گز اصفهان
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / سوهان گزی / شرکت تولید سوهان گزی اصفهان

شرکت تولید سوهان گزی اصفهان

شرکت سوهان گزی اصفهان، با بیش از دو دهه سابقه درخشان آماده ارائه خدمات به شما مصرف کنندگان عزیز می‌باشد. این تولیدی، با بهره گیری از مواد مرغوب و مقوی محصولی بسیار دلچسب در طعم های مختلف تولید می‌نماید.به دلیل کیفیت بالای محصولات، مصرف کنندگان زیادی از کشور های همسایه نیز به خرید آن روی آورده اند.

شرکت تولید سوهان گزی اصفهان

انواع سوهان ایرانی کدام اند؟

انواع سوهان ایرانی کدام اند؟ سوهان یکی از محبوب ترین شیرینی هایی است که نخستین بار توسط مردم یزد تولید شد. استقبال بی‌نظیر مردم سراسر دنیا از این محصول باعث شد تغییراتی در روش تولید و مواد اولیه آن ایجاد شده و انواع سوهان به بازار عرضه گردد.

یکی از محبوب ترین سوهان های ایرانی، سوهان پسته ای نام دارد. در تولید این شیرینی، از گلاب، زعفران و اسانس هل نیز به عنوان طعم دهنده استفاده می‌گردد به همین خاطر این محصول بسیار عطر و طعم خوبی داشته و مورد پسند بسیاری از مردم می‌باشد.

یکی دیگر از سوهان های محبوب و پرطرفدار ایرانی، سوهان کره ای نام دارد. همانطور که از نام آن معلوم است از کره به عنوان طعم دهنده در آن استفاده می‌کنند. چربی این سوهان، نسبت به سایر سوهان ها بیشتر است لذا مصرف آن به افراد مبتلا به چربی خون توصیه نمی‌شود.

اگر به اصفهان سفر کرده باشید، حتما سوهان خانی را دیده اید. این شیرینی دارای مقدار زیادی مغز پسته، بادام و فندق بوده به همین خاطر بسیار خوشمزه است. علت انتخاب نام خانی برای آن، این است که در گذشته جهت پذیرایی از بزرگان و خان ها از این شیرینی استفاده می‌نمودند.

طی سال های اخیر، محصولی به بازار عرضه می‌شود که ترکیبی از سوهان ساده و گز می‌باشد، نام این شیرینی سوهان گزی است.

انواع سوهان به شکل های ساده و لقمه ای تولید می‌شود که شما می‌توانید نوع باب میل خود را برای خود و عزیزان خود تهیه کنید.

شرکت پخش سوهان گزی اعلا عمده

شرکت پخش سوهان گزی اعلا عمده اگر شما هم تمایل دارید که طعم این محصول خوشمزه را تجربه کنید، کافیست به مراکز فروش سوهان گزی ما مراجعه کنید. این محصول برای تمامی افراد مفید و مقوی می‌باشد. لذا پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه از مصرف آن غفلت نکنید. اگر امکان خرید حضوری را ندارید، کافیست به سایت های ما مراجعه نمایید و سفارش خود را ثبت کنید. ما این محصول را در اسرع وقت به شما تحویل خواهیم داد.

در مراکز پخش سوهان گزی، این خوراکی در دو نوع فله ای و بسته بندی در نمایندگی های ما موجود است. قیمت سوهان بسته بندی، نسبت به نوع کیلویی کمی بیشتر است که این تفاوت هزینه، به علت هزینه بسته بندی می‌باشد.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان گزی مخصوص کره ای

خرید و قیمت سوهان گزی مخصوص کره ای

سوهان گزی مخصوص کره ای یک ترکیب نوآورانه و خوشمزه از دو شیرینی سنتی ایرانی …

دیدگاهتان را بنویسید