گز اصفهان
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / گز آردی / خرید گز آردی عمده اصفهان

خرید گز آردی عمده اصفهان

جهت خرید گز آردی عمده اصفهان با مناسب ترین و ارزان ترین قیمت می بایست به نمایندگی ها و یا فروشندگان عمده این شیرینی مراجعه کرد.
گز سوغاتی و شیرینی شهر اصفهان است. اصفهان با وجود بسیاری آثار باستانی و تاریخی و مناظر طبیعی با نام گز در سراسر جهان شناخته می شود. البته در شهرهای دیگر نیز گز تولید می شود اما نام گز و اصفهان با هم عجین شده اند. گز های تولیدی اصفهان آردی و یا لقمه ای هستند. دلیل نام گذاری گز آردی این است که این گز در آرد غلتانده شده است.

گز آردی چگونه درست می شود؟

برای تهیه گز آردی به مواد زیر نیاز دارید: آب، گلاب، گلوکز، سفیده تخم مرغ و مغز پسته.

با دنبال کردن مراحل زیر می توانید گز آردی درست کنید.

۱. آب و گلاب و شکر را در قابلمه ای ریخته و روی حرارت کم گاز قرار می دهیم تا شکر کاملا در آب حل شده و شربت درست شود.

۲. پس از حل شکر، گلوگز را به شربت اضافه کرده و احازه می دهیم مخلوط ده دقیقه روی حرارت ملایم گاز بماند تا قوام آمده و غلیظ شود

۳. در این مرحله وقتی شربت کشدار شد نشان می دهد که آماده است. حالا شربت را به صورت بن ماری روی بخار کتری یا سماور قرار داده و گرم نگه می داریم.

۴. سفیده تخم مرغ را با همزن چند دقیقه هم می زنیم تا سفت شده و فرم بگیرد. و وقتی کاسه را برگرداندیم سفیده نریزد.

۵. پس از سفت شدن سفیده تخم مرغ، دو قاشق از شربت را روی آن می ریزیم و هم می زنبم تا سفیده هم مثل شربت گرم و هم دمای آن شود.

۶. همه سفیده را به قابلمه شربت اضافه کرده و هم می زنیم تا مخلوط یکدست شود. مایه گز را به میزدنی هم می زنیم تا کمی سفت شود.

۷. پس از حدود سی دقیقه هم زدن مایه گز، مغز پسته را اضافه کرده و هم می زنیم تا به طور یکسان در مایع مخلوط شود. حالا گز آماده است و آن را باید قالب بزنیم.

۸. در یک قالب مربع سلفون یا پلاستیک پهن کرده و مایه گز را روی پلاستیک ریخته و به طور یکسان روی آن پهن کرده و روی مایه گز آرد می پاشیم. ظرف را دو ساعت درون یخچال قرار داده و سپس آن را با چاقو برش می زنیم.

خرید گز آردی

مرکز پخش گز آردی اصفهان

خرید گز آردی از طریق مراجعه به مراکز و نمایندگی های عرضه و فروش سوغات اصفهان و یا وبسایت ها و فروشگاه های آنلاین امکانپذیر می باشد.
در شهر اصفهان و در بسیاری از شهرهای بزرگ کشور همچون: تهران، تبریز، شیراز، قم، کرمان و غیره انواع گز اصفهان در برندهای مختلف دارای نمایندگی فروش می باشند.
جهت اطلاع از مراکز پخش گز آردی و خرید غیرحضوری نیز می توانید با یک کلیک سایت های اینترنتی را بررسی کنید. شما در این سایت ها می توانید مقدار گز آردی مورد نیاز خود را به صورت آنلاین سفارش دهید.
علاوه بر این مسئولین فروش سایت آماده ثبت سفارشات شما به صورت تلفنی هستند. سفارش شما از بهترین گز آردی اصفهان تهیه شده و به دست شما خواهد رسید.

خرید گز آردی

قیمت گز آردی و لقمه ای اصفهان

قیمت انواع گز در میان برندهای مختلف گز متفاوت بوده و شرکت های تولیدکننده با در نظر گرفتن عوامل متعددی محصولات خود را قیمت گذاری می کنند.
میزان و کیفیت مواد اولیه مصرفی، درصد مغز بادام و پسته، نام برند، نوع بسته بندی و غیره از جمله پارامترهای دخیل در نرخ و قیمت گز می باشند.
جهت خرید گز آردی و لقمه ای با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت کافی است که به دفاتر فروش و نمایندگی های رسمی برندهای معتبر و صاحب نام مراجعه کنید.
این مراکز با تهیه مستقیم و بدون واسطه انواع گز از تولیدکنندگان، به عرضه و فروش این محصولات با کیفیتی تازه و نرخ کارخانه می پردازند.
در صورت خرید عمده و حجم بالای انواع گز از نمایندگی های رسمی که به صورت حضوری و یا آنلاین فعالیت می کنند، می توان از تخفیفات ویژه و فوق العاده ای نیز بهره مند شد.

خرید گز آردی

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

قیمت و خرید گز آردی

قیمت و خرید گز، طرز تهیه گز آردی

قیمت و خرید گز آردی که از سوغات های محبوب و معروف ایرانی است به …

دیدگاهتان را بنویسید