گز اصفهان
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / صادرات گز ایران / صنایع غذایی آرتا با فروش مستقیم محصولات صادراتی

صنایع غذایی آرتا با فروش مستقیم محصولات صادراتی

صنایع غذایی آرتا بهترین و مرغوبترین گز و پولکی و سوهان را که از محصولات صادراتی به شمار می آیند را برای صادرات به شما پیشنهاد میدهد. کلیه محصولات صادراتی دارای استانداردهایو ابلاغیه های مراکز بهداشت هستند و بت قیمت به روز درب کارخانه پیشنهاد می شوند.

صنایع غذائی آرتا با فروش مستقیم محصولات صادراتی

ارسال انواع محصولات گز و پولکی صنایع غذایی آرتا که بصورت مستقیم به کشورهای دیگر صورت میگیرد گویای آن است که استانداردهای ابلاغ ‌شده توسط سازمان استاندارد و مرکز بهداشت کشور مانعی بر سر راه توسعه صادرت نیست و مسئله می تواند عدم رعایت این استانداردها توسط برخی تولید کنندگان باشد که تأثیر منفی بر ارزش محصول صادراتی دارد.
درنتیجه توجه هر چه بیشتر به استانداردهای جهانی راه صادرات را پیش روی تولید کنندگان محصولات گز اصفهان می‌گشاید و از مشکلات توسعه صادرات محصولات گز کاسته می‌شود.
با توجه به این ‌که استاندارد بهداشت و ایمنی و سلامت غذایی در بسیاری از کشورهای جهان در حال اجباری شدن است، لازم است که وزارت بهداشت نسبت به‌ تسهیل امور مربوط در زمینه و توجه به یکسان سازی استانداردها با کشورهای مطرح اقدامات لازم را صورت دهند.
صنایع غذایی آرتا با تولید بهترین محصولات نشان دهنده توانمندی و تکنولوژی روز است.

خرید گز از شرکت آرتا

پیشنهادات و نظرات صنایع غذائی آرتا در جهت نیل به اهداف صادرات گز

حضور مؤثر و قدرتمند شرکت‌های صادر کننده  مواد غذایی و بخصوص گز در نمایشگاه‌ های بین المللی می تواند در توسعه صادرت نقش مؤثری داشته باشد.
انسجام در دستور کار شرکت‌ها، بنگاه‌های کوچک و متوسط فعال در صنایع غذایی و گز، با توجه به نقش هر یک از آنها با انجام مطالعات و ارائه نتایج و اشتراک کذاری تجربیات در زمینه های مختلف.
فعالیت بیشتر بنگاه های کوچک تولیدی
با توجه ویژه به پتانسیل بازار تولید و صادرات گز در استان. ایجاد انجمن و یا قطب های صادراتی
تولید انواع گز و پولکی های رژیمی و توجه ویژه به اثرات منفی شیرینی ها در استقبال از محصولات غذائی شیرین در دنیا
شرکت صنایع غذایی آرتا برای رسیدن به اهداف صادرات قابل ملاحظه محصولات گز و پولکی اصفهان دست همکاری به کلیه تولید کنندگان گرامی برای بر آوردن این اهداف دراز می کند و به گرمی از شما استقبال می نماید.

بسته بندی محصولات صادراتی صنایع غذایی آرتا

جهت جلوگیری از اکسیداسیون مغزهای درجه یک استفاده شده در تولیدات انواع گز در شرکت صنایع غذایی آرتا و به جهت ممانعت از انتقال رطوبت به بسته‌های گز در شرایط محیطی متغیر از بسته‌بندی با اتمسفر اصلاح‌شده، جاذب‌های اکسیژن و بسته‌ بندی با خاصیت نفوذ ناپذیری بالا استفاده میگردد.
با توجه به این‌ که بسته‌بندی مورد استفاده در گز، قادر به فراهم کردن شفافیت کافی و قابلیت دید محتوای گز داخل بسته نیست، برای رفع این مورد و برای نمایان بودن محتوای گز در برخی از تولیدات، پنجره‌های کوچکی در بسته‌بندی تعبیه شده است که جنس این پنجره‌ها از مواد پلیمری خاصی است که میزان و درصد پسته داخل آن را برای مصرف‌کننده نمایش می‌دهد و موجب اطمینان خاطر خریدار را فراهم نموده است.
در حال حاضر تولیدات و بسته بندی گز در شرکت صنایع غذایی آرتا بصورت کاملاً مکانیزه و پیوسته در خط تولید انجام می شود.

قیمت فروش بهترین نوع گز

بهترین نوع گز صادراتی کدام است؟

وجود انواع گزهای صادراتی لقمه ای، آردی و نوع بسته بندی، دارای ویژگی های متفاوتی هستند که انتخاب بهترین نوع گز صادراتی را بسیار مشکل می نماید. همچنین میتوان شاخص انتخاب را از جنبه های مختلف اعم از طعم و مزه تا درصد های مخلوط شده در تولید، مصرف مغزهای پسته ای و بادامی در نظر گرفت . از گز بسته بندی صادراتی صنایع غذایی آرتا که هم اکنون در بازار یافت می شود می توان به

  • گز پسته ای با بسته بندی صادراتی
  • گز بادامی و بسته بندی صادراتی
  • انواع گز میوه ای در بسته بندی صادراتی
  • گز انگبینی در انواع سفارشی و بسته بندی صادراتی
  • گز بید مشکی صادراتی
  • انواع گز زعفرانی در بسته بندی های متنوع صادراتی
  • انواع گزهای لوکس، کلاسیک و کادوئی برای مراسم خاص و شرکتهای تجاری برای مصرف در پذیرائی های منحصر بفرد اشاره کرد.

فروش بهترین گز صادراتی لقمه ای

بهترین نوع گز صادراتی در میان انواع تولیدات که شناخته شده ترین نام هم می باشد را می توان انوع گزهای لقمه ای نام برد. با درصد بالائی از اطمینان می توان گفت که بیشترین سطح سفارشات گز صادراتی را گزهای لقمه ای تشکیل داده اند که انواع  مختلف آن در شرکت صنایع غذایی آرتا نیز در حال تولید است.
انواع گز لقمه ای بدون مغز و انواع مغز دار با درصد های مختلف برای همه سلیقه ها و در بسته بندی های کیلوئی تا بزرگ، انواع گز های لقمه ای با طعم های متنوع و به اد ماندنی تنها گوشه ای از تولیدات شرکت آرتا می باشد که با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه و مغز ها در تولیدات خود بهره میبرد.
با مکانیزه نمودن خط تولید، سهم بازار صادرات گز آرتا در میان سایر رقبا در بازارهای جهانی محصولات قنادی باز شده است.

صنایع غذایی آرتا محصولات درجه یک

فروش انواع گز جعبه ای برای مصرف داخل و صادرات

گز اصفهان را می توان جزو ارزان قیمت ترین و در عین حال با کیفیت ترین محصول شیرینی محسوب و بهترین گزینه برای صادرات دانست. در میان انواع تولیدات، گز جعبه ای سفارشی از مهم ترین محصولاتی است که صادرکنندگان بسیاری از آن استقبال می کنند.
صادرات گسترده گز جعبه ای موضوعی است که قاطعانه بر سودآوری و ارز آوری تاثیر قابل توجهی دارد و تولید انبوه و عمده انواع گز جعبه ای و سفارشی به طور ویژه از اصلی ترین گزینه های منتخب برای عرضه در بازار صادراتی است.
صادرات انواع گز جعبه ای به خصوص گز لقمه ای و آردی در سال های اخیر طرفداران بسیار خوبی پیدا کرده است. امروزه برندهای بسیار معتبر در استان اصفهان مانند صنایع غذایی آرتا و بخصوص در زمینه صادرات گز به کشور های مختلف فعالیت می نمایند.
قیمت محصولات صادراتی ما برای خریداران عمده جذاب تر و قابل توجه می باشد.

جهت خرید این محصول با ما در ارتباط باشید

شهر تاریخی و زیبای اصفهان یکی از بزرگ ترین شهر های ایران است که با تولید محصولات شیرین درجه یک دیگر نامی ماندگار و به یاد ماندنی در کل جهان دارد.
انواع گز جعبه ای درجه ۱ با طعم های مختلف، انواع پولکی با ظاهر زیبا و بسته بندی های در خور توجه در مراکز تولید به عرصه تولید و فروش  وارد می شوند. تولید کنندگان این محصول با توجه به میزان توجه خریداران خارجی، در کنار فروش داخلی وسیع به امر صادرات محصول نیز وارد شده اند و کشور های خاورمیانه از بزرگ ترین مقاصد و بازار هدف گز های با کیفیت ایرانی می باشند.
برای خرید انواع گز و پولکی اصفهان با درجه بندی های ویژه، ممتاز، سفارشی، مغزدار، ساده در انواع ساده، جعبه ای، آردی و ویژه پذیرائی با دفتر فروش شرکت صنایع غذایی آرتا در تماس باشید تا یکی از بهترین ها را انتخاب کرده باشید.

خرید از صنایع غذایی آرتا

فرایند تولید و صادرات در صنایع غذایی آرتا

مطالعه فعالیت ها و  فرایند تولید در شرکت آرتا زیر نظر متخصصین و کارشناسان تحصیلکرده و با تجربه صورت می گیرد. استفاده از ماشین آلات و تجهیزات مدرن و به روز شده، چه در خط تولید انواع محصولات و چه در بسته بندی، با آخرین سیستم ها ها و بدون دخالت دست صورت می گیرد و رعایت بهداشت و بالاترین کیفیت جزو خط مشی انکار ناشدنی و اولویت این شرکت است.
استفاده از زمان‌های به‌ دست ‌آمده برای محاسبه ظرفیت هر فعالیت و قرار دادن این ظرفیت‌ها به‌عنوان مبنای طراحی خط تولید و توان بالای تولید به همراه بررسی حالات و روش‌های ممکن جهت انجام عملیات بهینه تولید در دستور کار مدیران ارشد تولید می باشد.
هماهنگ کردن خط تولید و عرضه برای استفاده در داخل و تولید و بسته بندی پیوسته به بهترین شکل برای ارسال و صادرات به اقصی نقاط جهان فراهم شده است.

مرکز فروش انواع گز صادراتی با بسته بندی و قیمت مناسب

قیمت برای خرید گز لقمه گز و پولکی های صادراتی در انواع مختلف بسته بندی شده و براساس پیشنهادات و سفارشات خرید بسته بندی و ارسال میگردد.
اما به دلیل اینکه در این شرکت تولیدی عرضه ی مستقیم و بدون واسطه از بخش تولیدی صورت می گیرد باید گفت همواره قیمت های فروش مناسبی را برای محصولات محاسبه و ارائه می شود.
ایران و بخصوص شهر تاریخی اصفهان قطب تولید انواع شیرینی و محصولات خوراکی سنتی از جمله گز و پولکی می باشد. گز از محصولات سنتی پر طرفدار و معروف در تمامی دنیا شده است.
شرکت صنایع غذایی آرتا در جهت فروش مستقیم و قیمت مناسب انواع گز صادراتی بهترین خدمات را به شما عرضه میدارد.
صنایع غذایی آرتا شما را به بازدید از دفتر فروش و تولیدات حود دعوت می نماید. آرامش و اطمینان را با خرید از آرتا را تجربه کنید.

خرید و فروش گز صنایع غذایی آرتا

صادرات انواع گز ایران به کشورهای اطراف و اروپا

اصفهان علاوه بر صدور این محصول به کشورهای همسایه توانسته گز و شیرینی خود را به کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز صادر کند و به همین جهت استفاده از فناوری های روز در بخش تولید و نیاز دیگر کشورها به این محصول توانسته جایگاه مناسبی در بخش صادرات غیر نفتی به خود اختصاص دهد.
بیشترین نمونه گز صادر شده از نوع  گز پسته ای و انواع مغز دار آن است که ماندگاری، کیفیت ونوع بسته بندی، بیشترین سهم را در این بین به خود اختصاص داده است.
نا گفته نماند که تولید گز همچنین در کرمان، فارس، یزد، همدان و چهارمحال و بختیاری رونق بسیار خوبی دارد. گز آردی، گز لقمه ای، گز شکلاتی، گز خرمایی، گز بدون قند، گز پروبیوتیک و سوهان گزی از تولیدات منحصر بفرد و نام آشنای اصفهان است. تمام سفارشات در کمترین زمان و با سرعت بینظیر آماده و ارسال می گردد.

راه ها و روش های خرید از صنایع غذایی آرتا

گز لقمه و گز آردی از بهترین تولیدات گزهای استان اصفهان به شمار می آید و امروزه گز جعبه ای صادراتی اصفهان و صنایع غذایی آرتا را که به عنوان خاص ترین و بهترین هدیه یا سوغاتی به شمار می آید به کشورهای مختلفِ آسیا و اروپا فرستاده می شود.
عمده صادرات گز جعبه ای آرتا برای کشورهایی مانند آلمان، انگلستان، فرانسه و کشورهای عربستان سعودی و بحرین صورت می گیرد.
گز به دلیل ارزش غذایی بالا، استفاده از مواد اولیه طبیعی و تولید ۱۰۰درصد طبیعی جزو محصولات صادراتی مهم به حساب می آید.
استفاده از شبکه های اجتماعی شرکت آرتا، سایت و درگاه اینترنتی آرتا و روش های خرید حضوری از دفتر فروش و نمایندگی های این شرکت در مراکز استان ها و شهر های بزرگ برای شما فراهم شده است تا بدون زحمت و به راحتی انتخاب نوع محصول و خرید را با مطمئن ترین روش انجام دهید.

قیمت سوهان گزی اصفهان

صادرات مستقیم انواع گز از کارخانه

صادرات گز ایران را می توان از تولیدات انواع گوناگون گزها و مغز های بکار رفته در آنها و یا از جهت بسته بندی و طعم مورد ارزیابی قرار داد که کشورهای هدف، با توجه به فرهنگ، پیشینه تاریخی و ذائقه متداول و مرسوم نمونه ای از تولیدات را خواهان هستند.
صنایع غذایی آرتا در جهت ارسال محصولات به کشورهای اروپایی، آسیایی و آمریکایی در رقابت با انواع محصولات دیگر موفق بوده است.
شرکت تولیدی گز و پولکی آرتا را میتوانیم به عنوان یکی از فعال ترین شرکت های صادر کننده گز جعبه ای برای کشورهای خارجی دانست که با مراجعه به مدیران و کارشناسان فروش مستقر در دفتر فروش می توانیم قیمت انواع گز در جعبه های صادراتی را جویا شویم. محصولات صادراتی تولید شده در شرکت آرتای اصفهان را می توان با اطمینان و آسودگی خاطر به کشور های دیگر صادر کرد.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

خرید گز عمده ادارات

خرید گز عمده ادارات + تهیه پک های سازمانی

خرید گز عمده ادارات، برای کارکنان سازمان ها، شرکت های خصوصی و نیمه خصوصی و …

دیدگاهتان را بنویسید