گز اصفهان
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / سوهان اصفهان / صادرات انواع سوهان اصفهان

صادرات انواع سوهان اصفهان

سوهان یک شیرینی بسیار خوش مزه ایرانی می باشد  که در شهر اصفهان نیز  آن را  با کیفیت بالا تولید می کنند. صادرات انواع سوهان اصفهان به کشور های همسایه باعث بهتر شدن روابط تجاری و ورود ارز به کشور می ‌شود. صادرات سوهان باید در بسته بندی های مناسبی صورت بگیرد تا از این محصول در برابر آلودگی های محیطی به خوبی جلوگیری کرده و همچنین دارای زیبایی بصری خاصی باشد. 

صادرات انواع سوهان اصفهان

اطلاعات مفیدی درباره سوهان

اطلاعات مفیدی درباره سوهان سوهان یک شیرینی لذیذ و سنتی در ایران می باشد که تاریخچه آن به دوره قاجار می ‌رسد این شیرینی خوش طعم به دلیل وجود مواد اولیه طبیعی و با خاصیت در آن به یک محصول بسیار خاص تبدیل شده است.

مواد اولیه تهیه سوهان موادی مانند: زعفران، هل، گلاب، آرد جوانه گندم و همچنین مغز پسته و بادام و روغن حیوانی می باشد.

به دلیل وجود جوانه گندم در این شیرینی ویتامین هایی مثل b و c و همچنین مواد معدنی مفیدی مانند کلسیم فسفر و منیزیم و روی در آن بسیار زیاد می باشد و مصرف آن در جلوگیری از ریزش مو و جوش های صورت نقش مفیدی دارد.

زعفرانی که در این محصول استفاده می شود به عنوان یک نشاط آور و ضد افسردگی می تواند نقش قابل قبولی را بر سلامت قلب و پوست داشته باشد.

وجود هل در این شیرینی علاوه بر عطر دل پذیری که به وجود می آورد از اضطراب و استرس کم کرده و در تقویت سیستم ایمنی نقش بسزایی دارد.

وجود مغز پسته و بادام در آن از کم خونی و فشار خون بالا جلوگیری می کند.

وجود روغن حیوانی در روند تهیه این محصول موجب ایجاد انرژی مضاعف در بدن می شود و چون یک چربی غیر مضر می باشد مصرف آن برای قلب ضرر ندارد.

به طور کلی با توجه به مواد مغذی که در این شیرینی وجود دارد مصرف آن برای همه افراد مانعی ندارد و به خصوص در کودکان می تواند باعث شادی و نشاط آن ها شود. 

فروشنده انواع سوهان اصفهان

فروشنده انواع سوهان اصفهان در دنیای شیرینی های خوش مزه سوهان جایگاه ویژه ‌ای دارد و همه افراد علاقه خاصی به مصرف آن دارند.

فروشنده انواع سوهان اصفهان می بایست این محصول را با کیفیت بسیار بالا و بسته بندی های مختلف از لحاظ وزن ارائه دهد تا همه افراد با توجه به نیاز خود بتوانند آن را تهیه کنند.

همچنین فروشنده می تواند انواع سوهان را در بسته بندی های بسیار خاص و لاکچری قرار دهد و به کشور های دیگر صادر کند.

چون این شیرینی مرغوب در بین کشور های دیگر نیز دارای محبوبیت می باشد عرضه آن در کیفیت های بالای صادراتی می تواند موجب رونق بازار های تجاری خارج از کشور شود. 

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان عسلی اصفهان و سوهان قم

سوهان عسلی اصفهان یا سوهان قم؟

سوهان عسلی اصفهان، یا سوهان قم کدامیک از این دو بهتر است و بین مردم …

دیدگاهتان را بنویسید