گز اصفهان
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / پولکی / خریدار انواع پولکی نازک باکیفیت درجه یک

خریدار انواع پولکی نازک باکیفیت درجه یک

یکی از نکاتی که در تولید مدل های مختلف پولکی درجه یک درنظر می گیرند، تولید آن ها در ضخامت های مختلف است و بسته به نیاز مشتری انواع پولکی نازک و درشت تولید و عرضه می کنند.

انواع پولکی نازک

خرید انواع پولکی های نازک درجه یک

پولکی های نازک خود به تنهایی خواهان بسیاری دارند و افردی هستند که این نوع از پولکی را می پسندند.
پولکی های نازک درجه یک نیز مانند انواع دیگر پولکی ها در مراکز فروش معتبر به دست مشتری می رسند و مشتری می تواند با مراجعه به این فروشگاه های معتبر، جهت خرید پولکی های نازک درجه یک اقدام کنند.
این پولکی ها عمدتا به شکل بیضوی تولید می شوند و با اینکه طرفداران آن همچنان پابرجاست اما تورم حاکم بر اقتصاد ایران موجب کاهش تولید آن گشته است.
با توجه به تفاوت قیمت بین نرخ ریال و دلار، صادرات این محصول بی نظیر می تواند بسیار پر سود باشد و اخیرا تولیدکنندگان در حال یافتن راهی برای افزایش صادرات خود بوده اند.

انواع پولکی نازک

صادرات انواع پولکی نازک درجه یک

بازار جهانی همواره یکی از بزرگترین فرصت های پیش روی هر تولید کننده ای می باشد و افرادی که در زمینه تولید انواع مختلف گز، پولکی و … فعالند نیز می توانند با ارائه محصولات خود به بازار خارج از کشور، علاوه بر ارز آوری، موجب انتقال فرهنگ و تمدن اصیل نهفته در این گونه محصولات غذایی به سایر کشور ها شوند.
کشورهایی که می توانند مقصد بسیاری از تولیدات شیرینی و انواع گز و پولکی درجه یک ایرانی باشند را می توان به صورت زیر بیان کردک

  • کشور های حاشیه خلیج فارس
  • عمده کشور های خاورمیانه
  • کشورهای اروپایی
  • روسیه
  • چین

انواع پولکی نازک

انواع پولکی های درجه یک تولید شده

صنعت تولید پولکی به عنوان یکی از اصلی ترین سوغات استان اصفهان بسیار گسترده بوده و روز به روز به تنوع آن افزوده می گردد.
این کالا را با استفاده از دستگاه های موجود در بالاترین کیفیت ها فرآوری کرده و در انواع و اقسام بسته بندی روانه بازار می کنند.
پولکی ها را می توان در مرحله انتهایی تولیدشان با افزودنی هایی همراه کرد که اتفاقا همین افزودنی های فوق العاده موجب پرطرفداری این محصول شده است. از انواع مختلف مغزهای روغنی و آجیل مانند پسته، کنجد، گردو و همچنین برخی مواد افزودنی مانند گل محمدی، گل سرخ و نعنا نیز جهت طعم دادن به پولکی ها می توان بهره برد.
شما نیز می توانید با مراجعه به نمایندگی های مجاز فروش و مراکز معتبر نسبت به خرید اقسام گوناگون پولکی های درجه یک اقدام نمایید.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

خرید پولکی با کیفیت بسته ای به قیمت کارخانه

خرید پولکی با کیفیت بسته ای به قیمت کارخانه

پولکی ها نوعی شیرینی هستند که کیفیت های متنوعی را به خودشان اختصاص می دهند. …

دیدگاهتان را بنویسید