گز اصفهان
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / گز اصفهان / علت افزایش قیمت گز اصفهان در سال ۹۷ و ۹۸ چیست؟

علت افزایش قیمت گز اصفهان در سال ۹۷ و ۹۸ چیست؟

افزایش قیمت گز اصفهان و پایین آمدن قدرت خرید گز در میان مردم در سال گذشته یعنی سال ۹۷ بسیار به چشم میامد. برای اینکه بدانیم چرا در فروشگاه ها و نیز در تولیدی های کوچک فروش گز با مشکل رو به رو شد، لازم است به چند نکته که در ادامه به آن می پردازیم توجه کنید.
(باید همیشه این را در نظر داشت که ما در کشوری زندگی می کنیم که خیلی از کشورها بر ما فشارهای اقتصادی می آورند و باید با تدبیر با آنها مقابله کرد.)

قیمت گز اصفهان

اوضاع قیمت گز اصفهان در سال ۹۸

در سال گذشته بازار ایران با تلاطم های زیادی در تمام حوزه ها رو به رو شده بود و این تلاطم در بازار گز نیز کاملاً قابل روئت بود. اما در سال ۹۸ با پش بینی متخصصان اقتصاد ایران شاهد بازاری راکد هستیم و نباید با افزایش غیر قابل تحملی رو به رو باشیم. در نتیجه در سال پیش رو حتی امکان کاهش قیمت ها در ماه های بعدی سال نیز خواهیم بود.
با توجه به پیش بینی های تیم اقتصادی مجموعه، امسال به مراتب نسبت به سال گذشته از نظر اقتصادی اوضاع کشور بهتر خواهد شد و در مرداد و شهریور و به خصوص در نیمه دوم سال شاهد بازار خوبی در ایران می باشیم.

پیشنهاد می شود قبل از خرید با مشاوران ما در واحد فروش مجموعه در تماس باشید و لیست قیمت گز اصفهان را دریافت کنید.

قیمت گز اصفهان

علت افزایش قیمت گز در سال ۹۷

حال باید به این موضوع بپردازیم که چه عواملی باعث افزایش قیمت ها در سال ۹۷ شد؟ و چرا در اوایل سال ۹۸ نیز این قیمت ها دوباره افزایش دارد؟
در سال گذشته موارد زیادی در این بی ثباتی نقش داشتند. مواردی از جمله:

  1. تحریم ها و مسائل سیاسی کشور
  2. سود جویی افرادی در ایران که به منافع شخصی خود فکر می کردند.
  3. کمبود برخی موادهای اولیه در تولید گز اصفهان
  4. نوسانات بازار عرض و بلا تکلیفی در این حوزه
  5. وجود دلالان در بازار که سهم مهمی در این افزایش ها داشتند.

و برخی موارد جزئی دیگر

قیمت گز اصفهان

قیمت گز عمده در نمایندگی های گز

تمام کسانی که در پخش عمده کار می کنند می توانند از ۲ راه قیمت گز عمده را دریافت کنند:

  • دریافت قیمت از نمایندگی ها و فروشگاههای پخش گز
  • دریافت قیمت از دفتر فروش کارخانه

خب این کاملاً مشخص می باشد که دریافت قیمت از نمایندگی با کارخانه بسیار متفاوت می باشد. نمایندگی گز در شهرهای مختلف کشور هزینه های بسیار زیادی دارند که به قیمت تمام شده محصول اضافه می کنند. که در این اینجا انتخاب با خریدار می باشد که کدام راه برای او به صرفه و اقتصادی تر می باشد.
از آنجا که تصمیم گرفته ایم تا دست دلالان و سوء استفاده کنندگان را از این نا به سامانی ها قطع کنیم، لذا این امکان وجود نداشت تا لیست قیمت گز عمده را در این بخش برای مشاهده شما قرار دهیم. شما می توانید با ما در تماس باشید و قیمت به روز شده را در کمترین زمان دریافت کنید و خرید خود را انجام دهید.

قیمت گز اصفهان

بهترین گز فروشی اصفهان از نظر قیمت و کیفیت

در اصفهان فروشگاههایی که مستقیم زیر نظر کارخانه و دفتر مرکزی فعالیت می کنند، گزینه های مناسبی هستند تا مسافران و توریست ها از آن ها سوغاتی تهیه کنند. دو پارامتر قیمت و کیفیت در فروشگاههای مرکزی هر کارخانه رعایت شده است و می توانید با اطمینان خرید گز اصفهان را انجام دهید.
حتماً سعی کنید از فروشگاهای مرکزی تهیه کنید چرا که تازگی محصول از اهمیت خیلی بالایی برخوردار می باشد. وجود مغزیجات در گز به مرور زمان باعث کرم زدگی می شود و سلامت شما را به خطر می اندازد.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

خرید انواع گز

خرید انواع گز با قیمت مناسب

برای خرید انواع گز به کیفیت، برند، میزان درصد مغزها و گزانگبین و البته قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید