گز اصفهان
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / گز اصفهان / تولید کنندگان گز در اصفهان

تولید کنندگان گز در اصفهان

یکی از چندین شیرین معروف و سنتی اصفهان، گز است که در انواع مختلفی به بازار عرضه می شود. اگر می خواهید با اکثر تولید کنندگان گز در اصفهان آشنا شوید، مطلب را در ادامه مطالعه نمایید.

گز در اصفهان و حتی ایران، یکی از شیرینی های سنتی مرسوم به شمار می رود. گز شیرخشت، گز انگبینی، گز ترنجبینی و …، از انواع گز اصفهان هستند که از برند ها و مارک های مختلفی در بازار، قابل خریداری خواهند بود.

در بازار گز این روز ها، می توان متوجه شد که تنوع در گز سنتی اصفهان بیشتر شده و امروزه نمونه های جدیدی از گز اصفهان با طعم های مختلف به بازار فروش راه پیدا کرده است که در ادامه پیرامون آن صحبت خواهد شد.

تولید کنندگان گز

 

انواع گز تولیدی در اصفهان

گز مواد اولیه تقریباً یکسانی در کارخانه های تولید گز دارد. سفیده تخم مرغ، شکر، مان هایی همچون انگبین، شیرخشت، بید خشت و …، جزو انگبین هایی هستند که سبب تغییر در طعم و نوع گز تولید در اصفهان می شوند.

البته ناگفته نماند که این روز ها گز های جدیدی به بازار عرضه شده که علاوه بر مغزدار بودن، طعم های مختلفی از قبیل زعفرانی، شکلاتی و … را داشته و این ها در بازار گز اصفهان، به عنوان گز های جدید شناخته می شوند.

تولید گز اصفهان

 

معرفی تولید کنندگان گز

تعداد زیادی از شرکت های تولید کنندگان گز در اصفهان هستند که برند های آن ها نه تنها در بازار داخلی کشور شناخته شده است، بلکه در کشور های دور و نزدیک هم بازار فروش خوبی دارند.

کارخانه هایی اعم از گز کرمانی، گز آریا، گز عتیق، گز بوعلی سینا و …، از جمله برترین تولید کنندگان گز در اصفهان هستند که خط تولید آن ها مطابق با پیشرفته ترین متد ها بوده و مواد اولیه ای که در تهیه و تولید آن ها به کار گرفته می شود، بسیار مرغوب و درجه یک است.

انگبین ها طبیعی، مغزیجات بسیار عالی و عدم استفاده از مواد شیمیایی، افزودنی ها و اسانس ها، سبب شده تا این کارخانه های تولید گز در اصفهان، جزو برترین ها محسوب شوند.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

ویژگی های گز رژیمی چیست؟

آیا گز چاق می کند؟ ویژگی های گز رژیمی کدام است؟

ویژگی های گز رژیمی چیست و آیا گز می تواند موجب چاقی شود؟ گز درجه …

دیدگاهتان را بنویسید