گز اصفهان
پنج شنبه , فروردین ۳۰ ۱۴۰۳
خانه / خرید عمده سوهان گزی درجه یک / خرید عمده ای سوهان گزی درجه یک آرتا

خرید عمده ای سوهان گزی درجه یک آرتا

خرید عمده ای سوهان گزی که نسبت به سوهان قم ترد و نازکتر است و با خلال پسته و بادام تزیئن شده از صنایع غذایی آرتا بسیار ساده و راحت و سریع است. بهترین انواع گز و سوهان گزی درجه یک که سوغات شناخته شده در جهان است با عطر و طعم لذیذ و بسته بندی فوق العاده در دسترس شماست.

سوهان گزی سوغاتی به طعم عسل

اصفهان که به نصف جهان مشهور است دارای سوغاتی های فراوان است که یکی از مشهورترین آن ها گز و پولکی اصفهان است.
سوهان گزی هم که در آن گز با روکشی از سوهان پوشیده می شود و در تولید آن کره حیوانی مرغوب استفاده می شود، یکی از جدیدترین محصولاتی است که از قضا بسیار هم مورد پسند واقع شده است.
سوهان یک نوع شیرینی اصیل و سنتی ایرانی است که با مواد اولیه ای همچون: جوانه گندم ،عسل، شکر، کره حیوانی تولید و نوعی حلوا به شمار می آید.
سوهان اصفهان هم نازک تر و هم تردتر است و با پسته و بادام روکش و تزئین می شود و چون آرد جوانه گندم دارد بسیار مقوی هم هست. برای اعیاد و مناسبتها به علت طعم لذیذ و بسته بندی فوق العاده عالی، این محصول توصیه می شود.

خرید عمده ای سوهان گزی آرتا توسط فروشگاه ها و نمایندگی های گز و سوهان گزی و شرکت های تجاری داخلی و صادراتی انجام گرفته و این همکاری در حال افزایش است.

خرید عمده ای سوهان گزی

تولید و خرید عمده ای سوهان گزی و سوهان

سوهان قم یکی از سوغاتی های بسیار مشهور و اصلی این بخش از این استان بوده که مورد توجه عموم مردم است. هر یک از تولیدی های این واحد که با کیفیت ها و برندهای مختلف فعالیت می کنند، اقدام به تولید و پخش بهترین انواع سوهان و سوهان گزی نموده اند.
بهترین انواع سوهان و سوهان گزی که با روغن حیوانی تولید می شوند هم دارای برش های مختلف و هم طرح ها و چیدمانهای متنوع در ظرف های فلزی با وزن های مختلف هستند.
سوهان و سوهان گزی ارزش غذایی بالایی داشته و استفاده از جوانه گندم در این محصول برای بدن بسیار مفید است.
خرید عمده ای سوهان گزی آرتا به صورت مستقیم از طریق وب سایت اینترنتی و یا با تماس تلفنی بسیار سریع و در کمترین زمان انجام می شود.

بازار فروش گز و سوهان گزی بلداجی

همان طور که می دانید اصفهان و شهری به نام بلداجی را می توان پایتخت تولید انواع گز و سوغات اصفهان نامید. بازار فروش گز بلداجی هم تمام تولیدات را در بر می گیرد. گزهای لقمه ای و گزهای آردی مشهور بلداجی دارای تنوع بسیار است از جمله:

  • گز لقمه ای مخلوط
  • گز آردی بادام و پسته
  • گز آردی پسته ای
  • گز پسته ای لقمه ای
  • گز لقمه ای بادام
  • گز لقمه ای بدون مغز
  • گز سکه ای پسته
  • سوهان گزی نارگیلی
  • سوهان گزی ساده آرتا
  • سوهان گزی های بسته بندی
  • سوهان گزی کیلویی و فله ای

به این ترتیب خرید عمده ای سوهان گزی علاوه بر انواع گز لقمه ای و آردی از صنایع غذایی آرتا هم مقرون به صرفه است و هم امکان بررسی انواع برندهای درجه یک و مرغوب را همزمان خواهید داشت.
ما در شرکت صنایع غذایی آرتا مجموعه ای از طعم های متنوع و برندهای درجه یک با تضمین کیفیت و اصالت را برای شما تهیه کرده و با اطمینان معرفی می کنیم.

انواع سوهان قم و اصفهان

انواع سوهان و سوهان گزی درجه یک

سوهان اصفهان و قم در مدل ها و برش های مختلف و با تزین های منحصر به فرد تولید و وارد بازار می شود. در خرید عمده ای سوهان گزی و سوهان، یکی از عواملی که در قیمت این مصحولات تاثیر می گذارد حجم درخواست و بسته بندی در وزن های مختلف است.
سوهان گزی فله ای در بسته بندی کارتنی ۵ کیلویی و یا ۶ کیلویی آماده شده و پحش و توزیع می شود. می توانیم در اینجا به چند نمونه از انواع سوهان اشاره کنیم از جمله:

  1. سوهان باقلوایی
  2. سوهان گل نازک
  3. سوهان تخت گل
  4. سوهان سکه ای
  5. سوهان حبه ای
  6. سوهان لقمه ای
  7. دسر سوهان

سوهان گزی که تلفیقی از گز و سوهان است در طعم های مختلف تولید شده و یکی از سوغاتی های بسیار پرطرفدار است که در شرکت صنایع غذایی آرتا، خرید عمده ای سوهان گزی به همه بازاریان توصیه می شود.

خرید عمده ای سوهان گزی اصفهان

صنایع غذایی آرتا تولید محصولی بسیار عالی به نام سوهان گزی درجه یک را در کنار تولیداتی مانند انواع گز، پولکی، نبات و سوهان را آغاز کرده است.
برای پخش و سفارشات خرید عمده ای سوهان گزی و دیگر محصولات در سراسر کشور، ابتدا می توانید به راحتی سفارشات خود را در این مرکز ثبت نمایید.
ما بهترین تولیدات خود را که شامل انواع گز و سوهان گزی اعلاء و درجه یک با قیمت های مناسب و عمده می شود متناسب با ثبت سفارش شما به صورت مستقیم از بخش تولیدی تهیه و ارسال می کنیم.
قیمت انواع گز و محصولات صنایع غذایی آرتا به روز معین می شود چرا که بهای تهیه و خرید مواد اولیه بسیار متغیر است و ما مجبور به تغییر قیمت های نهایی هستیم.
برای خریدی بی واسطه و در حجم های بالا که با بسته بندی های بسیار دقیق و بدون آسیب زدن به محصولات ارسال می شوند، کافی است که با واحد فروش و کارشناسان ما تماس بگیرید.

خرید سوهان گزی

فروش اینترنتی انواع گز و سوهان گزی صادراتی

صادرات گز و محصولات شناخته شده دیگر مانند پولکی و سوهان از دیرباز مورد توجه همه تولیدی های این صنعت بوده است. خرید عمده ای سوهان گزی آرتا هم به همین منظور مورد توجه است و بسیاری از شرکت ها و بازرگانان از این محصول جدید استقبال کرده اند.
فروش گز در ایران بازارهای متعددی داشته و برندهای مختلف که در کارگاه ها و کارخانجات شناخته شده تولید می شوند دارای اعتبار بالایی هستند.
بازار فروش گز و سوهان گزی به صورت اینترنتی بوده و دسترسی و خرید عمده ای سوهان گزی و گز و سوهان را راحت کرده است.
در سایت فروش، انواع گزها با بهترین قیمت ها و تنوعی از تولیدات گز و سوهان گزی اصفهان ارائه می شود.

برای شب یلدا، برای نوروز، سوغات، صادرات، جشن ها و مراسم، اعیاد و یادبودها ما در صنایع غذایی آرتا همواره با بهترین خدمات همراه شما هستیم.
صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان گزی مخصوص کره ای

خرید و قیمت سوهان گزی مخصوص کره ای

سوهان گزی مخصوص کره ای یک ترکیب نوآورانه و خوشمزه از دو شیرینی سنتی ایرانی …

دیدگاهتان را بنویسید