایی:

ظاهری شبیه باقلوا و به همان شیرینی و خوشرنگی، ارزش غذایی بسیار بالا، یک میان وعده کامل، منبع غنی ویتامین ها برای ورزشکاران، دارای خواصی مانند ضد پیری، تقویت حافظه، تقویت قلب، تقویت معده، آرامش بخش، تحریک بافت پوست و کاهش کلسترول تنها نمونه ای کوچک از این محصول است.

سوهان پشمکی:

ما به شما پیشنهاد میدهیم ترکیب سوهان و پشمک را که سرشار از پروتئین، دارای خواص برای رشد کودکان، افزایش استحکام استخوان ها و بهبود سیستم عصبی است حتما امتحان کنید.

 

خرید سوهان و گز آنلاین

 

 فواید بهترین نوع سوهان گزی در قاب یک پنجره کوچک

به مهمترین فواید مصرف بهترین نوع سوهان گزی بطور مختصر میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • – ضد افسردگی، ضد اضطراب و ضد استرس
  • – کاهش دهنده کلسترول و چربی خون و مفید برای سلامت قلب
  • – ضد پیری، مفید برای پوست و مفید برای بهبود جوش های صورت
  • – ضامن سلامت کبد
  • دارای ویتامین های ای و دی و – دارای کلسیم، فسفر، روی، ید، سلنیوم، منیزیم
  • – مفید در پیشگیری از ابتلا به سرطان
  • – درمان ریزش مو و رفع شوره سر
  • – استحکام استخوان های بدن و بهبود عملکرد سیستم عصبی
  • – بهبود آسم، سرفه وتنگی قفسه سینه
  • – کاهش خطر ابتلا به دیابت
  • – کنترل فشار خون بالا و جلوگیری از ابتلا به سکته مغزی و کاهش کلسترول خون

برای خرید بهترین نوع سوهان گزی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

  1. سوهان گزی باید دارای رنگ قهوه ای روشن باشد.
  2. نباید روغن بر روی سوهان گزی دلمه بسته باشد.
  3. نباید سوهان گزی درون قوطی خرد شده و گزها از درون آن بیرون زده باشند.
  4. سوهان گزی باید ترد باشد و به دندان نچسبد.
  5. بر روی قوطی مشخصات کارخانه، پروانه بهداشت، ترکیبات، وزن و تاریخ مصرف و از همه مهمتر کد استاندارد درج شده باشد.
  6. درب قوطی یا بسته بندی سوهان گزی باید محکم باشد تا از نفوذ هوا به داخل آن جلوگیری شود.
  7. سوهان گزی بایستی بوی مطبوعی داشته و بوی تند و زننده در زمان باز کردن از آن به مشام برسد.

شیرینی و مخصوصاً بهترین نوع سوهان گزی و خرید انواع سوهان و پولکی و گز را به اندازه‌ای انجام دهید که در مدت کوتاهی مصرف شود.

 

بهترین نوع سوهان گزی

 

شرایط نگهداری سوهان گزی چگونه باید باشد

اگر ناچار به نگهداری به مدت بیشتری هستید، با توجه به اینکه مواد اولیه عمدتاً مغز پسته، بادام، کره و روغن بوده و از مواد نگهدارنده در تولیدات این محصول استفاده نمی شود، بعد از خرید شیرینی، گز و سوهان نکات زیر را مد نظر قرار دهید:
سوهان گزی باید در فضای خشک و خنک نگهداری شود و بسته های آن را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید. سوهان گزی نباید در مکان های گرم و مرطوب یا هوای کولر آبی قرار گیرد بلکه برای نگه داشتن آن برای مدت طولانی، پیشنهاد می شود جعبه های سوهان گزی را بصورت مجزا و درون کیسه های نایلونی قرار داده و در فریزر نگهداری کنید.
بهترین ظرف برای نگهداری بهترین نوع سوهان گزی، ظروف فلزی است. از نگهداری آنها در ظروف پلاستیکی و کریستالی جدا خوداری کنید. همیشه به مقدار کم خریداری کنید و پس از اتمام، مجددا تهیه کنید.

نگران خرید اینترنتی هستم، اعتماد ندارم

علی رغم راحتی در انتخاب و خرید، هرکسی نسبت به خرید اینترنتی و خدمات مربوط به آنرا انتخاب نمی کند. خرید اینترنتی این امکان را به خریداران نمی دهد که انواع محصولات را لمس کنند یا تعامل اجتماعی داشته باشند و همچنین به آنها اجازه نمی دهد اجناس را در همان روز خرید تحویل بگیرند.
دلیل دیگر اینکه برخی از مصرف کنندگان از خرید اینترنتی اجتناب می کنند، این واقعیت است که آنها نگران هستند اجناسی که خریداری می کنند در تصویر موجود در سایت به درستی نشان داده نشده و محصولات خریداری شده آنان از کیفیت پائین تری برخوردار باشد.
انجام تست های حضوری مرسوم کالای خریداری شده از طریق اینترنت نیزغیرممکن است، بنابراین مصرف کننده برای اطمینان از کیفیت و همسانی انتخاب و تحویل کالای منتخب خود باید به سایت فروشنده اعتماد کند. پیشنهاد ما برای خرید اینترنتی، ارتباط مستقیم با تولید کننده آن است.

 

بهترین نوع سوهان گزی

 

فروش عمده انواع شیرینیجات اصل اصفهان به تجار

اگر بتوان با شرکت و یا کارخانه اصلی، ارتباط برقرار نمود، امکان دستیابی و توافق به پایین ترین قیمت ها هم وجود خواهد داشت، یکی از تولید کنندگانی که به شما چنین شرایطی را خواهد داد، کارخانه و شرکت صنایع غذائی آرتا خواهد بود.
روش های متعددی وجود دارد که بتوانید بر اساس شرایط خود، اقدام به سفارش محصولات آرتا و شیرینیجات اصل اصفهان با قیمت مناسب و به روز و با کیفیت تضمین شده نمایید.
سفارش و خرید از درب کارخانه بصورت غیرحضوری، حضور در دفتر فروش و بهره مندی از مشاوره رایگان و یا استفاده از اینترنت می تواند گزینه های پیش روی شما باشد.
روش های بیان شده، به شما این امکان را می دهد که به پائین ترین قیمت بهترین نوع سوهان گزی دسترسی داشته باشید و ضمانت نامه های مربوط به ارسال سالم اجناس خریداری شده به محل برخوردار شوید.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

خرید گز عمده اصفهان

خرید آنلاین گز اصفهان به صورت فله ای

خرید آنلاین گز عمده برای مشتریانی که به دنبال خرید مستقیم گز به مقدار زیاد …

دیدگاهتان را بنویسید