گز اصفهان
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / سوهان گزی / فروش اینترنتی سوهان گزی زعفرانی فله ای

فروش اینترنتی سوهان گزی زعفرانی فله ای

سوهان گزی زعفرانی با رنگ و بوی بسیار عالی به صورت فله ای و بسته بندی با فروش اینترنتی به صورت مستقیم عرضه و پخش می شود. استفاده از زعفران در برخی تولیدات سنتی مانند گز اصفهان، آنرا در ترکیب با سوهان تبدیل به یکی از بهترین تولیدات کرده است.

فروش اینترنتی سوهان گزی زعفرانی فله ای

زعفران توانایی افزایش سطح هوشیاری و بالا نگهداشتن توان ذهنی در طول روز را برای فعالیتهای مستمر و همچنین حفاظت از مغز را داراست.
مواد معدنی و ترکیبات آلی موجود در زعفران می‌توانند عملکردها و کارکردهای مغزی را تا حد قابل قبولی بهبود بخشند و از اختلالات عصبی نیز جلوگیری کنند.
استفاده از زعفران در تولید سوهان رنگ و بوی بسیار عالی به سوهان میدهد و گز مورد استفاده در تولید این شیرینی خوشمزه، مجموعه ای بسیار لذیذ و مغذی را پدید آورده است.
عزیزانی که در فواصل دور نسبت به اصفهان قرار دارند، برای صرفه جوئی در وقت و هزینه میتوانند از اینترنت برای ملاحظه انواع سوهان گزی زعفرانی فله ای و بسته بندی های متنوع آن در کارخانه آرتا اطلاع یافته و مقایسه لازم را با تولیدات دیگر کارخانه ها انجام دهند.

سوهان گزی زعفرانی فله ای آرتا

انواع گز با مغز پسته در جعبه های متنوع

سوهان گزی را میتوان با انواع مغزها و دانه های خوراکی نظیر پسته، بادام، فندق، گردو، آجیل و یا ترکیبی از آنها تولید کرد.
با توجه به قیمت بالای مغزهای خوراکی و مورد استفاده در تولید سوهان گزی، شرکت آرتا به جهت استفاده تمام اقشار از این شیرینی اصیل و خوشمزه در صدد تولید محصولی برآمده تا نسبت به دیگر تولیدات از قیمت کمتری برخوردار باشد.
به همین جهت تولیدات سوهان گزی را در بسته بندی های ۲۰۰ گرمی تا ۵۰۰ گرمی تولید و روانه بازار کرده تا از نظر قیمت نیز تا حد بسیاری شاهد کاهش باشیم.
کیفیت تولیدات هیچ تغییری نداشته و استفاده از مواد اولیه با کیفیت در تولیدات جزو اصول اصلی در این کارخانه است.

سوهان گزی زعفرانی که با مغز پسته تولید میشود، علاوه بر مغذی بودن در حد اعلا، از طعم و عطر بسیار خوبی هم بواسطه وجود زعفران در آن برخوردار است.

سوهان گزی فله ای، قیمت جذاب برای صادرات

سوهان گزی با انواع مغزها تولید میشود و درصد وجود مغزها در آنها موجب افزایش قیمت و ملاک تعیین آن خواهد بود.
به این ترتیب سوهان گزی را میتوان با افزایش و یا کاهش درصد مغزهای موجود در تولید آن به قیمت دلخواه رساند.
انواع سوهان گزی بدون بسته بندی برای صادرات و خریداران عمده که در این بخش فعالیت دارند میتواند بنا به سفارش آنها تولید و بصورت فله ای در اختیار ایشان قرار گیرد.
قیمت تمام شده در این نوع تولید بسیار پائین بوده و جذابیت خوبی برای صادر کنندگان و خریداران عمده دارد.
بدون شک کیفیت در اینگونه تولیدات تغییری با نمونه های بستع بندی شده ندارد و با توجه به اینکه خرید از کارخانه تولید کننده و بدون واسطه صورت میگیرد، قیمت نیز در کمترین سطح قابل دستیابی خواهد بود.
لیست تولیدات و قیمت انواع سوهان گزی فله ای را بصورت روزانه میتوانید از سایت آرتا دریافت نمائید.

خرید سوهان گزی زعفرانی درجه یک

سوهان گزی عسلی، لقمه ای و با مغز بادام

ابتکار و نوآوری در تولید شیرینی همیشه بوده و در آینده نیز ادامه خواهد داشت. استفاده از موادی که بتواند انواع شیرینیجات را به سمت بهتر و با کیفیت تر شدن راهی نماید همیشه در ذهن تولید کنندگان بوده است.
در این میان و در مقطعی از زمان بهترین نوآوری در تولیدات صورت میگیرد که از نظر کیفیت و مواد اولیه طبیعی در آن در صدر لیست بهترینها و پرفروش ترین ها قرار میگیرد.
سوهان گزی عسلی یکی از این تولیدات است که توانسته با استفاده از توان ذهنی تولید کنندگان آن و افزودن مواد مغذی به آن، این محصول را در ابتدای لیست بهترین و مقوی ترین میان وعده قرار دهد.
مغز بادام، عسل، پودر سفیده تخم مرغ، جوانه گندم، زعفران و هل از نمونه های این مواد بینظیر برای تولید سوهان گزی عسلی هستند که در بهترین و معتبر ترین مراکز سلامتی به خوردن آنها سفارش شده است.

مواد اولیه در تولید گز اصل اصفهان

جوانه گندم یکی از پر خاصیت ترین مواد غذایی است که در تولید سوهان مورد مصرف قرار می‌گیرد.
جوانه گندم نخستین و البته از مهمترین مواد تشکیل دهنده سوهان است که سرشار از ویتامین‌های گروه های مختلف است و در ترکیب با پودر یا خلال انواع مغزها در تولید سوهان مشارکت دارند.
از آن جایی که ماده اصلی تشکیل دهنده گز، پودر سفیده تخم مرغ می‌باشد، می‌توان گفت که تامین نیازهای بدن به انواع پروتئین ها از این طریق نیز میسر خواهد بود.
با توجه به گسترده شدن دامنه مصرف مواد طبیعی و استقبال روز افزون از مصرف مواد مقوی و مغذی، استفاده از انواع سوهان گزی و در ترکیب با مغزهای بکار رفته در آن میتوان گفت این محصول جایگاه ویژه و ارزشمندی در سبد مصرف تنقلات خانوار میتواند داشته باشد.
انواع سوهان گزی با مغزهای متنوع و عسل نیز وجود دارد که اطلاع از آنها خالی از لطف نیست.

سوهان گزی رعفرانی و گز

زعفران و هل، عطر وطعم طبیعت در سوهان گز

زعفران، خواص بی شماری برای سلامتی دارد، روند تولید و افزایش گلبول‌های قرمز خون را تسریع و سیستم ایمنی بدن را در برابر سایر بیماری‌ها تقویت می‌کند، علاوه بر این زعفران در تولید انرژی بدن بسیار موثر است و سوخت و ساز بدن را بالا می‌برد.
سوهان میزان قابل توجهی زعفران دارد که در بهبود سلامت قلب، پیشگیری از دیابت، کاهش اضطراب، تقویت استخوان ها، پیشگیری از سرطان و پیشگیری از مشکلات گوارشی از خواص زعفران است.
دانه هل در درمان سرطان روده بزرگ، مشکلات قلبی و عروقی، بیماری‌های مثانه، التهابات کلیه موثر است.
ادویه مهم و اصلی به کار گرفته شده در سوهان قم است که می‌تواند در سم زدایی بدن و خوشبویی دهان تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

سوهان گزی زعفرانی را میتوان همزیستی بینظیری از مواد طبیعی دانست که با طعم و بوی عالی میتواند در مصرف روزانه برای همه اعضای خانواده مفید باشد.

سوهان گزی زعفرانی ارزان قیمت

برای خرید انواع گز و سوهان فله به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

این واقعیت را نمی‌توان نادیده گرفت که هر چقدر مدت زمان نگهداری سوهان گزی کوتاهتر باشد بهتر است، زیرا احتمال اکسیده شدن روغنی که در تهیه آن به کار رفته، در طولانی‌ مدت افزایش پیدا می‌کند.
بنا براین سوهان گزی زعفرانی را به اندازه‌ای خریداری کنید که در مدت کوتاهی مصرف شود همیشه بتوانید آنرا تازه خرید نمائید.

برای دریافت قیمت های به روز و اطلاع از هر گونه تغییرات در نرخ های فروش اینترنتی کافی است از طریق شبکه های مجازی و سایت و یا تماس تلفنی اقدام کنید.
صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان گزی مخصوص کره ای

خرید و قیمت سوهان گزی مخصوص کره ای

سوهان گزی مخصوص کره ای یک ترکیب نوآورانه و خوشمزه از دو شیرینی سنتی ایرانی …

دیدگاهتان را بنویسید