گز اصفهان
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / سوهان گزی / شرکت تولید سوهان گزی فله

شرکت تولید سوهان گزی فله

سوهان گزی دارای مواد اولیه با ارزشی است و بر این اساس خواص بسیاری دارد و البته دارای طعم بسیار مطلوب می باشد که افراد با ذائقه های متفاوت این محصول را می پسندند و مصرف می کنند. شرکت تولید سوهان گزی فله با توجه به بازار مناسب این محصول همواره در تلاش است تا مرغوب ترین محصولات را تولید و به مصرف کنندگان ارائه دهد تا رضایت مشتریان این محصول را جلب نماید.

شرکت تولید سوهان گزی فله

خواص سوهان در طب سنتی

خواص سوهان در طب سنتی

خواص سوهان مربوط به ارزش غذایی مواد اولیه تشکیل دهنده این محصول می باشد و از جمله مواد تشکیل دهنده سوهان جوانه گندم است که دارای ارزش غذایی بالایی می باشد.

اسید های چرب امگا 3، ویتامین های گروه ب و آنتی اکسیدان ها از جمله موادی هستند که در جوانه گندم وجود دارند و نقش مهمی در تقویت سیستم ایمنی بدن دارند و علاوه بر این ویتامین های گروه ب استرس را تا حدود زیادی کاهش می دهند.

اسید فولیک موجود در جوانه گندم خطر ابتلا به دیابت را کاهش می دهد و همچنین جوانه گندم به دلیل مواد مغذی فراوان سبب افزایش باروری می شود.

همچنین پسته نیز از مواد اولیه سوهان می باشد و همه ما می دانیم که این محصول ارزش غذایی بالایی دارد و از جمله خواص آن محافظت از قلب، کاهش احتمال ابتلا به دیابت و تقویت سیستم ایمنی بدن می باشد.

هل تاثیر زیادی در تقویت و سلامت پوست و مو دارد و همچنین باعث افزایش نشاط و تحرک می شود و افسردگی و سستی را از بین می برد.

زعفران موجود در این محصول در تقویت سیستم گوارش نقش دارد و زرده تخم مرغ نیز برای تقویت و عملکرد بهتر مغز تاثیر بسیاری دارد.

فروش تضمینی سوهان گزی فله

فروش تضمینی سوهان گزی فله

فروش تضمینی سوهان گزی فله از طریق این سایت انجام می گیرد و شما می توانید با اطمینان خاطر مرغوب ترین محصولات را با تضمین کیفیت و قیمت سفارش و خریداری نمایید.

تولید کنندگان برتر بسیاری این محصول را با رعایت الزامات استاندارد تولید می کنند که دارای برند های شناخته شده هستند و مصرف کنندگان این محصولات را بیشتر می پسندند.

شما می توانید برترین برند های این محصول را هم اکنون به واسطه وجود این سایت معتبر مشاهده و مورد بررسی قرار دهید و همچنین این محصولات را در صورت تمایل ثبت سفارش نمایید.

این محصولات برترین برند های تولید کننده سوهان گزی می باشند که با حذف واسطه گران بدون افزایش سود با قیمت ارزان تر قابل خریداری می باشند و در واقع سفارش این محصول نیز در کاهش قیمت آن تاثیر زیادی دارد زیرا باعث حذف هزینه های اضافی مانند هزینه رفت و آمد می شود.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان گزی مخصوص کره ای

خرید و قیمت سوهان گزی مخصوص کره ای

سوهان گزی مخصوص کره ای یک ترکیب نوآورانه و خوشمزه از دو شیرینی سنتی ایرانی …

دیدگاهتان را بنویسید