گز اصفهان
چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳
خانه / سوهان گزی / صادر کنندگان انواع سوهان گزی مرغوب اصفهان

صادر کنندگان انواع سوهان گزی مرغوب اصفهان

 گز و سوهان از محبوب ترین شیرینی های کشور محسوب می شوند. در روند تولید این شیرینی ها توسط مراکز معتبر، از مواد شیمیایی و نگهدارنده ها استفاده نمی شود بنابراین نسبت به سایر محصولات مشابه، از ارزش غذایی بالا و سلامت بیشتری برخوردار هستند. سوهان گزی نوع جدیدی از شیرینی می باشد که  همانطور که از نامش پیداست، از ترکیب گز و سوهان بدست می آید. ترکیبات سوهان گزی می تواند تجربه ایی شیرین و لذیذ را برای افراد علاقمند به ارمغان بیاورد. صادر کنندگان انواع سوهان گزی مرغوب اصفهان، این شیرینی را در بسته بندی های مختلفی و با قیمت و کیفیتی فوق العاده مناسب در بازار عرضه می کنند.

صادر کنندگان انواع سوهان گزی مرغوب اصفهان

نشانه های مرغوب بودن سوهان گزی چیست؟

نشانه های مرغوب بودن سوهان گزی چیست؟در سوهان گزی، سوهان بصورت روکشی روی گز قرار گرفته است. این محصول بدلیل داشتن ترکیبی از خواص گز و سوهان، برای بدن بسیار مفید و مقوی می باشد. بهترین سوهان گزی اصفهان با مواد اولیه تازه و روغن های سالم تولید می شود. هرچه کیفیت مواد اولیه بالاتر باشد، سوهان گز تولیدی با کیفیت تر خواهد بود. 

از مهم ترین ترکیبات سوهان گزی، به تفکیک اجزای اصلی تشکیل دهنده آن می توان به موارد زیر اشاره کرد : 

  • گز : انگبین، شکر، سفیده ی تخم مرغ، مغز بادام و پسته، گلاب، گلوکز، عسل
  • سوهان : جوانه گندم، کره حیوانی، خلال پسته و بادام، هل و زعفران

در روند تولید یک محصول، کیفیت مواد اولیه، بصورت مستقیم بر کیفیت نهایی یک محصول تاثیر گذار است. از نشانه های مرغوب بودن سوهان گزی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. سوهان تقریبا ترد بوده و لای دندان ها نمی چسبد. رطوبت زیاد سبب افت کیفیت سوهان می شود
  2. مغز پسته و بادام بکار رفته در گز، رطوبت گرفته و بی کیفیت نباشد

مصرف این شیرینی برای افرادی که از انواع بیماری های قلبی و عروقی و دیابت رنج می برند، همچنین افرادی که بدنبال کاهش وزن هستند، بدلیل کالری و قند بالا توصیه نمی شود. فروشنده سوهان گزی این محصول را در بسته بندی، وزن و ابعاد مختلف در بازار توزیع می کند.

چه کسی مصرف کننده سوهان گزی اصفهان است؟

چه کسی مصرف کننده سوهان گزی اصفهان است؟جوانه ی گندم موجود در سوهان سرشار از ویتامین ها E و B است که تاثیر فوق العاده ایی بر سیستم عصبی و سلامت دستگاه گوارش دارد. همچنین مصرف این شیرینی بدلیل فواید بی نظیری که دارد سبب افزایش انرژی و جلوگیری از خستگی مفرط می شود. 

موارد بالا بیانگر ارزش غذایی فوق العاده این شیرینی می باشد. می توان گفت مصرف کننده سوهان گزی اصفهان، بیشتر افرادی هستند که به سلامتی اهمیت داده و بدنبال جایگزین مناسبی برای انواع شیرینی های مضر امروزی می باشند. 

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان گزی مخصوص کره ای

خرید و قیمت سوهان گزی مخصوص کره ای

سوهان گزی مخصوص کره ای یک ترکیب نوآورانه و خوشمزه از دو شیرینی سنتی ایرانی …

دیدگاهتان را بنویسید