گز اصفهان
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / گز صادراتی / صادرات گز پسته ای به ترکیه

صادرات گز پسته ای به ترکیه

صادرات گز پسته این به ترکیه، این روزها توسط اکثر تولیدکنندگان انجام می شود. گز پسته ای با درصد بالا، بیشترین میزان صادرات و فروش در بازار جهانی را به خود اختصاص داده است. دیگر کشور های واردکننده گز اصفهان را می توانید نام ببرید؟

صادرات گز پسته ای، معقوله ای است که این روز ها بسیار مورد توجه کارخانه های تولید کننده گز در اصفهان قرار گرفته است. همه تولیدی ها بر آن هستند تا با آماده سازی بهترین گز پسته ای، بادامی و یا مخلوط، بتوانند برند خود را در بازار جهانی بر سر زبان ها بیندازند.
صادرات گز پسته ای به ترکیه و دیگر کشور هایی که در ادامه از آن ها نام برده خواهد شد، بر عهده شرکت های بازرگانی مربوطه است.

صادرات گز صادرات گز

انواع گز پسته ای تولیدی در اصفهان

گز پسته ای تولیدی در کارخانه های اصفهان، گونه های مختلفی دارد. بخشی از مواد اولیه مصرفی در تولید گز پسته ای از قبیل سفیده تخم مرغ، آب، هل و گلاب در همه گز ها یکسان است. اما چیز هایی از قبیل میزان مغزیجات و نوع شیرین کننده که در تولید گز پسته ای به کار گرفته می شود فرق دارد.
هرچه مغزیجات پسته استفاده شده در تهیه گز بیشتر باشد، گز مرغوب تر خواهد بود. انواع مان هایی که استفاده آن در تولید گز مجاز است عبارتند از:

  1. گز انگبین
  2. ترنجبین
  3. شیرخشت
  4. عسل

صادرات گز صادرات گز صادرات گز

صادرات انواع گز به ترکیه

صادرات گز پسته ای، ملزم کیفیت خوب و بسته بندی کاملاً استاندارد است. برای همین، تنها تعداد انگشت شماری از ده ها برند تولید کننده گز در اصفهان قادر هستند تا محصولاتشان را در بازار کشور هایی نظیر ترکیه توزیع کنند.
صادرات گز پسته ای با درصد های بالا، سبب شده تا برخی از برند ها جایگاه خوبی را در بازار گز اصفهان به دست آورند. حتی شما قادر خواهید بود تا انواع گز صادراتی این برند ها را در بازار داخلی تهیه کنید.

صادرات گز

صادرات گز به کدام کشورها صورت می گیرد؟

صادرات گز پسته به ترکیه محدود نمی شود. بسیاری از کشور های همسایه از قبیل عراق و مناطق دورتری نظیر کشور های اروپایی، خواهان گز اصفهان هستند. شرکت های بازرگانی صادرات انواع گز پسته ای را به این مناطق هم بر عهده دارد.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

گز ایران صادرات به ترکیه

گز ایران صادرات به ترکیه و کشورهای منطقه

گز ایران صادرات سالانه آن به کشورهایی مانند ترکیه و کشورهای عربی منطقه و اروپا، …

دیدگاهتان را بنویسید