گز اصفهان
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / سوهان گزی / خرید ویژه انواع سوهان گزی نارگیلی

خرید ویژه انواع سوهان گزی نارگیلی

در تولید سوهان گزی همواره از مواد مختلفی برای ایجاد یک طعم جذاب و ویژه متناسب با انواع ذائقه های مردم استفاده می شود که یکی از آنها پودر نارگیل است.

اکثر مردم ترجیح می‌دهند برای خرید سوهان گزی به مراکز تولید و یا پخش مراجعه کنند تا بتوانند سوهان های تازه تر و بهتری را خرید کنند.

خرید ویژه انواع سوهان گزی نارگیلی

سوهان گزی را در انواع مختلف بشناسید

سوهان گزی را در انواع مختلف بشناسید

سوهان یکی از محصولات سنتی ایران است که در شهر مقدس قم اولین مرکز تهیه آن به شمار می آید سوهان از زمان قاجار به عنوان حلوای بسیار مقوی و مغذی مصرف می شد.

از ترکیب مواد مغذی شامل: آرد گندم، تخم مرغ، جوانه گندم، کره، شکر، زعفران، حل و دیگر ادویه جات معطر  می شود. که دارای منبع فوق‌العاده‌ای از ویتامین ها است.

گز از خوردنی های خوشمزه به شمار می‌آید که ریشه آن به شهر خوانسار اصفهان برمی‌گردد. ماده اصلی تشکیل دهنده گز انگبین است که بسیار مفید و گران قیمت است. ویتامین های زیادی مانند A B C Eو پتاسیم و غیره را دارا می باشد.

مخلوط شدن سوهان و گز با هم ترکیب بسیار خوشمزه ای  را به وجود می آورد. سوهان گزی از محبوب ترین نوع سوهان است که در دو نوع: سوهان گزی رژیمی یا بدون قند که برای شیرین کردن از مواد طبیعی در آن استفاده می شود و سوهان گزی معمولی که با ترکیب شکر با بقیه مواد تولید می شود.

که هر کدام از اینها به مدلهای مختلف تقسیم می شوند به عنوان مثال سوهان گزی زعفرانی، سوهان گزی ساده، سوهان گزی با مغز بادام، سوهان گزی نارگیلی، و سایر مدلهای دیگر تولید می شود. 

چگونه سوهان گزی نارگیلی را به صورت عمده خرید کنیم؟

چگونه سوهان گزی نارگیلی را به صورت عمده خرید کنیم؟ 

سوهان گزی که علاقه مندان خاص خود را دارد و یکی از شیرینی جات خوش طعم می باشد. به طور کلی سوهان شیرینی سنتی است که وسط آن را به جای اینکه از مغز پر کنند از گز پر می کنند و به صورت لقمه‌ای بزرگ می باشد. 

سوهان گزی توسط پیشرفته ترین تکنولوئی های روز دنیا در کارخانجات تولید می شود. 

عوامل زیادی در قیمت این محصول تاثیر دارد از جمله:

  • مواد تشکیل دهنده انواع سوهان گزی
  • و نوع فروش سوهان گزی
  • شرکتهای تولید کننده سوهان گزی
  • حجم فروش سوهان گزی
  • و درجه کیفیت آن بستگی دارد.
  • با توجه به این موارد قیمت سوهان گزی مشخص شود به چند روش می توانیم سوهان را عمده بخریم مراجعه به شعبات فروش یا نمایندگی های آن ها، کارگاه های تولیدی، کارخانجات تولید و یا از طریق فروش اینترنتی می توانیم خرید عمده با قیمت مناسب داشته باشیم. 
صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان گزی مخصوص کره ای

خرید و قیمت سوهان گزی مخصوص کره ای

سوهان گزی مخصوص کره ای یک ترکیب نوآورانه و خوشمزه از دو شیرینی سنتی ایرانی …

دیدگاهتان را بنویسید