گز اصفهان
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / گز اصفهان / خرید گز خوب اصفهان در تهران

خرید گز خوب اصفهان در تهران

گز خوب اصفهان، یکی از خوشمزه ترین انواع شیرینی های موجود در جهان است که در سراسر دنیا از طرفدارن بسیار زیادی برخوردار است.

اما برای تهیه این سوغاتی باید بدانیم که از چه مکانی گز مرغوب را تهیه نماییم. در استان تهران مراکز بسیار زیادی هستند که به ارائه خدمات در این زمینه می پردازند و افراد می توانند با مراجعه به بسیاری از این مراکز، گز مرغوب خود را تهیه نمایند.

خرید گز خوب اصفهان در تهران

راهنمای خرید گز درجه یک

راهنمای خرید گز درجه یک استان اصفهان بیش از هر استان دیگری به گز و پولکی شناخته شده است و اگر کسی به این استان سفر کند، حتما یکی از سوغاتی های آن برای افراد، خرید گز خواهد بود.

یکی از بهترین گزها، گزی است که در آن از عصاره درخت گز انگبین استفاده شده است. اما این مدل از گز، امروزه بسیار اندک است و از طرفی هم با قیمت بسیار بالایی فروخته می شود. اینطور که گفته می شود هر کیلو عصاره گز انگبین در بازار، بسته به کیفیت آن بین ۱۸۰ تا ۲۲۰ هزار تومان است که اکثرا در گزهای صادراتی از آن ها استفاده می شود.

اما در بیش تر گزهای معمولی از گلوکز، گلاب، سفیده تخم مرغ، شکر، مغز پسته، بادام یا فندق و خلال بیدمشک استفاده می شود که این گزها نسبتا قیمت مناسبی دارند.

اما در هنگام خرید گز باید بدانیم که ما با انواع و اقسام گزها مواجه هستیم که هر کدام از آن ها از مزه و کیفیت متنوعی برخوردارند. از انواع گزها می توانیم به گزهای لقمه‌اي، گزهای سکه‌اي، گزهای آردی و انگشت پیچ که خاصیت چسبندگی را ندارد و برای سالمندان مناسب است، اشاره کنیم.

گز درجه یک در واقع گزی است که سفت و در عین حال ترد باشد. برای تهیه این مدل گز بهتر است که بیش تر از همه به مغازه های تولیدی گز قدیمی در اصفهان مراجعه نماییم؛ چرا که آن ها امتحان خود را در تولید بهترین گز اصفهان پس داده اند. 

در واقع این مغازه ها بیش تر از همه به ارائه گز درجه یک می پردازند و با خرید از آن ها پشیمانی عائد کسی نخواهد شد.

قیمت گز خوب اصفهان چقدر است؟

قیمت گز خوب اصفهان چقدر است؟ قیمت گز به عوامل بسیار زیادی از جمله؛ مقدار پسته، بادام یا فندق به کار رفته در آن بستگی دارد.

گزهای گران تر، گزهایی هستند که در آن ها بیش تر از این مدل مغزها استفاده شده باشد. استفاده بیش تر از این مغزها در گز، به خوشمزه تر شدن آن ها می انجامد.

برای خرید گز درجه یک؛ نیاز است که سری به بازارهای اصفهان بزنیم و گز مرغوب خود را تهیه نماییم.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

خرید انواع گز

خرید انواع گز با قیمت مناسب

برای خرید انواع گز به کیفیت، برند، میزان درصد مغزها و گزانگبین و البته قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید