گز اصفهان
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / سوهان / خرید سوهان قم و بازار فروش عمده از کارخانه

خرید سوهان قم و بازار فروش عمده از کارخانه

خرید سوهان قم به صورت عمده از کارخانه و با قیمت فروش بسیار فوق العاده توانسته است بازار این محصول را بسیار پر رونق نگه داشته و ما افتخار عرضه عمده و توزیع آن را بدون محدودیت در استان های کشور داشته و در صادرات بهترین برندهای تولید شده در صنعت گز و سوهان ایران همچنان پیشتاز هستیم.

بازار خرید و فروش سوهان قم

سوهان یکی از محبوب ترین و مقوی ترین شیرینی های سنتی ایرانی است. سوهان در واقع نوعی حلوا است که بسیار متراکم و سخت است. دارای مواد مغذی مانند جوانه گندم، زعفران، هل، کره، آرد، زرده تخم مرغ، پسته و گلاب است.
این شیرینی به روش سنتی و بدون مواد نگهدارنده تولید می شود و هر یک از این مواد اولیه شامل بسیاری از خواص دارویی و غذایی است که سوهان  را از شیرینی های دیگر متمایز می کند.
سوهان ایرانی یک شیرینی باستانی محسوب می شود که سال ها توسط قنادهای سنتی تولید شده است. این ماده شکننده و کاراملی است و معمولاً به صورت دیسک هایی با ضخامت ۵-۶ میلی متر یا به صورت تکه های مربع شکل ساخته می شود.
سوهان معمولاً داخل ظروف حلبی پیچیده و بسته بندی می شود. خرید سوهان قم را بدون واسطه و به صورت عمده با ما تجربه کنید.

 

خرید گز و سوهان قم

 

درباره سوهان و نحوه تولید آن بیشتر بدانیم

یکی از معروف ترین شیرینی های تولید شده در قم که با نام این شهر عجین شده است، سوهان قم است. سوهان قم که با جوانه گندم ، تخم مرغ ، گل محمدی ، شکر ، کره و هل تهیه می شود می تواند برای خوش آب و رنگ شدن یکطرف آنرا مغز پسته قرار داد و در جعبه های منحصر بفرد با نقش و نگارهای تذهیب شده پر کرد.
با توجه به بافت ترد و شیرین سوهان، و برای اینکه بتواند از آن تا مدت ها نگهداری کرد آنرا در جعبه های حلبی میگذارند تا هم رطوبت آن از بین نرود و هم کره بکار رفته در آن به عامل مخرب برای همسایگان در یخچال یا فریزر نشود.
خرید سوهان قم برای مصارف داخلی و صادراتی بسیار رایج بوده و ما امکان همراهی شما را برای تامین این محصول به صورت عمده داریم.

خرید سوهان قم معروفترین سوغات

قم به دلیل تولید سوهان، و نوآوریهای هر روزه خود در انواع مختلف یکی از محبوب ترین شیرینی ها هم در ایران و هم در جهان معروف است. سوهان را میتوان نوعی حلوا دانست که از جوانه گندم درست می شود.
برخی از نمونه های آنها عبارتند از عسل سوهان، کنجد سوهان، حلوا سوهان، بادام سوهان، گز سوهان، لقمه سوهان، کره سوهان، آب نبات پنبه سوهان، دسر سوهان، و همچنان می توان به انتهای این لیست تعدادی دیگر را اضافه کرد.
سوهان را در شهرهای یزد، زرند، کرمان، تهران و اصفهان نیز تولید میکنند با این حال تمام قنادی های فروشنده سوهان در ایران برای تبلیغات و افزودن به اعتبار فروش سوهان از نام قم در پسوند سوهان استفاده می کنند و بازدید کنندگان، زائرین حرم حضرت معصومه و گردشگران می توانند بیشترین مقدار و متنوع ترین انواع سوهان را در قم پیدا کنند.

 

فروش سوهان درجه یک آرتا

 

چه عاملی سوهان را اینقدر محبوب کرده است؟

عطر بینظیر و بیاد ماندنی سوهان در ترکیب با رنگ غنی آن بی شک بسیار زیباست و در یک لحظه آنرا در ذهن جاودانه میسازد. همه ایرانیان بطرز شگفت انگیزی سوهان و مزه آنرا با آن بسته بندی دایره ای و نقوش و طرح های سحرانگیز روی آن می شناسید. یک دیسک دایره ای شکل که در آن قطعه های سوهان به آرامی ترک می خورد یا ضربه می خورد و به چند قطعه تبدیل می شود.
انواع مختلفی از سوهان وجود دارد، اما اکنون می دانید که این شیرینی شکننده ایرانی به هیچ وجه معمولی نیست. ظاهرا چیزی فراتر از شکر پخته شده است. اما بسختی میتوان چگونگی ترکیب کره ، شکر ، زعفران و آجیل را زیر دست استاد تولید کننده با ضربه های ابزار گوشکوب مانند توصیف می شود. فقط باید این شیرینی فوق العاده غنی و خوشمزه را امتحان کنید تا به عمق آن پی ببرید.

نکات مهم در طرز تهیه سوهان از زبان استاد

قبل از تهیه سوهان مغزها را در آب بخیسانید و پس از گذشت چند دقیقه پوست آنها را جدا کنید. حال مغزهای پوست کنده را خرد کنید.
برای راحتی کار، می توانید با استفاده از یک کاغذ روغنی بزرگ به محض آماده شدن مایه سوهان، مواد را روی آن بریزید. همچنین می توانید برای این کار از ظروف نچسب مانند پیرکس استفاده کنید.
در مرحله ی بعد آرد را به مدت دو تا سه دقیقه به خوبی تفت دهید و سپس پودر جوانه گندم و شکر را اضافه کنید و اجازه دهید این مواد را با هم تفت ببینند، شما باید دائما این مواد را هم بزنید. وقتی که مخلوط طلایی رنگ شد آب را اضافه کنید و تا زمانی که مایه جوش بیاید هم بزنید. اکنون کره را اضافه کنید تا به خوبی با مواد حل شده و ذوب شود. سوهان آماده است. برای خرید سوهان قم تماس بگیرید.

 

خرید انواع گز بادامی آرتا

 

خواص سوهان از زبان یک محقق

سوهان بخاطر استفاده از جوانه گندم، منبع فوق العاده ای از ویتامین ها و مواد معدنی به ویژه ویتامین های گروه بی و ای می باشد و همچنین آرام بخش اعصاب و روان است. با توجه به خواص بسیار جوانه گندم و غنی بودن از قند طبیعی باعث می شود انرژی در ماهیچه ها ذخیره شود و در ادامه بهبود عملکرد عضلانی و خستگی و بی حالی ناشی از فعالیت بدنی در خود دارد.
تخم مرغ به دلیل دارا بودن پروتئین، چربی و قسمت عمده ای از ویتامین ها، ارزش غذایی سوهان را نیز افزایش می دهد.
مغز های مغذی مانند پسته موجود در سوهان نیز خواص بسیار زیادی دارد مانند:  تقویت مغز و ذهن، تقویت معده، تسکین سرفه، آرام کردن قلب، بهبود وضعیت کبد و بسیاری دیگر.
خرید سوهان قم به صورت عمده و از کارخانه به قیمت روز در کاهش هزینه های شما موثر است.

خرید سوهان قم و معرفی انواع آن

سوهان کنجدی:

سوهان کنجدی از انواع بسیار پر کالری و محبوب سوهان‌ها است. سوهان کنجدی از جمله شیرینی‌های خون‌ساز و انرژی ‌زا می‌باشد که علاوه بر دانۀ پرخاصیت کنجد، مواد مغذی مانند عسل و چهارمغز هم در ترکیب آن دیده می‌شود و می‌تواند یک میان وعده غنی و پر کالری باشد.
هر چند که ضخامت آن در برندهای مختلف متفاوت است و ممکن است در تولید آن از انواع مغز خوراکی یا ادویه‌های مختلف برای طعم دادن به آن در زمان تفت با کنجد اضافه شده باشد. توصیه می‌شود با وجود این که مصرف آن می‌تواند برای شما مفید باشد، به دلیل عوارض قندی و چربی آن، در استفاده از آن زیاده روی نکنید.
بسته بندی های مختلف و در اندازه های متفاوت برای انتخاب و مطابق با سلیقه شما وجود دارد که میتوانید در بازار نمونه های آنرا بیابید.

سوهان گزی:

یکی دیگر از انواع سوهان، سوهان گزی می‌باشد که علاوه بر مواد اولیه مشترک، ترنجبین، شیرخشت، خلال بادام و سایر افزودنی‌های گیاهی و طبیعی در ترکیبات آن به چشم می‌خورد. سوهان گزی را میتوان به عنوان جدیدترین و خوشمزه‌ ترین انواع این شیرینی سنتی دانست که ترکیبی از سوهان و گز دارد. به این ترتیب سوهان گزی دو استان اصفهان و قم را با هم اشتی داده و دست به دست هم محصولی را عرضه کرده اند تا انواع سلیقه ها را پاسخگذو باشد.
سوهان گزی سرشار از پروتئین‌ها، انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی است که التیام دهنده اعصاب و روان، انرژی زا و عضله ساز می‌باشد و سبب رفع خستگی و بی‌حالی می‌شود.

سوهان عسلی و سوهان باقلوایی در یک قاب:

سوهان عسلی به صورت لقمه‌ای و با استفاده از مغزهای مختلف تهیه می‌شود. از این نوع سوهان در پذیرایی‌ها و مراسم خانوادگی و رسمی استفاده می‌شود که بسیار پرطرفدار و خوش ذائقه می‌باشد. در تهیۀ سوهان عسلی علاوه بر مواد اولیه مشترک در میان انواع سوهان، عسل و زعفران نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
در زمان خرید سوهان قم می توانید به کارشناسان ما در صنایع غذایی آرتا اعتماد کنید.

سوهان باقلوایی:

این شیرینی پر آوازه و محبوب بخاطر نام باقلوا، با توجه به شکل ظاهری و برش خورده آن نزدیک به شیرینی باقلوای یزد، سوهان باقلوایی نامیده می‌شود.
از جمله خوشمزه‌ ترین و خوش خوراکترین انواع سوهان محسوب می‌شود که از اصلی‌ ترین انواع صادراتی این محصول هم به شمار می‌آید که در تهیه آن پودر پسته به مقدار فراوان استفاده می‌گردد.
خرید سوهان قم به صورت عمده و به قیمت مناسب برای بازاریان و صادر کنندگان این محصول اهمیت بسیاری دارد.

خرید سوهان قم لقمه‌ای، شیرینی فراتر از تصور و ذائقه

یکی از انواع پر طرفدار سوهان است که شامل کره یا روغن حیوانی، آرد گندم یا آرد جوانه آن، آرد سفید، شکر، بادکا، گلاب، زعفران، هل و مغز پسته و بادام می باشد.
با دقت در میان ترکیبات این نوع سوهان، نام بادکا به چشم می‌خورد. بادکا را برای تهیه بسیاری از شیرینی‌ها در قنادی‌ها مورد استفاده قرار می‌دهند. این ماده حاوی نوعی نشاسته با اسیدی و آنزیم ‌بی‌رنگ و بی‌بو است که در تهیه گز، سوهان و کیک شکلاتی استفاده می‌شود.
برای تحقیق بیشتر در خصوص این ماده می توانید از طریق اینترنت به سایت های معتبر دسترسی و اطلاعات لازم را در مورد آن بدست بیاورید. سوهان لقمه را فراتر از ذائقه و طعم بدانید که به امتحان کردن آن می ارزد.
انواع سوهان لقمه ای را در بسته بندی های فلزی و در وزن های مختلف در بازار مشاهده کنید.

 

خرید بهترین سوهان گزی

 

بهترین روش نگهداری پس از خرید سوهان قم

به طور کلی چند نکته حائز اهمیت در نگهداری سوهان وجود دارد که می‌توان با رعایت آن‌ها این شیرینی لذیذ و خوشمزه را برای مدت طولانی تری نگهداری کرد.

  • همیشه جعبه و یا قوطی سوهان را پس از باز کردن و مصرف، داخل یک نایلون قرار دهید تا بهتر بماند.
  • فریز کردن سوهان و نگهداری در فریزر یکی از بهترین روش‌های نگهداری از سوهان است.
  • جعبه های سوهان هرگز نباید در معرض نور مستقیم آفتاب قرار گیرد.
  • با در نظر گرفتن این موضوع که نمیتوان نخوردن سوهان را برای طولانی مدت تحمل کرد، آن را در یخچال و برای مدت زمان نه چندان طولانی میتوان نگهداری کرد.
  • با دقت در تاریخ مصرف و تولید سوهان می‌توان برای نگهداری از آن برنامه ریزی کرد.
  • پیشنهاد ما این است که بهتر است سوهان را تازه به تازه تهیه کنید و خرید سوهان قم را به قیمت کارخانه انجام دهید.

بهترین ظرف برای نگهداری سوهان

بیشتر افراد سوهان را پس از خرید داخل ظروف کریستالی و یا پلاستیکی قرار داده و به منظور پذیرائی و یا نگهداری برای مدت زمان طولانی، نگه می‌دارند.
به نظر مشاورین فروش ما در دفتر، این یک روش کاملا اشتباه است. سوهان را می‌بایست داخل یک ظرف فلزی گذاشت تا برای زمان زیاد بتوان نگه داشت. اگر برایتان مقدور است، بین سوهان‌ها کاغذ‌های مومی یا روغنی بگذارید و آن‌ها را داخل جعبه یا یک قوطی فلزی بگذارید. این کار کمک می‌کند هیچ گونه رطوبتی بین سوهان‌ها نفوذ پیدا نکند و تک تک آن‌ها بدون نشتی روغن سالم و برای مدت طولانی باقی بمانند.

در صورتی که قصد دارید سوهان را برای مدت بیش از چند ماه نگه دارید بهتر است که همین قوطی فلزی را داخل یک کیسه پلاستیکی گذاشته و داخل فریزر بگذارید. هنگام مصرف بیرون آوردن از فریزر پس از گذشت چند دقیقه سوهان کاملا تازه خواهد بود.

 

انواع سوهان گزی

 

فروش انواع سوهان تولید قم با بهترین کیفیت

شرکت صنایع غذائی آرتا مفتخر است جهت رفاه حال مشتریان و مردم عزیز ایران، بهترین تولیدات سوهان قم را شناسائی کرده و از محصولات آنها برای شما نمونه ای در اختیار دارد.
کارشناسان با تجربه و آموزش دیده این مجموعه در پی یافتن بهترین و با کیفیت ترین تولیدات انواع سوهان قم توانسته اند مجموعه ای را فراهم آورند تا شما بتوانید از آنها بازدید و انتخاب خود را برای خرید به نتیجه برسانید.
برای دریافت و اطلاع از لیست این تولیدات به همراه قیمت های به روز انواع سوهان اصل قم می توانید از راه های پیشنهاد شده ما استفاده نمائید و در کمترین زمان خرید سوهان قم را تحویل بگیرید.
همچنین همشهریان عزیز اصفهانی را به بازدید از مجموعه آرتا دعوت می نمائیم و با پذیرائی انواع محصولات تولیدی خود و سوهان قم در خدمت شما هستیم.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان عسلی اصفهان و سوهان قم

سوهان عسلی اصفهان یا سوهان قم؟

سوهان عسلی اصفهان، یا سوهان قم کدامیک از این دو بهتر است و بین مردم …

دیدگاهتان را بنویسید