گز اصفهان
شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / سوهان گز بلداجی / صادرات بهترین انواع سوهان گزی بلداجی

صادرات بهترین انواع سوهان گزی بلداجی

بهترین سوهان گزی بلداجی با کیفیت عالی به بسیاری از کشور های اطراف صادر می شود. سوهان گزی بسیار پر طرفدار و خوشمزه می باشد. از مرغوب ترین مواد اولیه تهیه شده است. با بسته بندی های مناسب و کاملا استاندارد به بازار عرضه می شود. این نوع شیرینی سرشار از آهن و ویتامین بوده و یک ماده غذایی پر ارزش محسوب می شود.

صادرات بهترین انواع سوهان گزی بلداجی

بهترین انواع سوهان گزی بلداجی

بهترین انواع سوهان گزی بلداجی بهترین و با کیفیت ترین نوع سوهان گزی بلداجی با کیفیت عالی در طعم و مزه به بازار عرضه می شود. این محصول از مواد اولیه درجه یک تهیه شده است. بسیار خوشمزه و خوش طعم بوده و در بازار داخلی بسیار پر فروش و پر رونق است.

سوهان گزی در واقع یک نوع شیرینی دو قسمتی می باشد. انواع بسیار مختلفی دارد و با انواع مغز ها آمیخته شده است. انواع مغز پسته و بادام در ترکیب گز استفاده شده است. روکش سوهانی باعث ایجاد یک طعم و مزه جدید بوده و بسیار خوشرنگ می باشد.

سوهان یک ماده غذایی با میزان بسیار بالا از کربوهیدرات و کالری می باشد، بنابراین انرژی لازم برای انجام فعالیت های مختلف را به فرد خواهد داد. برای ورزشکاران استفاده روزانه از این نوع شیرینی توصیه می شود. برای افرادی که به دنبال افزایش وزن هستند و دوست دارند عضله های قوی داشته باشند مصرف روزلنه سوهان گزی بسیار تاثیر گذار می باشد.

جهت تقویت حافظه نیز نقش مهمی دارند. به دلیل داشتن انواع مغز ها چون بادام، فندوق و پسته سرشار از آهن، منگنز، روی و ریزمغذی های لازم برای سلامت حافظه و مغز می باشند.

امروزه انواع سوهان گزی به شکل های مختلفی چون دایره ای، مستطیلی و شکل های دیگر در بسته بندی های بسیار شیک به بازار عرضه می شود. کاملا تازه و مرغوب هستند و به راحتی می توان آنها را مصرف کرد.

صادر کنندگان سوهان گزی در ایران چه کسانی اند؟

صادر کنندگان سوهان گزی در ایران چه کسانی اند؟ صادر کنندگان سوهان گزی در واقع شرکت های تولید کننده این محصول می باشند. این کالا را با قیمت های فوق العاده مناسب و بسته بندی های استاندارد به سراسر کشور ارسال می نمایند. از نظر کیفیت و برتری در سطح بسیار خوبی قرار دارند.

امروزه به دلیل تنوع در انواع شیرینی جات، سوهان گزی در سراسر کشور و حتی جهان طرفداران و مشتزیان خاص خود را دارند. این ماده مغذی از نظر تجاری بودن در مرتبه بسیار بالایی قرار دارد. 

عرضه و پخش این کالا از طریق نمایندگی های فروش این محصول در سراسر کشور انجام می شود. قیمت های در نظر گرفته شده بسیار مناسب بوده و می توان این نوع شیرینی خوشمزه را با کمترین هزینه به راحتی تهیه کرد.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

گز سوهان بلداجی درجه یک با قیمت ارزان

معرفی گزسوهانی بلداجی، خرید و قیمت ۱ کیلویی

معرفی گزسوهانی که از ترکیب دو شیرینی سنتی ایرانی (گز و سوهان) تشکیل شده است …

دیدگاهتان را بنویسید