گز اصفهان
پنج شنبه , فروردین ۳۰ ۱۴۰۳
خانه / گز اصفهان / خرید گز اصفهان آنلاین از درب کارخانه

خرید گز اصفهان آنلاین از درب کارخانه

خرید گز اصفهان آنلاین امکان انتخاب از میان انواع تولیدات درجه یک را که در بالاترین سطح کیفی هستند بی واسطه و با قیمت ارزان از درب کارخانه میسر کرده است.

پسته و انواع آن + ارزش غذائی

پسته، دانه میوه درخت پسته است و درخت پسته برای اولین بار در ترکیه و ایران یافت شد.
در آن زمان، پسته غذای اشراف بود، اما  در سال های بعد، فقط در جشن ها و مهمانی ها مصرف می شد.
بعدها و با برداشت انبوه از درخت پسته و توفیق عمومی نسبت به آن در انواع دسرها، شیرینی ها، بستنی و گز حتی به عنوان اشتها آور مصرف می شد. این دانه، به خاطر شکلش با نام های مختلف معروف شد و در بازار به فروش میرسد.
پسته به عنوان یک ماده غذایی گیاهی و نیرو بخش و درمان کننده بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد و ارزش غذائی آن بسیار بالاست. پسته حاوی مواد مغذی، مانند کربوهیدراتها، پروتئین، اسیدهای آمینه، چربی و فیبرهای رژیمی می باشد همچنین غنی از مواد معدنی، پتاسیم، آهن، کلسیم، روی، مس و سدیم است.

خرید گز اصفهان به صورت آنلاین

مهم ترین خواص و فواید پسته مخلوط در گز

  • جلوگیری از لخته شدن خون  بهبود سلامت قلب
  • مدیریت کردن وزن و ایجاد تناسب در اندام
  • کمک در بهبودی هضم که در عملکرد سیستم گوارش تاثیر مثبت دارد.
  • کنترل دیابت با متعادل نگهداشتن سطح قند خون و کنترل فشار خون
  • به دلیل منبع غنی ویتامین موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.
  • این شیرینی لذیذ اضطراب و استرس را از بین می‌برد و برای زنان باردار بسیار مفید است.
  • خاصیت آنتی‌بیوتیکی دارد بنابراین عفونت‌های بدن را از بین می‌برد و به زیبایی و شادابی پوست و مو کمک بسیار می کند.
  • بهترین امکانات برای خرید گز اصفهان آنلاین مهیا شده است تا بتوانید به سادگی و مستقیم از کارخانه با قیمت ارزان استفاده کنید.

 

خرید گز اصفهان آنلاین با ارزش غذایی بالا

گز تولید شده در شرکت صنایع غذائی آرتا یکی از سوغاتی‌های استان اصفهان است که حاوی انواع ویتامین‌های سدیم، پتاسیم، کربوهیدرات، قند های مفید برای بدن مانند گلوکز، فروکتوز، ساکاروز و مالتوز، فیبر، کلسیم و همچنین انواع ویتامین های گروه “بی” را شامل می شود.
انواع گز شرکت آرتا نقش موثری در تقویت عمومی و افزایش انرژی بدن دارد و هموگلوبین خون را افزایش و کم‌خونی را هم برطرف می‌کند.
پایین بودن شاخص گلوکز در گز پسته ای آرتا بدین معناست که کربوهیدرات موجود در محصول تولیدی قند خود را به‌ آرامی در بدن آزاد می‌کند و درنتیجه، پس از مصرف آن قند خون بطور ناگهانی افزایش نمی‌یابد.
به‌طورکلی باوجود اینکه انواع مغزها سرشار از انرژی هستند اما در بین شیرینی های گیاهی، گز پسته ای کاهش‌ دهندهٔ وزن است و  مصرف آن‌ در کنار نوشیدنی های متنوع همواره گزینهٔ مناسبی است.

خرید بهترین گز اصفهان اینترنتی

خرید گز اصفهان آنلاین مستقیم از کارخانه

انواع گز پسته ای از خوشمزه ترین و انحصاری ترین تنقلات اصیل ایرانی هستند که اصلیتی اصفهانی دارند که طعم خوشمزه انواع و همچنین خواص بی نظیری که در واقع ناشی از ترکیبات طبیعی به کار رفته در آنهاست، انواع گز پسته ای را تبدیل به یکی از پرطرفدارترین شیرینی های ایرانی کرده است.
تولید این شیرینی های خوشمزه آنهم با ریزه کاری هایی که فقط تولیدکنندگان سنتی و حرفه ای این شیرینی می دانند، کمی سخت و وقتگیر است. عاملی که گزهای پسته ای را به انواع مختلف تقسیم بندی می کند، شکل ظاهری، نحوه بسته بندی، درصد پسته مخلوط در آن و نحوه نگهداری آنهاست و همچنین اضافه و یا کم شدن بعضی از ترکیبات در آنها می باشد.
خرید گز اصفهان آنلاین، علاوه بر کاهش هزینه های رفت و آمد بر اطمینان از محصول تولیدی تاکید دارد.

انواع گز پسته ای آرتا

از نظر میزان استفاده از مغزها

در انواع گزهای موجود در محل فروش و تولیدی شرکت آرتا و اصیل اصفهان، مغزهای به کار رفته در تولید گز پسته، بادام، فندق و انواع مغزهای مجاز یا مخلوطی از چند نوع از آنهاست. همچنین براساس مقدار درصد مغزهای به کار رفته در تولیدات آرتا می توان آنها را به ۱۰ درصدی، ۱۸ درصدی، ۲۸ درصدی و۴۰ درصدی یا گز سفارشی تقسیم بندی کرد.
شرکت صنایع غذائی آرتا با سالها تحقیق و بررسی تاثیر مواد اولیه تولید گز پسته ای روی سلامتی هموطنان گرامی این اطمینان را می دهد که انواع تولیدات این کارخانه در بالاترین سطح کیفی تولید و در اختیار خریداران قرار می گیرد.

از نظر نحوه بسته بندی

انواع گز آرتا را اکثر مردم به صورت گز آردی و گز لقمه می شناسند که البته تفاوت این دو در ترکیبات و کیفیت تولیدشان نیست بلکه فقط آنها در نوع بسته بندی و نگهداری با هم تفاوت های جزئی دارند.
برای نگهداری گز لقمه و اینکه به هم نچسبند از انواع پوشش های نایلونی برای هر یک از گزها استفاده می شود در صورتی که برای گز آردی از پاشیدن آرد لابه لای هر یک از گزها استفاده می شود. شکل گز آردی بیشتر دایره ای است اما گز لقمه به شکل های مربع و مستطیل می تواند تولید و بسته بندی شوند.
گزهای آردی و دیگر انواع محصولات را به همراه خرید گز اصفهان، آنلاین و اینترنتی با قیمت عالی ثبت سفارش کنید.

گز انگشت پیچ

این گز با قاشق خورده می شود و نرم تر از انواع دیگر می باشد. بدون استفاده از مغز تولید می شود و به دلیل سهولت در مصرف، برای افراد مسن و کودکانی که هنوز به رشد کافی نرسیده است، بسیار مفید ومی تواند قابل استفاده باشد.

گز برشی

انواع گز بازاری که شما خریده و نوش جان کرده اید از این نوع می باشند که با کمک و استفاده از دستگاه برش می خورند و از هر طرف که به آنها نگاه کنیم مغزهای به کار رفته در داخل آنها قابل رؤیت هستند.

انواع گز اصفهان با فروش آنلاین

انواع گز آرتا از لحاظ طعم

گز بدون انگبین

همه میدانیم عامل اصلی شیرینی و خوشمزگی منحصر به فرد گز شهدی سفید رنگ به نام انگبین است. امروزه در اکثر تولیدات انبوه به جای این شهد از انواع گلوکز و قند و شکر استفاده می شود. گزهای انگبینی تولید شده در کارخانه صنایع غذائی آرتا قیمت های بالاتر و البته طعمی کاملا متفاوت تر و خوشمزه تر دارند.
این گونه گزها در کارخانه آرتا بصورت سفارشی تولید میگردد که خریداران گرامی می توانند با ارتباط با دفتر فروش نسبت به ثبت سفارشات این نوع از تولیدات اقدام نمایند.

گز شکلاتی

  • این گزها از نمونه های جدید تولیدات می باشند که روی آنها  را با لایه ای از شکلات می پوشانند و در واقع گز ها را در شکلات غوطه ور می کنند. به این ترتیب، استفاده از لایه شکلات در تولید گز هم خواص غذایی گز را افزایش می دهد و هم نگهداری و میزان ماندگاری آن را بالا می برد.

گز بدون مغز

  • این گزها از نظر شکل و نحوه بسته بندی شبیه گز آردی هستند، که دایره ای شکل و بدون فرم و فاقد هرگونه مغز در تولید آن است.

مرکز فروش گز اصفهان آنلاین

گز لقمه نرم

  • این نوع از از انواع گز، به دلیل وجود درصدی از رطوبت، بسیار نرم بوده و در زمان مصرف بین دو انگشت کش می آید. به مرور زمان پس از اینکه رطوبت آن کم شد دچار سفتی می شود.

گز شکن دار

  • از انواع گز اصیل اصفهانی است که با کمترین میزان رطوبت تولید می شود. این نوع از تولیدات شرکت آرتا خشک و شکننده است اما در دهان آب می شود و احتیاج به جویدن ندارد. معمولا این گز به شکل آردی تهیه و در بسته بندی های بسیار زیبا تولید می شوند.
    گز شکن دار را در خرید گز اصفهان آنلاین با قیمت بسیار فوق العاده، فروش بهترین گز را تجربه خواهید کرد.

سوهان گزی

  • یکی از خوشمزه ترین انواع گز و تولیدات شرکت آرتا می تواند محسوب شود که ترکیبی از دو شیرینی خوشمزه و اصیل ایرانی است. ترکیبی از سوهان و گز. به صورت لقمه ای و با پوششی از سوهان تولید می شود که داخل آن از گز استفاده شده است و هنگام خوردن آنها، طعمی بینابین و تجربه ای به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد.

گز پروبیوتیک

گز پروبیوتیک از انواع گز است که هم قند بالا را حذف کرده و هم در تولید خود از باکتری های مفیدی به نام پروبیوتیک بهره برده است.
البته این نوع گزها، سنتی نیستند و از دستاوردهای جدید و با نوآوری در صنعت تولید گز پا به عرصه وجود گذاشته اند و از استقبال خوبی هم از آن صورت گرفته است.
باکتری های مفید پروبیوتیک باعث تقویت سیستم گوارش شده و افرادی که مشکلات و ناراحتی معده دارند و معمولا قند شیر به نام لاکتوز، معده آنها را دچار مشکل می کند، این باکتری ها برای آنها بسیار مفید و سودمند می باشد.
در ضمن برای حفظ خاصیت این نوع از گزها برای طولانی مدت حتما باید در دمای پایین فریزر و یا یخچال نگهداری شوند.

گز رژیمی

این نوع از انواع گز برای افرادی که دچار دیابت هستند بسیار مناسب است.
امروزه مصرف قند به مراتب از سال های گذشته بیشتر شده است و بسیاری از ترکیبات غذایی که مورد مصرف روزانه ما قرار می گیرند به شکل غیرمستقیم دارای میزان قابل توجهی از انواع قند هستند.
گز رژیمی علاوه بر اینکه برای افراد دیابتی مناسب است، برای کسانی که می خواهند کالری کمتری وارد بدنشان شود نیز مناسب است و حتی ورزشکاران هم که حساسیت بسیار در مصرف انواع شیرینی جات دارند بسیار سودمند است.
معمولاً هم در ترکیبات این گزها از پودرهای گیاهی طعم دهنده به جای قند و گلوکز استفاده می شود.
با تولید و معرفی دو نوع از انواع گز تولیدی شرکت آرتا، یعنی رژیمی و پروبیوتیک، می توانیم با اطمینان بالایی بگوییم مصرف گز دیگر برای هیچ کس ممنوعیت نخواهد داشت حتی برای افراد دیابتی.

گز آردی

گز آردی در روش تهیه و مواد اولیه موجود در آن مشابه گزهای قالبی است و تفاوت آنها در بسته بندی و برش است. این گز در اشکال گوناگون در بازار عرضه می شود که وجود آرد بسیار در جعبه های این نوع گز برای جلوگیری از خشک شدن و حفظ رطوبت آن است. اما ویژگی دیگری که گز آردی را از گز معمولی متمایز می کند، عدم چسبندگی آن به دندان است. علاوه بر اینها قابلیت نگهداری طولانی این گز باعث شده طرفداران زیادی داشته باشد.
خرید گز اصفهان آنلاین، سریع تر و ساده تر است و به جهت عدم وجود واسطه بسیار ارزان تر خواهد بود.

خرید گز اصفهان آنلاین از کارخانه

بسته بندی گز در شرکت آرتا

نکته نهایی در ارتباط با نحوه بسته بندی و فروش انواع گز صنایع غذائی آرتا می باشد که این مورد در قیمت نهایی گز اثر مستقیم دارد.
شرکت صنایع غذائی و تولیدی آرتا با داشتن انواع تجهیزات و ماشین آلات بسته بندی به روز و با تکنولوژی بالا امکان بسته بندی های سفارشی در کاورهای چوبی و مخصوص و شکیل در ارتباط با تولیدات سفارشی شرکت ها و ادارات و ارگان ها و یا بسته بندی های ویژه برای دادن هدیه و همچنین بسته بندی های معمولی در جعبه های معمولی و همچنین بسته های فله ای را دارد.
خرید گز اصفهان آنلاین و اینترنتی با قیمت ارزان تر و سریع تر و مستقیم از تولید کننده موجب اطمینان و امنیت خاطر شماست.

 

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

خرید انواع گز

خرید انواع گز با قیمت مناسب

برای خرید انواع گز به کیفیت، برند، میزان درصد مغزها و گزانگبین و البته قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید