گز اصفهان
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / سوهان / خرید بهترین سوهان قم با قیمت فوق العاده

خرید بهترین سوهان قم با قیمت فوق العاده

خرید بهترین نوع سوهان قم که با قیمت فوق العاده عرضه می شود فرصتی است که بازرگانان و تجار فعال در زمینه صادرات به خوبی می توانند از آن سودمند شده و خریدی موفق و مطمئن را انجام دهند.

بهترین سوهان قم با قیمت خرید فوق العاده

شهر قم را به شیرینی‌های مخصوص آن از جمله‌ سوهان می‌شناسند وهمه‌ مردم ایران و حتی در جهان، سوهان را از متعلق به قم و اصل آنرا از از این شهر می‌دانند.
نام این خوراکی خوشمزه و لذیذ که با استفاده از جوانه‌ گندم تهیه می‌شود وهمه‌ آنرا نوعی حلوا و غذایی بسیار مقوی می‌ دانند در زمان قاجار به سوهان ملقب گردید.
امروزه تنوع بسیار جالبی از سوهان و در ترکیب با مواد مغذی در این شهر طبخ می‌شود که در نوع خود، جالب و بسیار دوست‌ داشتنی و خوردن آن لذتبخش است.
سوهان عسلی، سوهان کنجدی، سوهان لقمه‌ای، سوهان تخته‌ای، سوهان بادامی، سوهان آجیلی، سوهان گزی، سوهان کره‌ای و بسیاری دیگر از نامهای آشنا تنها بخشی از سوهان‌هایی است که در استان قم تهیه و به بازار برای فروش عرضه میشود. بهترین سوهان قم با قیمت فوق العاده را فقط از ما بخواهید.

خرید گز و سوهان قم

سوهان عسلی، پخت بینظیر با طعمی جانبخش

در استان قم، سوهان عسلی مانند انواع دیگر این شیرینی پرطرفدار، از تولید و مصرف بالایی برخوردار است. در تهیه‌ آن شکر، عسل طبیعی، روغن، خلال بادام، زعفران، هل و خلال پسته استفاده می شود.
انواع سوهان عسلی در بسته بندی های متنوع برای مصرف، برای کادو و بصورت سفارشی تولید و در دسترس قرار میگیرد که در تمام فصول سال، خوردن آن همراه یک نوشیدنی داغ به شما پیشنهاد میشود.
سوهان عسلی ساده، سوهان عسلی کنجدی، سوهان عسلی گردویی، سوهان عسلی بادامی و انواع دیگر مغزهای موجود، بنا به انتخاب شما در مرکز خرید بهترین نوع سوهان قم وجود دارد.
قیمت های فوق العاده، وزن های متنوع و بسته بندی های استاندارد و قابل اطمینان برای نگهداری و مصرف طولانی مدت، از ویژگیهای اصلی در تولید سوهان عسلی مد نظر بوده و در این مرکز فروش به آن متعهد هستیم.

خرید بهترین سوهان قم بادامی و ارزش غذائی آن

سوهان بادامی یکی از انواع سوهان تولید شده در استان قم است. این شیرینی مقوی و مغذی در گذشته بصورت سنتی و معمولا در ایام نوروز و در دورهمی ‌های خانوادگی و دوستانه تهیه می‌شد. اما در حال حاضر در اکثر کارخانه های این استان برای طبخ سوهان بادامی از شکر، زعفران، مغز بادام خلال شده، مغز پسته‌ی خرد شده، روغن و پودر نارگیل استفاده و بصورت انبوه تولید می‌کنند.
کنجد به دلیل خواص بسیار زیادی که دارد، خود به تنهایی یکی از مواد تامین‌ کننده‌ انرژی طبیعی برای بدن به شمار می‌آید که کارشناسان تغذیه به مصرف این ماده‌ مفید غذایی، برای سلامتی تاکید بسیار دارند میتواند در سوهان بادامی استفاده شود.
خوشبختانه در میان گردشگران و زائرین استان قم، سوهان بادامی – کنجدی از محبوبیت بسیاری برخوردار است. کنجد، شکر، مغز بادام، زعفران و پودر هل از مواد اصلی در تهیه‌ سوهان بادامی – کنجدی محسوب می‌شوند.

خرید گز و سوهان

بهترین سوهان قم و تفاوت آن با حلوا

در برخی از نقاط کشور، تنوع بسیار زیادی از انواع حلوا مشاهده می‌شود. شاید کمتر کسی توجه داشته باشد و بداند که این خوراکی لذیذ و دستور پخت آن منحصر به شیرینی‌های سنتی و محلی استان قم بوده و با استفاده از مواد اولیه محلی به تهیه و پخت آن می پردازند.
از انواع حلوا در مراسمات ترحیم و یا در منازل بعنوان یک میان وعده استفاده می شود. این محصول در انواع طعمها و با استفاده از مغزهای متنوع در بازار موجود است.
ترکیبات این دو شیرینی با یکدیگر متفاوت هستند. تفاوت دیگر این دو شیرینی در غلظت و سفت بودن آن ها می‌باشد. حلوا از غلظتی بالا همراه با نرمی قابل توجهی برخوردار است اما سوهان سفت و شکننده مانند بیسکویت می‌باشد. میتوانیم تفاوت میان این دو شیرینی خوشمزه را در موارد استفاده نیز دانست.
خرید بهترین نوع سوهان قم را با یک تلفن ساده هماهنگ کنید.

خرید بهترین سوهان قم بصورت عمده از طریق اینترنت

گاهی زمان کافی برای خرید سوغاتی نداریم و یا محلی در دسترس برای خرید سوغات وجود ندارد، بهترین راه حل در این مواقع استفاده از خرید اینترنتی است.
انتخاب سایتی که از آن اقدام به خرید می‌کنید، برند شناخته شده، کیفیت محصول و بسته ‌بندی تجربه شده قبلی، آگاهی از مواد اولیه تشکیل دهنده و در نهایت اصل بودن محصول باید در خرید اینترنتی مورد توجه قرار گیرد.
خوشبختانه با گسترش اینترنت در سطح کشور، بدون در نظر داشتن زمان و مکان می‌توانید به راحتی از طریق وب‌ سایت از میان برترین برندها با اطمینان خاطر سوهان و یا هر نوع شیرینی اصل اصفهان و انواع سوهان و حلوای قم را به صورت آنلاین خریداری کنید.
محصولات سنتی و اصیل اصفهان و سوهان قم در سایت ما برای مقایسه کیفیت و قیمت وجود دارد که می توانید برای خرید عمده آنها از طریق سایت شرکت اقدام نمائید.

فروش سوهان گزی عمده

بسته بندی محصولات، وجه تمایز ما با دیگران

بسته بندی شیرینی جات و سوهان اصیل قم نقش اصلی را در معرفی آنها به بازار دارد و به عنوان یک عامل تاثیرگذار در قیمت گذاری محصول و ابزاری برای ایجاد تاثیر در ذهن مصرف کننده دارد.
ما با بسته بندی محصول به عنوان یکی از ابزارهای ارزشمند در ایجاد ارتباطات منطقی و موثر با خریدار شایسته امروز رفتار می کنیم و با این روش در حفظ سرمایه معنوی مصرف کننده ارزش قائل هستیم.
در حال حاضر به دلیل گسترش فرهنگ شهرنشینی و افزایش جمعیت ساکن در شهرها مقوله تامین بهداشت جامعه شهری و حفظ محیط زیست از جمله مهمترین مسایلی است که بایستی مورد توجه ویژه قرار گیرد.
یعنی هزینه جابجائی کمتر و کاستن از مشکلات زیست محیطی با طراحی و بسته بندی محصولات با مواد دوست دار طبیعت و با طول عمر بیشتر تولیدات میتوان به کاهش مخاطرات زیست محیطی از مبدا جامه عمل پوشاند.

سوهان تقلبی، بلای جان بهداشت و سلامتی

متاسفانه تشخیص سوهان اصل با تقلبی فقط با آزمایش امکان‌پذیر است. در سوهان‌ های تقلبی از رنگ‌های صنعتی و افزودنیهای غیر مجاز به جای زعفران استفاده می‌کنند و موادغذایی فاقد ارزش غذایی جایگزین پسته یا بادام می‌شود.
با کمال تاسف باید عنوان کرد از نظر ظاهری و حتی طعم تفاوت بارزی میان سوهان تقلبی و اصیل نیست و همانطور که ذکر شد فقط از طریق آزمایش یا بازرسی مسئولان بهداشت تقلبی بودن آن امکان‌پذیر است.
در تهیه برخی از سوهان‌ها از روغن‌های نباتی استفاده می‌کنند و به این ترتیب طریقه پخت نیز با دستگاه‌های مخصوص تهیه سوهان نیز نقش مهمی در کیفیت دارد.
سوهان با کیفیت، به کیفیت مواد اولیه آن و نوع روغنی که در تهیه سوهان به کار گرفته می‌شود بر میگردد. نوع کره حیوانی و میزان موادی که در پخت مورد استفاده قرار می‌گیرد نقش تعیین کننده در کیفیت سوهان دارد.

قیمت سوهان و گز آنلاین

خرید بهترین نوع سوهان قم با کیفیت

در پخت انواع سوهان از نیروی دست و ماشین به صورت همزمان استفاده می‌شود، امروز این کار با کمک دستگاه‌های پیشرفته و اتوماتیک انجام می‌گیرد.
برای شروع تولید آرد را داخل پاتیل‌ هایی بزرگ ریخته و آن را با شکر و روغن مخلوط می‌کنند. جوانه گندم و زعفران را به مخلوط اضافه کرده و با دستگاه مخصوص هم می‌زنند تا خمیر سوهان خوب به عمل آید.
مواد را به داخل پاتیل‌های کوچکتری منتقل میکنند تا مرحله پخت دوم سوهان بصورت کنترل شده انجام شود. توضیح این نکته ضروریست که در این مرحله، حرارت در پخت سوهان و کیفیت تولید آن بسیار مؤثر است.
پس از اتمام مرحله دوم پخت، غنچه‌های سوهان گرفته می‌شود و توسط دستگاه های برش به شکل‌های مختلف در می‌آید. بسته بندی نیز میتواند با انواع تکنولوژی های موجود بسته بندی و برای تحویل به خریدار عرضه گردد.

استاندارد لازم سوهان برای صادرات به دیگر کشورها

معمولاً در تولید محصولاتی که به خارج از کشور صادر میشوند، شرکت های تولید کننده ملزم به رعایت استانداردهای بین المللی، علاوه بر رعایت قوانین داخلی هستند تا بتوانند محصولات خود را در سطح جهانی عرضه و در اختیار مصرف‌ کنندگان گوناگون خارجی با ذائقه های متفاوت و متغیر قرار بدهند.
به دلیل استقبال بینظیر از انواع سوهان در کشورهای اروپائی، کارخانجات تولیدی سوهان در قم معمولاً این نوع از محصول را در بسته‌ بندی‌هایی با وزنهای گوناگون عرضه می کنند.
با این روش تولید و بسته بندی هر یک از مصرف کنندگان می توانند بسته به نیاز خود، انواع آن را تهیه و مورد استفاده قرار دهند. در مجموع می‌توان گفت استفاده از مواد اولیه خالص و طبیعی به همراه مهارت تولید کنندگان این امکان را به وجود آورده است که خریداران در خارج از کشور نیز بتوانند به یک محصول با کیفیت دسترسی داشته باشند.

سوهان گزی فله

گلوکز در سوهان به چه کار می آید؟

گلوکز همان شکر ساده است که در بدن به شکل قند تولید و در جریان خون در حال گردش است. به طور کلی گلوکز خوراکی برای استفادهدر شیرینی پزی به دو شکل مایع و پودر تولید می شود.
شربت گلوکز، شربت قنادی یا بادکا مایعی شیرین است که در انواع شیرینی، دسر ومرباجات برای دادن طعم شیرین از آن استفاده می شود. شربت گلوکز با توجه به خواص خود بهترین جایگزین برای شکر در انواع محصولات شیرین است. با تبدیل بخشی از گلوکز موجود در شربت به فروکتوز، محصولات شیرین تر نیز تولید می شود.
صنایع غذائی آرتا در انتخاب و فروش محصولات انواع سوهان و شیرینی سنتی اصفهان، با کاربرد مرغوب ترین مواد اولیه با بالاترین درجه کیفی گامی بلند در راستای ارائه محصولات کلاسیک وسنتی برداشته است و از علاقمندان به سلامتی برای بازدید از محصولات با کیفیت ومقوی دعوت به عمل میاورد.

کاربرد متنوع بادکا در سوهان پزی

موارد استفاده از بادکا با توجه به ویژگی های آن بسیار زیاد است. از جمله ویژگی هایی که موارد استفاده از آنرا محیا می سازد می توان بطور خلاصه به موارد زیر اشاره کرد:

  1. شربت بادکا به عنوان شیرین کننده بدون ضرر
  2. بادکا برای تثبیت رطوبت در سوهان برای ماندگاری بیشتر
  3. عدم چسبندگی و کمک به نرم شدن
  4. تعدیل کننده
  5. جلوگیری از شکرک زدن سوهان
  6. تعدیل کننده طعم و معتدل کننده مزه شیرینی سوهان
  7. بالا بردن ویسکوزیته تولیدات
  8. نگهدارنده یکپارچگی در سوهان
  9. کنترل اندازه کریستال های یخ
  10. بالا بردن پیوستگی سوهان در بسته بندی
  11. نگهداری آب در فراورده
  12. پایین آوردن نقطه انجماد برای نگهداری بلند مدت
  13. بهبود و یا تغییر مزه با تغییر در استفاده بادکا
  14. بهبود رنگ قهوه ای و تثبیت آن در زمان طولانی

لیست قیمت گز و سوهان

خرید بهترین نوع سوهان قم از آرتا

یکی از آیتم های جذاب برای تاجران سوهان و محصولات سنتی و شیرینی قم، دریافت بهترین لیست قیمت و بالاترین کیفیت می باشد. چگونه می توان از به روز بودن قیمت ها، مطمئن شد؟
بدون شک، اگر بتوان با شرکت و یا کارخانه اصلی، ارتباط برقرار نمود، امکان دستیابی و توافق به پایین ترین قیمت ها هم وجود خواهد داشت، بنا بر این یکی از تولید کنندگانی که به شما چنین شرایطی را خواهد داد، کارخانه و شرکت تولید کننده و فروشنده عمده خواهد بود.
روش های متعددی وجود دارد که بتوانید بر اساس شرایط خود، اقدام به سفارش محصولات اصل با قیمت مناسب و به روز، با کیفیت تضمین شده نمایید.
سفارش و خرید از درب کارخانه بصورت غیرحضوری، سفارش در دفتر فروش بصورت حضوری و بهره مندی از مشاوره کارشناسان و یا استفاده از اینترنت و فضای مجازی می تواند گزینه های پیش روی شما باشد.

فروش اینترنتی انواع گز آرتا

نحوه خرید بهترین سوهان فم

با انتخاب نوع و سفارشی سازی کیفیت، تعهد ما به شما تازه شروع می شود. نمونه های تولید شده انواع سوهان، از جمله سوهان عسلی، کنجدی، انواع سوهان لقمه ای و حبه ای، انواع سوهان مغز دار با درصد های متنوع آن، هم در دفتر فروش و هم در فضای مجازی بصورت عکس و کلیپ موجود است.
با مراجعه حضوری به دفتر فروش اصلی از خدمات حضوری بهره خواهید برد. در غیر اینصورت با مراجعه به سایت در فضای مجازی، ثبت سفارش میکنید.
حسن این راه ارتباطی، استفاده مستقیم از خدمات مشاوره متخصصین و کارشناسانان در دفتر و حذف واسطه ها از چرخه معاملات است.
انواع سوهان، انواع گز پسته ای، انواع گز آردی با کیفیت بسیار بالا، انواع پولکی با طعم و با کیفیت مثال زدنی، به همراه مشاورین با تجربه تنها بخش کوچکی از خدمات ارائه شده توسط شرکت ما است.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان عسلی اصفهان و سوهان قم

سوهان عسلی اصفهان یا سوهان قم؟

سوهان عسلی اصفهان، یا سوهان قم کدامیک از این دو بهتر است و بین مردم …

دیدگاهتان را بنویسید