گز اصفهان
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / صادرات گز ایران / صنایع غذایی آرتا | قیمت گز صادراتی با کیفیت

صنایع غذایی آرتا | قیمت گز صادراتی با کیفیت

صنایع غذایی آرتا تولید محصولاتی با کیفیت درجه یک و از جمله بهترین گز صادراتی با قیمت مناسب را در دستور کار همیشگی خود دارد. در این مجموعه پتانسیل بالا برای تولید و بسته بندی انواع گز و پولکی کاملاً چشمگیر و حجم سفارشات، نشان از کیفیت و قیمت مناسب است.

اهمیت صادرات در صنایع غذایی آرتا

اصفهان با وجود تولید کننده های بسیار انواع گز در جهان شناخته شده است و پتانسیل بسیار زیادی برای صادرات محصولات اختصاصی خود دارد. یکی از تولیدات ارزشمند و شناخته شده آن که امروزه توانسته است جایگاه ویژه و منحصر بفردی در بازار جهانی به عنوان محصول منحصر به ایران و شهر اصفهان از آن یاد شود گز می باشد.
صادرات انواع گز به خارج از کشور به عنوان یکی از محصولات و سوغات اختصاصی کشور امروزه در بسیاری از نقاط جهان جزو محصولات پرطرفدار و محبوب به شمار می رود و صادرات آن جایگاه مهمی در اقتصاد منطقه و شهر اصفهان دارد. صنایع غذایی آرتا در این زمینه همواره مطرح بوده است.
شرکت و مجموعه آرتا در جهت ارتقای صنایع غذایی و بهبود کیفیت به همراه قیمت مناسب همواره قدم برداشته است.
برای دریافت قیمت به روز محصولات و نحوه صادرات با واحد فروش ارتباط بگیرید.

دلیل محبوبیت گز اصفهان در جهان چیست؟

به دلیل استفاده از مواد طبیعی بسیار باکیفیت در تولید انواع گز و عدم استفاده از هرگونه مواد افزودنی شیمیایی و طعم دهنده های غیر بهداشتی و غیر مجاز، این محصول دارای محبوبیت بسیار خوبی است که قابلیت معرفی به سر تا سر دنیا، به عنوان سالم ترین شیرینی طبیعی را دارد.
مصرف انواع گز به عنوان میان وعده انرژی زا و همین طور جزو معدود تنقلات مفید و غیر مضر برای کودکان است که مصرف آن به خاطر سلامت و خواص بسیار مثبت این محصول توصیه می شود.
با عنایت به آمارهای منتشر شده از جانب سازمان های مربوطه در کشور شاهد افزایش مصرف گز در خارج از ایران هستیم و در این مسیر شرکت صنایع غذائی آرتا با تولید و فروش انواع گز، متناسب با کلیه استانداردهای بین المللی در زمینه تولید و بسته بندی توانسته سهم بسیار خوبی را در بازارهای بین المللی به خود اختصاص دهد.

بهترین فروشگاه صنایع غذایی آرتا

صادرات گز مستقیم از صنایع غذایی آرتا

بر اساس نوشته های مکتوب در خاطرات سفرای ایران در کشور های دیگر، بنظر می رسد اولین بار در دوره قاجار این شیرینی خوش طعم  و خوشمزه منحصر بفرد ایرانی به عنوان یکی از بهترین و مناسب ترین ماده غذایی توسط روسای جمهور سایر کشورهای اروپایی مورد توجه قرار گرفت.
با ورود انبوه گردشگران خارجی به ایران و طی بازدید از شهر اصفهان، خرید گز اصفهان توسط این افراد و آشنایی سایر کشورها به گز توسط آنان، سبب شد بسیاری از کشورهای اروپایی علاقمند به داشتن و مصرف این شیرینی شوند که از همان دوران خرید گز اصفهان در میان این کشورها شروع و در زمان کوتاهی به محبوبیت بسیار زیادی رسید.
باتوجه به پیشینه تاریخی این محصول در اصفهان، ما در این مجموعه با بهترین تجهیزات و با صادرات مستقیم گز به کشورهای مختلف، همکاری گسترده با تجار و بازرگانان داشته و با بهترین قیمت، این پروسه هماهنگ میشود.

فروش و صادرات گز به کشورهای همسایه

با توجه به افزایش محبوبیت گز در بین کشورها تصمیم درباره صادرات گز اصفهان و بازار یابی و بازار سازی انواع تولیدات گز و پولکی گرفته شد که این امر تا به امروز تداوم یافته و جایگاه شایسته خود را از نظر تولید و نوآوری و همچنین از جهت اقتصادی حفظ نماید.
امروزه شاهد افزایش صادرات گز و محبوبیت خرید گز در کشورهای همسایه هستیم که می توان با نوآوری در تولید انواع گز و پولکی به همراه طعم دهنده های جدید و مورد قبول ذائقه افراد گوناگون، صادرات آنرا به کشورهای همسایه رونق بخشید.
شرکت صنایع غذائی آرتا با سالها تجربه در زمینه تولید و فروش گز و پولکی صادراتی آماده همکاری و عقد قرارداد با شرکت های بازرگانی و تاجران معتبر داخلی و خارجی به منظور صادرات این محصولات منحصر بفرد و خاص منطقه می باشد.
با واحد فروش ارتباط گرفته و اطلاعت تکمیلی را دریافت کنید.

سوهان گزی صنایع غذایی آرتا

بازار کدام کشورها برای صادرات گز مهم هستند؟

بطور خاص می توانیم به کشورهای همسایه و در نگاه دورتر بطور خاص چشم به کشور های زیارتی که یکی از قطب های مهم صادرات گز اصفهان می باشند داشته باشیم.
با توجه به این که تردد مسافران این کشورها به عنوان سفرهای توریستی و زیارتی به ایران بیشتر از سایر کشورها می باشد، گز اصفهان به عنوان یکی از سوغات محبوب بین این کشورها شناخته شده است.
همچنین کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به دلیل همسانی با ذائقه های اقوام ایران میتواند مورد توجه ویژه قرار گیرد.
خرید گز از اصفهان به عنوان یکی از شناخته شده ترین سوغات ایران در اولویت خرید آنها قرار دارد و با توجه به این موضوع می توان صادرات بخش زیادی از گز را از طریق این کشورها انجام و رونق اقتصادی و گردش مالی را به وجود آورد.
در صنابع غذایی آرتا به این مسائل با دقت پرداخته میشود.

استقبال مسافران ایرانی به خارج و خرید گز

تعداد قابل توجهی از مردم ایران به دلیل مهاجرت و یا ادامه تحصیل به کشورهایی همچون آمریکا ، کانادا و یا کشورهای اروپایی می روند که با توجه به دوری خود از وطن و به جهت ارتباط عاطفی و ذائقه مادر زادی نیازمند تهیه و استفاده از برخی از محصولات تولیدی ایرانی همچون گز می باشند که به لطف صادرات گسترده انواع گز و پولکی این موضوع به کاملا حل و بخاطر وجود انواع فروشگاه های ایرانی فروشنده گز و پولکی اصفهان پوشش داده شده است.
در بیشتر مراکز خرید کشورهای تحت پوشش صادرات محصولات اصفهان به راحتی می توان از دسترسی به انواع تولیدات با کیفیت گز ایرانی مطمئن بود.
بخش قابل ملاحظه ای از خرید گز اصفهان توسط چنین مشتریانی در سایر کشورها انجام می شود که با توجه به صادرات گسترده این محصولات در اقتصاد منطقه خود را نمایان نموده است.

خرید سوهان از صنایع غذایی آرتا

خرید انواع گز و ارتباط  با صنعت گردشگری

همه ساله شاهد بازدید کنندگان و توریست های بسیار زیادی در اصفهان هستیم. همچنین وجود انواع سوغات، خرید گز اصفهان به عنوان یکی از سوغات محبوب ایران توانسنه گردشگران بسیاری را به خود جذب و گردش مالی ایده آلی را به وجود آورده است.
انواع گز آرتا یکی از بهترین محصولات صادراتی کشور است که با استفاده از بهترین مواد اولیه کشور و بدست افراد با تجربه و آموزش دیده تولید، و بسته بندی می شود.
صنایع غذایی آرتا با انواع گز و پولکی با کیفیت بالای خود توانسه است طی سالیان گذشته صادرات خود را به چند برابر گذشته افزایش دهد و جایگاه مهمی در رتبه بندی صادر کنندگان نمونه کشور برای خود بدست آورد.
شما می توانید جهت خرید انواع گز و محصولات شرکت صنایع غذائی آرتا به سایت رسمی این شرکت و یا تمامی فروشگاه های معتبر جهت خرید اقدام نمایید.

پرفروش ترین انواع گز صنایع غذایی آرتا در خارج از کشور

از انواع تولیدات صادراتی گز آرتا که به بازارهای کشور های دیگر ارسال می شود، بطور عمده محصولاتی هستند که از حجم سفارشات بالایی برخوردار هستند و این می تواند دلیلی باشد که گز آرتا قابلیت صادرات دارد.. انواع تولیدات گز و پولکی را که میتوان به آنها اشاره کرد عبارت است از:

  • انواع گز آردی ساده و مغز دار، که نمونه مغز دار شامل انواع مغزهای پسته، بادام، فندق و ترکیبی از آنهاست.
  • انواع گز لقمه ای با مغزها و بسته بندی های مختلف
  • انواع گز انگبینی و مخصوص شرکت آرتا
  • انواع پولکی در ابعاد و وزن های متفاوت به همراه طعم های بینظیر و کاملاً طبیعی
  • انواع گز های سفارشی در بسته بندی های کادویی و چوبی جهت مصرف در مراکز مهم تجاری و اداری

در مجموعه صنایع غذایی آرتا می توانید بهترین محصولات را به قیمت روز و از درب کارخانه برای صادرات دریافت کنید.

فروش بهترین نوع گز اصفهان

صادرات گز اصفهان و کمک به توسعه کشور

برای صادرات محصولات گز و انواع شیرینیجات اصفهان یک الگوی ثابت برای دسترسی به بازارهای جهانی و صادرات وجود ندارد بلکه صادر کنندگان باید مزیت های خود را بشناسند تا موجب جذاب شدن کالای آنها در بازارهای جهانی شود.
بنابراین میتوان گفت تولید کنندگان گز اصفهان بر اساس حجم بازار، رشد بازار، شرایط اقلیمی، قانون گذاری، ثبات سیاسی و اقتصادی و قدرت تکنولوژیک، برای صادرکنندگان جذابیت هایی متفاوتی دارند. همین امر باعث میشود تا هر تولید کننده ای در سیاست گذاریهای خود ابتدا با مطالعه دقیق پتانسیل های موجود به شناخت و درک درستی از مزیتهای رقابتی که دارند دست یابند.
شرکت صنایع غذائی آرتا با در نظر داشتن تمام شرایط و استفاده از مزیت رقابتی خود که همان تولیدات بهترین و با کیفیت ترین انواع گز و پولکی می باشد ضمن ارسال به تمام نقاط کشور بازار های بین المللی را نیز در چشم انداز خود دارد.

مزایای استفاده از انواع تولیدات گز آرتا

سلامتی قلب، کاهش وزن، ایجاد حس سلامتی عمومی بدن، تزریق انرژی برای مصرف در کل روز، طعمهای بینظیر و جدید در انواع تولیدات شرکت آرتا بسیار موثر است. انواع گز ها و پولکی های آرتا را  میتوانید با نوشیدنی های سرد و گرم میل کنید و یا به دوستان و اقوام خود هدیه دهید.
قیمت های گز پسته ای و یا گز بادامی تفاوت های زیادی باهم دارند، لذیذ بودن آنها به مغزی که در آن می باشد ارتباط مستقیم دارد و باعث خوشمزگی و دلپذیر بودن آن می باشد.
مشخصات گزها به مغزی که در آن بکار می رود و کیفیت تولید آنها بستگی دارد و تقسیم بندی آنها نیز بر همین اساس صورت می گیرد. انواع گزهای مغز دار دارای پروتئین می باشند و در نگهداری آنها باید دقت کافی داشته باشیم. از نفوذ رطوبت به آنها جلوگیری کنیم‌ و در جایی خشک و خنک نگهداری شود.

انواع گز صنایع غذایی آرتا

مرکز عرضه و فروش عمده گز صادراتی

شرکت صنایع غذائی آرتا افتخار دارد همگام با توسعه صادرات محصولات گز اصفهان به اطلاع کلیه تجار و بازرگانان دست اندر کار در امر صادرات برساند که انواع گز صادراتی اصفهان با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت گرد آوری شده است که از کلیه عزیزان دعوت به بازدید از مجموعه می نماید.
انواع تولیدات و محصولات گز به شرح زیر برای صادرات وجود دارد که می توانید برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید با دفتر فروش مجموعه صنایع غذایی آرتا در اصفهان تماس بگیرید:

  • گز لقمه آردی پسته ای
  • گز لقمه آردی بادام
  • گز لقمه آردی مخلوط
  • گز لقمه پسته انگبینی
  • گز آردی پسته بادام ترنجبینی
  • گز لقمه بادام نارگیلی
  • گز لقمه پسته شیرخشتی
  • گز لقمه پسته عسلی
  • گز آردی لقمه کیلویی
  • گز آردی لقمه بسته بندی
  • انواع پولکی در طعم ها و بسته بندی های متنوع

در مجموعه آرتا همراه شما هستیم.

گز اصفهان

کشورهای هدف فعلی برای صادرات انواع محصولات صنایع غذایی آرتا کدام است؟

در حال حاضر انواع تولیدات و محصولات آرتا به کشورهای زیر صادر میگردد:

  1. صادرات انواع  پولکی و گز به عمان
  2. گز صادراتی و انواع تولیدات به عراق
  3. گز و انواع پولکی صادراتی به افغانستان
  4. انواع گز صادراتی در بسته بندی های بسیار متنوع به اروپا
  5. انواع شیرینی جات و گز صادراتی به بحرین
  6. انواع گز صادراتی و پولکی به امارات
  7. گز صادراتی در بسته بندی های متنوع با انواع مغزهای مغذی به مالزی

علاقمندان و متخصصین امر صادرات و خرید عمده گز و انواع پولکی میتوانند با دفتر فروش اصلی شرکت صنایع غذایی آرتا واقع در اصفهان تماس گرفته و جهت دریافت نمایندگی و یا خرید عمده اطلاعات و مشخصات لازم را دریافت نمایند.
در مجموعه صنایع غذایی آرتا ما بهترین انواع محصولات صادراتی را با قیمت استثنایی به شما پیشنهاد میدهیم. همراه با ما بهترین ها را تجربه کنید.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

خرید گز عمده اصفهان

خرید آنلاین گز اصفهان به صورت فله ای

خرید آنلاین گز عمده برای مشتریانی که به دنبال خرید مستقیم گز به مقدار زیاد …

دیدگاهتان را بنویسید