گز اصفهان
سه شنبه , اردیبهشت ۴ ۱۴۰۳
خانه / گز اصلی / خرید گز به صورت عمده

خرید گز به صورت عمده

شما می توانید از فروشگاه های اینترنتی گز را تهیه نمایید و ما نیز این افتخار را داریم که مرکز خرید گز به صورت عمده برای شما عزیزان باشیم.

گز برای اولین بار در ایران در زمان حکومت صفویه در اصفهان به وجود آمد و همزمان با شکوفا شدن علم  و هنر در شهر اصفهان تولید آن هم آغاز شد و پس از مدت زمانی چند، به رشد و شکوفایی بسیار زیادی رسید و تا آنجا ادامه یافت.

در زمان های گذشته وقتی که کشاورزان از کار بر روی زمین های کشاورزی خود خسته می شدند برای رفع خستگی به خوردن حلوا چوبه پناه می بردند. حلوا چوبه نوعی شیرینی ارزان بود که با شکر و سفیده ی تخم مرغ درست می شد و برای برگشت انرژی کشاورزان بسیار مفید و موثر بود. آرام آرام این علم گسترش پیدا کرد و به تولید گز منتهی شد، تا به امروزه که می بینیم این صنعت بسیار پیشرفت کرده است و در سراسر کشور ایران انواع و اقسام گزها در دسترس همگان قرار گرفته است.

خرید گز

خرید گزهای خوشمزه و عالی

برای خرید گزهای عالی و خوشمزه به صورت عمده با همکاران ما تماس بگیرید و از طعم بی نظیر آن بهره مند شوید. در زمان های قدیم گز از درخت انگبین که در نزدیکی شهرستان خوانسار و همچنین استان چهارمحال و بختیاری می رویید به دست می آمد؛ اما امروزه تولید این محصول به صورت صنعتی و گسترده در آمده و به یک تجارت جهانی تبدیل شده است، به نوعی که هزاران نفر به کار و فعالیت در این حرفه مشغول هستند.

خرید گز

خرید گز در دسته بندی های متفاوت

گزها به طور کلی به دو دسته ی پسته ای و بادامی دسته بندی می شوند و از آن پس درصد وجود پسته و بادام در آنان است که قیمت آن ها را از هم متفاوت می نماید. نوعی گز تولید شده نیز به صورت سفارشی انجام می شود، به این شکل که بر مبنای سفارش مشتری گز را تولید می کنند.

انواع گز و مواد به کار رفته در آنان :

  • گز انگبین
  • گز بدون انگبین
  • گز آردی
  • گز لقمه ای
  • گز سکه ای

خرید گز

خرید گز و بهره مندی از خواص آن

گزهایی که دارای شیر خشت و ترنجبین هستند، معمولاً نسبت به گزهای دیگر ارزش غذایی بیشتری دارند و می توانند به تقویت معده، کبد و کلیه ها کمک کنند. همچنین این نوع گزها بر طرف کننده ی تب و از بین برنده ی خارش بدن هستند.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

https://isfgaz.ir

قیمت عمده گز در بازار

معمولا قیمت عمده گز در بازار نسبت به قیمت جزیی فروشی ها پایین تر است. …

دیدگاهتان را بنویسید