گز اصفهان
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / گز اصفهان / خرید آسان و عمده گز اصفهان

خرید آسان و عمده گز اصفهان

چه راهی برای خرید و فروش انواع گز اصفهان وجود دارد.؟ آیا قیمت گز در عمده فروشی ها بالا می باشد.؟ خرید آسان و عمده ای گز اصفهان در خیلی از شهرهای کشور امکان پذیر نمی باشد. چرا که خب خیلی از شهر دسترسی به این سوغات ندارند واگر بخواهند تا اصفهان بیایند و خرید گز را انجام بدهند باید هزینه های زیادی را پرداخت کنند.
باید به این مسئله توجه داشت که امروزه برای خرید خیلی از مایحتاج های زندگی نیازی نیست مسافت های طولانی را طی کرد تا محصول مورد نظر را بدست آورد. امروزه به دلیل سخت شدن زندگی های شهری مردم دیگر قدرت خرید پایینی پیدا کرده اند و این کاملاً طبیعی هست که به خریدهای اینترنتی رجوع کنند.

خرید گز

بازار عمده گز اصفهان

اگر به بازار عمده فروشی ها در شهر خود مراجعه کنید، (بازار آجیل و شیرینی) کاملاً متوجه می شوید که قیمت گز مختلف می باشد و محصولاتی که عرضه می کنند از کیفیت خوبی برخوردار نمی باشد چرا که در انبار های خود به مدت طولانی نگهداری کرده و در زمان مناسب، با قیمت بالا در سطح شهر پخش می کنند.
بازار گز اصفهان تمامی موانع موجود بر سر راه را برداشته و گز اصیل اصفهان را از بهترین کارخانه های موجود در اصفهان با نازلترین قیمت به دست تمامی تاجران می رساند. و مهمترین مسئله این است که یک گز با کیفیت و تازه را در بازار پخش می کنیم.
پس خرید مستقیم از کارخانه بهترین گزینه ای می باشد که یک تاجر و یا عمده فروش باید به آن توجه داشته باشد.

خرید گز

خرید بی واسطه گز اصفهان

در سال هایی که گذشت و یا در سال هایی که پیش رو داریم روزهای سختی بر اقتصاد ایران بود. افرادی سودجو که همان واسطه ها بودند تاثیر زیادی در این بی سباطی بازار داشنتد. بازار گز اصفهان و بلداجی نیز از این مسئله مستثناء نبودند. گز یک شیرینی سنتی و کاملاً بر گرفته از مواد طبیعی می باشد که خواهان زیادی در ایران و خارج از ایران دارد و همیشه این دغدغه را داریم تا محصول با کیفیت و با قیمت خیلی مناسب به دست مشتریان و تاجران این صنعت برسانیم تا سهم خود را در این بازار ایفا کرده باشیم. پس یکی از ایده هایی که داشتیم قطع کردن دست واسطه ها در این بازار بوده که البته کار دشواری هست و این تا حدی به خود مشتری برمی گردد که خرید گز را این قشر مخرب انجام ندهند.

خرید گز

تفاوت های قیمت خرید گز در بازار

همانطور که می دانید گزهایی که در اصفهان و هر کارخانه ای تولید می شود از نظر کیفیت و قیمت با گزهایی که در بلداجی که به عنوان قطب گز در ایران شهرت دارد، متفاوت می باشد. و همین طور به عنوان مثال گزی که در استان تهران و بین مردم پخش می شود با گزی که در جنوبی ترین شهر ایران پخش می شود از لحاظ های گفته شده با هم فرق های زیادی دارد.
گزی که در خیلی از از فروشگاههای تهران در توزیع می باشد از نظر کیفیت و قیمت بسیار بالا می باشد اما شهرهای ضعیف تر کیفیت پایین و قیمت پایین تری دارند. عواملی که باعث این اختلاف قیمت و کیفیت می شود به چند دسته زیر بر می گردد:

  • میزان مواد اولیه ای که در تولید گز استفاده می شود.(موارد بسیار زیادی دیده شده که درصد مواد واقعی نیستند)
  • مرغوب بودن مواد اولیه
  • نوع بسته بندی گز تولید شده
  • اگر گز آردی با دست تولید شده باشد طبیعتاً کمی قیمت بیشتری دارد.(جدیداً اداره بهداشت حساسیت روی قضیه دارد و جواز تولید گز آردی به صورت دستی را نمی دهد)
  • هزینه های جابه جایی از اصفهان تا مقصد
  • و مورد مهم وجود واسطه ها در این میان

خرید گز

و برخی دیگر از موارد که مهمترین آنها گفته شد.
پس این مورد را باز تاکید می کنیم که سعی کنید همیشه از نمایندگی های اصلی و یا فروشگاههای مرکزی خرید گز اصفهان و یا بلداجی را انجام دهید. مجموعه ای تشکیل داده ایم تا همیشه محصولی با مناسب ترین قیمت موجود در بازار و از بهترین کارخانه های تولیدی گز را در سطح کشور عرضه نماییم.
قیمت های گز صادراتی نیز به مانند قیمت های داخلی تفاوت های زیادی دارد و واسطه ها قیمت های غیر واقعی به مشتریان و تاجران کشورهای دیگر ارائه می دهند و چشم انداز جالبی در جوامع بین المللی ندارد و مانع های زیادی در امر صادرات گز اصفهان می باشند.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

خرید انواع گز

خرید انواع گز با قیمت مناسب

برای خرید انواع گز به کیفیت، برند، میزان درصد مغزها و گزانگبین و البته قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید