گز اصفهان
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / گز اشرافی / شرکت تولید گز لقمه اشرافی

شرکت تولید گز لقمه اشرافی

شرکت تولید گز لقمه اشرافی را می شناسید؟ آیا از محصولات گز اشرافی اصفهان خرید کرده اید؟ خرید گز اصفهان را از کدام برندها انجام دهیم.؟ قدمت گز اشرافی اصفهان به چه سالی برمیگردد؟ بهترین مرکز برای خرید و فروش گز کدام می باشد که قیمت مناسب تری داشته باشد؟

گز اشرافی اصفهان در سال ۱۳۴۷ به دست استاد عباس اشرافی نیا تاسیس گردید که وی نیز از سال ۱۳۲۹ این هنر را نزد پدرش فرا گرفت.

شرکت تولید گز

گز اصفهان را از کجا خرید کنیم؟

شرکت تولید گز اشرافی اصفهان با تیمی مجرب در تولید گز مرغوب، در کیلومتر ۶ جاده تهران مقابل پالایشگاه نفت مشغول هستند. فروشگاه مرکزی نیز در همان مکان قرار دارد.
اما دسترسی به این مجموعه کمی دشوار می باشد و عزیزانی که در شهرستان ها قرار دارند برایشان دشوار می باشد که از آن خرید کنند. بازار گز اصفهان بهترین مکان برای خرید می باشد که در اسرع وقت و با تازه ترین کیفیت در اختیار شما قرار می دهد.

بهترین گز اصفهان

شرکت تولید گز در اصفهان بسیار زیاد می باشد که و بالای ۲۵۰۰ کارگاه کوچک و بزرگ مشغول تولید گز هستند. در این میان تعداد انگشت شماری هستند که مرغوب ترین گزها را به دست مشتری می رسانند. بهترین گز اصفهان توسط کارخانجات زیر تولید می شود:

  • کارخانه گز معراج
  • کارخانه گز نیکومنش
  • کارخانه گز اشرافی
  • کارخانه گز کرمانی
  • کارخانه گز مظفری
  • کارخانه گز بوعلی

شرکت تولید گز

قیمت خرید گز اصفهان

خرید گز اصفهان چند ماهی هست که با قیمت های بالایی رو به رو شده است. به همین دلیل قیمت ها داعماً در حال تغییرات می باشد و نمی توان قیمت ثابتی بر روی سایت قرار داد تا از آن اطلاع داشته باشید. به همین دلیل شما می توانید برای دریافت قیمت های به روز با مجموعه فروش ما در ارتباط باشید لیست قیمت را در اختیار شما قرار دهند.

 

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

گز کادوئی درجه یک

گز کادوئی و مجلسی هدیه ای برای نوروز امسال

گز کادوئی و مجلسی با بالاترین درصد مغز پسته و بهترین کیفیت در بسته بندی …

دیدگاهتان را بنویسید