گز اصفهان
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / گز اصفهان / شرکت پخش گز اصفهان صادراتی عمده

شرکت پخش گز اصفهان صادراتی عمده

گز یکی از سوغات معروف استان اصفهان است . گز اصفهان بعد از تهیه و تولید به مراکز مختلف جهت فروش عرضه می شود . صادرات گز در ایران و توسط استان اصفهان صورت می گیرد . گز اصفهان صادراتی دارای کیفیت عالی بوده و در بسته بندی های مختلف در وزن های متفاوت صورت می گیرد . انواع گز اصفهان مانند گز آردی ، گز لقمه و . . . به صورت عمده نیز به فروش می رسد . پخش عمده گز علاوه بر صادرات آن توسط تولیدکنندگان داخلی انجام می شود .

شرکت پخش گز اصفهان صادراتی عمده

کیفیت گز صادراتی ایران

کیفیت گز صادراتی ایران یکی از سوغات استان اصفهان گز است . گز های موجود در استان اصفهان انواع مختلفی دارند . از انواع گز ها می توان به گز آردی ، گز لقمه و . . . اشاره کرد . در تهیه انواع گز می توان از انواع مغزیجات مانند پسته ، بادام و . . . استفاده می شود . عموما از پسته و بادام در گز ها استفاده می شود .
مواد زیادی برای تهیه گز نیاز است . از مواد لازم برای تهیه آن می توان به شکر ، سفیده تخم مرغ ، آب یا گلاب ، آرد ، مغز پسته یا بادام و . . . اشاره کرد . در تمام مراحل تهیه گز باید از شعله با حرارت بسیار کم استفاده کرد ، بنابراین مدت زمان زیادی طول می کشد تا گز آماده شود .
از گز به عنوان یک منبع غذایی کامل استفاده می شود ، زیرا در تهیه آن علاوه بر تخم مرغ و آرد ، از عسل ، عصاره گیاهی و انواع مغز ها مانند مغز پسته ، بادام و . . . استفاده می شود . بنابراین گز خواص زیادی دارد . از خواص گز می توان به خاصیت آنتی اکسیدانی آن ، کمک به درمان سرطان روده بزرگ ، بهبود قلب و رفع مشکلات قلبی و . . . اشاره کرد . گ به دلیل وجود مغز پسته و بادام سرشار از پروتئین ، کلسیم ، فسفر و . . . است .
کیفیت گز به عواملی مانند :
1_ درصد مغز موجود در آن بستگی دارد . درصد مغز های موجود در گز با کیفیت گز رابطه مستقیم دارد .
2_ اندازه گز نیز در کیفیت آن موثر است .
3_ یکی دیگر از عوامل موثر در کیفیت گز ، استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در هنگام تهیه گز است .
4_ داشتن نشان استاندارد و مورد تایید وزرات بهداشت ، از دیگر ویژگی های گز با کیفیت است .
5_ و . . .
است .

قیمت گز اصفهان صادراتی چقدر است؟

قیمت گز اصفهان صادراتی چقدر است؟ قیمت گز اصفهان به عواملی مانند قیمت پسته و بادام بستگی دارد ، همچنین قیمت تخم مرغ ، آرد و دیگر مواد مصرف شده در تولید آن نیز در قیمت نهایی گز موثر است . یکی دیگر از عوامل مهم در قیمت گز مقدار مغز استفاده شده در آن است .

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

ویژگی های گز رژیمی چیست؟

آیا گز چاق می کند؟ ویژگی های گز رژیمی کدام است؟

ویژگی های گز رژیمی چیست و آیا گز می تواند موجب چاقی شود؟ گز درجه …

دیدگاهتان را بنویسید