گز اصفهان
شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / گز / صادرات گز به روسیه

صادرات گز به روسیه

شاید برخی از افراد تصور کنند که صادرات گز تنها به کشور های آسیایی و همسایه می باشد در صورتی که اینطور نیست، بلکه انواع گز اصفهان به کشور های متنوع نیز صادر می شود.روسیه یکی از مهم ترین کشورهایی است که وارد کننده گز ایران بوده و همچنین با بسیاری از تولید کنندگان ایرانی همکاری دارد.

صادرات گز به روسیه

طرز تهیه انواع گز

طرز تهیه انواع گز برای تهیه بهترین گز آردی اصفهان ابتدا سفیده های تخم مرغ را جدا کنید و در کاسه ای بریزید و آن را خوب هم بزنید.

بعد درون قابلمه ای، شکر و یک پیمانه آب بریزید و روی حرارت ملایم قرار  بدهید و در مرحله بعد باید بادکا را به قابلمه اضافه کنید، در قسمت بعد یک ظرف آب یخ آماده کنید و در نزدیکی قابلمه قرار دهید به اندازه ی دو قاشق از مخلوط آب، شکر و بادکا بردارید و داخل آب یخ بریزید و خوب هم بزنید قابلمه را دوباره روی حرارت ملایم قرار دهید  به کمک همزن به هم زدن ادامه  دهید تا حدی که مواد گز سفت شود. سپس مغز پسته ها را اضافه کنید. برای فهمیدن این که مواد گز آماده است یا نه، قابلمه را از روی حرارت بردارید و صبر کنید تا کمی خنک شود. مقداری از مایع گز را بردارید و تست کنید که به دست نچسبد. اگر هنوز حالت چسبندگی داشت، باید هم زدن و حرارت دادن را ادامه دهید.

و در نهایت وقتی مایع گز کمی خنک شد، مقداری از مواد گز را بردارید و به کمک دست به آن شکل دهید، کمی آرد به روی گزها بپاشید و در ظرف سرو قرار دهید؛ گز آردی اصفهان شما آماده است.

گز یکی از بهترین و پرطرفدار ترین محصول بین تمام ایرانی ها می باشد و هر ایرانی که به شهر اصفهان سفر می کند برای سوغات از این محصول پر فروش خریداری می کند که باب میل تمام افراد می باشد.

خرید مستقیم گز با بهترین کیفیت

خرید مستقیم گز با بهترین کیفیت با توجه به اینکه اکثر شرکت ها و کارخانه ها برای فروش محصولات خود از طریق بازاریاب ها اقدام می کنند ، گز اصفهان از این کار صرف نظر کرده است و به صورت مستقیم محصولات خود را به بازار ارائه می دهد و شما می توانید خرید مستقیم گز را به عنوان سوغات و.. انجام دهید ، البته این کار به دو علت می باشد اول خرید بدون واسطه از کارخانه که باعث کاهش قیمت برای مصرف کننده می باشد  دوم خرید گز اصل و مطمئن از خود کارخانه بدون هیچ تغییر در بسته بندی و دستکاری  و اینکه همین امر باعث می شود تا کارخانه بتواند بهتر از محصولات خود پشتیبانی کند.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

تهیه گز 25 درصد با کیفیت و اصل از درب کارخانه

تهیه گز ۲۵ درصد با کیفیت و اصل از درب کارخانه

گزها به طور کلی نوعی شیرینی هستند که کیفیت بالایی را به خودش اختصاص می …

دیدگاهتان را بنویسید