گز اصفهان
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / صادرات گز ایران / صادرات گز بلداجی اصفهان به اروپا

صادرات گز بلداجی اصفهان به اروپا

صادرات گز بلداجی به عنوان یکی از مشهورترین و محبویترین انواع گز اصفهان موجود در بازار به کشورهای اروپایی، بازارهای خارجی را هم مانند بازار داخلی تحت تاثیر مقبولیت خود قرار داده است. با ما همراه باشید و از بهترین امکانات این مجموعه برای ارسال بهره مند شوید.

صادرات گز بلداجی اصفهان به اروپا

شهر بلداجی یکی از شهرستانهای استان چهارمحال و بختیاری است که شهرت خود را از تولید گز بدست آورده است. وجود ارتفاعات و مراتع در اطراف این شهر به واسطه شرایط جغرافیایی، محل رویش گیاه انگبین است.
استفاده از انگبین درجه یک و خالص، که به وفور در اطراف شهرستان بلداجی از طریق کشاورزان و دامداران بدست می آید، باعث تولید گز مرغوب در شهر بلداجی شد و به این سبب معروفیت خاصی پیدا کند تا جائیکه شهر بلداجی و گز بلداجی به ثبت ملی رسیده است.
گز انگبین، که از مواد اصلی تهیه گز است، در بلداجی به صورت طبیعی و از کوههای اطراف این شهر تهیه می شود. تولید کنندگان در شهر بلداجی بعد از تولید گز و کسب موفقیت و شهرت در تولید انواع گز، هم اکنون کارگاههای تولید شیرینی سوهان در این شهر در حال افزایش است، به طوری سهم صادرات گز بلداجی به بازارهای کشورهای اروپائی است.

مواد اولیه مرغوب و تاثیر روی قیمت صادرات گز بلداجی

با توجه به اینکه گز از مواد اولیه پیدا و پنهان بسیاری تشکیل شده است، زمینه استفاده از مواد اولیه نامرغوب و بدون کیفیت را در خود دارد و تنها میتوان به تستهای عینی و دستی و یا با اتکا به اعتبار و وجدان فروشنده اکتفا نمود.
مواد اولیه ای که در معرض دید قرار دارند، بجز بسته بندی و نوشته های روی جعبه، الباقی در درون گز مخفی می باشند. یکی از این مواد که می تواند تاثیر فوق العاده ای روی قیمت گز تولیدی داشته باشد، مغزهای بکار رفته در تولید گز است. انواع مغزها در واقع نوعی مکمل برای خروج گز از سادگی، یکدستی و همچنین مقذی کردن آن است.
با توجه به استاندارد بالای اروپا و سختگیری در زمینه مواد غذائی وارد شده به کشورهای اتحادیه، کیفیت مواد انتخابی برای صادرات گز بلداجی باید در حد بالائی باشد. گز بلداجی با استفاده از این مواد و تاکید روی استاندارد سازی آنها توانسته به این مهم فائق گردیده و صادرات به این اتحادیه را انجام دهد.

گز درجه یک اصفهان در فروش آنلاین

قیمت های صادراتی انواع گز اصفهان در سال ۱۴۰۰

با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه در سال جدید از طرف دولت و تولید کنندگان، هزینه های تولید نیز افزایش یافته و این تولیدات در کارخانه و پس از محاسبه قیمت تمام شده بعلاوه میزان سود ابلاغ شده از جانب وزارت صنایع در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.
انواع مغزها که از اصلی ترین مواد اولیه موجود در تولید گز محسوب می شود از طرف تولید کنندگان و تماما بصورت خرید نقدی در اختیار تولید کننده گز قرار می گیرد.
مواد دیگر هم که در تولید گز نقش اساسی دارند، همین روال را در پیش دارند که در نهایت به این نتیجه می توان رسید که افزایش قیمت در تولیدات ارتباطی به تولید کننده ندارد و در اختیار ایشان نمی باشد.
تنها اطمینانی که تولید کننده ای مانند شرکت آرتا به خریداران خود می تواند بدهد این است که کلیه محصولات را بدون کاهش کیفیت مواد اولیه و افزودن مواد غیر طبیعی به تولیدات برای کاهش قیمت تمام شده در اختیار هموطنان عزیز قرار میدهد.

نمایندگی فروش گز صادراتی

فروش بهترین مارک های گز اصفهان

تولید گز و سایر شیرینی های سنتی یکی از صنایع پر رونق شهر اصفهان است. برندهای مختلف با انواع تولیدات در این شهر به تولید گز مشغول هستند و افراد بسیاری در این صنعت مشغول به کار می باشند و از این راه برای خانواده ارتزاق میکنند.
میدانیم پر سابقه ترین و بهترین برند های تولید گز در اصفهان کدام است. میدانیم کدام برند تولیدی سالهاست در زمینه تولید گز و سایر سوغات اصفهان مشغول به فعالیت می باشد.
مسافر این شهر حتما به دنبال خرید یک گز مرغوب و با کیفیت برای سوغاتی بردن است، اما با اینهمه تبلیغات کدام گز را باید بخرد؟ با توجه به برند هایی زیادی که در این شهر به فعالیت مشغول هستند، انتخاب یک برند مناسب برای خرید کمی سخت است.
ولی ما در فروشگاه مرکزی خود انواع گز اصفهان و بلداجی را از برترین نامها داریم که کار شما را برای انتخاب بسیار راحت کرده است.

فروش اینترنتی انواع گز و محصولات آرتا

امروزه و با گسترش اینترنت به دورترین نقاط کشور، بسیاری از مردم خریدهای خود را از طریق اینترنت و فضای مجازی انجام می دهند. سهولت در خرید، بدون محدودیت مکان و هزینه بسیار پائین خرید، جذابیت خرید اینترنتی را صدها برابر کرده است.
برای خرید محصولات گز و انواع شیرینی جات سنتی و خاص اصفهان لازم نیست حتما به اصفهان سفر کنید. بعد از استقبال و گسترش خرید اینترنتی, ما جزو اولین ها در اقدام به فروش اینترنتی محصولات خود از طریق سایت و فضای مجازی بوده ایم.
بنابراین علاقمندان به صادرات گز بلداجی اصفهان می توانند به آسانی محصولات مورد علاقه خود را با مقایسه قیمت و کیفیت، و سرعت در دسترسی سفارش داده و در بسته بندی های متنوع تحویل بگیرند.
حفظ اصالت و کیفیت محصولات از اصلی ترین خط مشی های شرکت آرتا می باشد تا شما بتوانید از هر نقطه ایران محصولات مورد نظر را خریداری کنید.

قیمت خرید گز اصفهان

خرید مستقیم و صادرات گز بلداجی با قیمت درب کارخانه

تاثیر نام برند را در قیمت محصولات گز نمی توان نادیده گرفت، برخی برندهای موجود در بازار از قیمت بالاتری نسبت به سایرین برخوردار هستند.
قیمت بالاتر نسبت به رقبا را می توان به شناخته بودن نام تجاری و نیز کیفیت بالاتر محصول دانست. گاهی نیز این قیمت بالاتر به دلیل ارائه خدمات برتر در زمینه ارسال و یا کیفیت قابل ملاحظه است.
بطور کلی انواع گزهای مغزی در شرایط برابر نسبت به تولیدات ساده و بدون استفاده ازآنها به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت، قیمت بالاتری دارند که این امر منطقی به نظر می رسد.
قیمت انواع گز در بسته بندی های جعبه ای و سفارشی و یا جعبه های چوبی و طرح دار بیشتر از انواع معمولی تر گز است. خرید گز برای صادرات هم برای تجار و شرکت های بازرگانی به قیمت روز اهمیت ویژه داشته و ما در هر مرحله از انتخاب و ثبت سفارش و ارسال همراه شما خواهیم بود.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان گزی مرغوب صادراتی

سوهان گزی مرغوب صادراتی محصول درجه یک بازار

سوهان گزی مرغوب صادراتی، متشکل از بهترین سوهان و گز اصفهان محصولی درجه یک است …

دیدگاهتان را بنویسید