گز اصفهان
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / قیمت گز / فروشگاه اینترنتی گز اصفهان از معتبرترین کارخانه

فروشگاه اینترنتی گز اصفهان از معتبرترین کارخانه

فروشگاه اینترنتی گز اصفهان که محصولات درجه یک و اصیل را مستقیم از کارخانه به شما معرفی می کند، می تواند در خرید بی واسطه و اطمینان از کیفیت معتبرترین تولید کننده این محصولات تا پایان شما را همراهی کند.

معتبرترین فروشگاه اینترنتی گز اصفهان

تا همین صد سال پیش و قبل از ورود فن آوری های جدید و بر پایه اینترنت که جهان را به سمت یگانگی و یکپارگی سوق بدهد، خرید محصولات مورد نیاز از کارخانجات، کاملا تصادفی و آشنائی با تولیدات در مناطق دیگر تنها با نقل قول و یا از طریق کاروان های عبوری و بازرگانان میسر بوده است.
بسیاری از تولید کنندگان ناشناخته، و تنها در سرزمین و محل زندگی خود شناخته شده بوده اند و حداکثر توسط بازرگانان عبوری کالاهای آنها خرید و منتقل میشد.
با ورود به معتبر ترین سایت فروش محصولات شیرینی اصیل و سنتی آرتای اصفهان، انواع تولیدات گز و پولکی را میتوانید مشاهده و با هم مقایسه نمائید.
حتی تولیدات دیگر برندها را که با مغزها و طعم های متنوع و جدید است نیز می توانید در آن ملاحظه و برای خرید اقدام نمائید. کلیه این عملیات تنها با چند کلیک ساده امکانپذیر شده است.

 

خرید گز از فروشگاه اینترنتی

بهترین کیفیت، بالاترین تنوع، مناسب ترین قیمت

به منظور پاسخگوئی سریع و راحت؛ همچنین مقایسه میان تولیدات گز و پولکی اصفهان، در دسترس بودن بدون اعتنا به شرایط زمان و مکان؛ خرید از طریق سایت و برای ارائه خدمات شایسته به مشتریان گرامی؛ فروشگاه اینترنتی گز بالاترین تنوع و مناسبترین قیمت، راه اندازی شده است.
بهترین و با کیفیت ترین محصولات، در انواع ساده و آردی، مغز دار و با درصد های متغیر و قابل سفارشی سازی در حال حاضر از طریق این سایت و فراتراز استاندارد به خریداران عرضه می گردد.
کلیه محصولات عرضه شده در فروشگاه اینترنتی و سایت شرکت آرتا تحت نظر افراد با تجربه و با تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته تولید و بسته بندی میگردد و از نظر بهداشتی نیز دارای تائیدیه های مکتوب و قابل ارائه از مراجع ذیصلاح کشور و استان می باشد.

نمایندگی فروش نامهای معتبر گز در اصفهان

شرکت صنایع غذائی آرتا بزرگترین نمایندگی فروش محصولات گز و پولکی و انواع شیرینی جات سنتی و اصیل اصفهان می باشد که با در اختیار داشتن انواع تولیدات برندهای معروف در اصفهان آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی است.
در فروشگاه اینترنتی گز، انواع گزهای آردی، گز مغز پسته ای با درصد های متغیر، انواع گز بادامی، لقمه ای، انواع گز برشی در وزن ها و بسته بندی های متنوع با طرح ها و رنگ های چشم نواز مزین شده اند.
همچنین یادآوری میگردد در این فروشگاه انواع شیرینیجات سنتی اصیل اصفهان که در کیفیت و استاندارد حرف اول را در میان تولید کنندگان میزند نیز به فروش می رسد. استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه با کیفیت در تولید، سالهاست که ما را در رتبه برتر کشوری از لحاظ نوآوری و ابتکار در تولید قرار داده است.

 

سوهان و گز اصفهان در فروشگاه اینترنتی

 به روزترین فروشگاه اینترنتی گز اصفهان

شرکت آرتا بزرگترین و به روزترین شرکت فروش و ارسال به مقصد سفارشات در اصفهان است که با داشتن انواع تولیدات گز و پولکی با بهترین  کیفیت ها و در بسته بندی های متفاوت؛ منطبق با هر سلیقه ای و برای هر مکان آمادگی تامین، فروش و ارسال را دارد.
این شرکت با عقد قرارداد تامین مواد اولیه با کیفیت از تولید کنندگان مطرح استان و کشور و در اختیار داشتن گروه ها و تیم های مختلف فروش، تولید و بسته بندی میتواند در سراسر ایران پاسخگوی سفارشات شما باشد.
جهت مشاوره رایگان و دریافت اطلاعات قیمتی به روز با دفتر فروش شرکت تماس بگیرید. همچنین روش های خرید بر بستر اینترنت از قبیل شبکه های اجتماعی و استفاده از سایت می تواند شما را در این امر یاری دهد. فروشگاه اینترنتی گز انتظار دارد بهترینها را از ما بخواهید تا بهترینها برای شما ارسال شود.

فروش محصولات درجه یک از طریق بهترین فروشگاه اینترنتی گز

بهترین سایت اینترنتی برای خرید گز و پولکی اصل اصفهان کدام است؟ این سوالی است که کلیه علاقمندان به خرید محصولات اصل و سنتی اصفهان و کسانی که به زمان انتخاب میرسند از خود می پرسند.
آیا بهترین گز یعنی بهترین کیفیت؟ یا بهترین محصولات اصفهان یعنی پایین ترین قیمت؟ بهترین سایت فروشنده یعنی ارائه خدمات ارسال مناسب؟ و یا بهترین محصول یعنی اعتماد کامل به نام برند؟
شرکت صنایع غذائی آرتا با استفاده از بهترین مواد اولیه، با کیفیت و درجه بندی های ممتاز تا درجه یک، در برآوردن نیاز های خریداران گرامی محصولات شیرینی اصفهان با اقبال مواجه شده است.
به اینصورت که در اقصی نقاط ایران از تولیدات این شرکت استفاده می نمایند و ابراز رضایت کامل خود را نیز بصورت های محتلف اعلام نموده اند. آدرس و تلفن های تماس با یک کلیک در اینترنت در اختیار شماست.

 

قیمت گز اصفهان

طراحی سایت و مزیای آن چیست؟

کلیه خدمات و درگاه های تماس برای اطمینان سهولت دسترسی خریداران با تولید کنندگان بطور مستقیم طراحی شده است تا این آرامش و امنیت خرید را در شما بوجود آورده باشد.
تولیدات متنوع کارخانه تولیدی اصفهان و برندهای بسیار معتبر را می توانید با مراجعه به هر یک از این درگاه ها ببینید و با انتخاب یکی از آنها برای خرید اقدام نمائید.
همچنین یاد آوری میگردد که هنگام سفارش و یا خرید، در پرداخت های خود دقت لازم را داشته باشید و در انتخاب سایت برای خرید به ظاهر آنها و تبلیفات گسترده بها ندهید.
مجموعه ای را برای خرید انتخاب نمائید که به آن اعتماد دارید و یا قبلاً هم از آن خرید داشته اید. امنیت در خرید، شادی در لحظات ناب و کیفیت اصل را با ما تجربه کنید. فروشگاه اینترنتی گز اصفهان از معتبرترین کارخانه، با قیمت فوق العاده همراه شما خواهد بود.

انواع گز اصفهان موجود در بازار

انواع گز اصفهان همیشه و در همه حال مورد توجه مسافران و گردشگران بوده و کیفیت تولید انواع آنها توسط برندهای معروف تضمین شده و بسیار عالی است.
نکته مهم و ضروری در مورد خرید گز این است که مردم به اشتباه گز خوب را از روی سفیدی آن می‌شناسند، اما خریداران باید به ترکیبات و مشخصه و ارزش غذائی گز که بر روی پشت جعبه وجود دارد بیشتر توجه کنند.

  • گز آردی ساده و مغز دار
  • گز لقمه‌ای بسته بندی شده و فله ای
  • سوهان گزی و ترکیبی از طعم و رنگ رویائی
  • گز شکلاتی در انواع رژیمی و پروبیوتیک
  • گز کم‌ کالری برای استفاده دوستداران ورزش و طبیعت
  • گز پروبیوتیک
  • گز خرمایی پر انرژی بخاطر ورزشکاران
  • گز بدون قند
  • گز انگبینی سفارشی برای مراسم و کادو در مجالس

در فروشگاه اینترنتی گز، انواع محصولات را با بهترین کیفیت خریداری کنید.

 

اهمیت خرید گز با کیفیت

گز شیر خشتی، محصولی اصیل و منحصر بفرد از نصف جهان

شیرخشت را به فارسی شیر خشک هم میگویند که لغت فارسی آن شیرخشک به معنی شیر منجمد است و لغت شیرخشت به معنی صمغ در لغت نامه های معتبر آورده شده است.
شیرخشت عمدتاً به صورت قطعات کوچک جامد تقریباً کروی و به رنگ‌های سفید شیری یا مایل به زرد است که با طعم بسیار شیرین و خنک‌کننده به دو نام شیرخشت شهری و هراتی در عطاری‌ هابه فروش میرسد.
شیر خشت به شکل قطعات کروی از گیاه میزبان تراوش می شود و پس از قرار گرفتن در هوا به رنگ خاکستری در می آید. در واقع شیرخشت، شیره پرورده ی گیاه میزبان است که تحت تآثیر لاروهای حشره ای پوست خوار طی فرایند تغذیه و ایجاد سوراخ توسط حشره برای خروج به صورت رشته هایی باریک به بیرون تراوش می شود. گز شیر خشتی محصولی بسیار با ارزش و بصورت سفارشی تولید و به فروش میرسد.

گز، یادگاری شیرین از مسافرت به اصفهان

از سی‌و‌سه پل، پل خواجو، میدان نقش جهان‌، تخت فولاد، منارجنبان و چهل‌ستون، در نصف جهان آثار و هنرهای بسیاری دارد که می تواند به جهان ارایه کند. از آن جمله می‌توان از سوغات شیرین و بی همتای آن، یعنی گز و پولکی نام برد.
مسافران و گردشگران داخلی و خارجی از شیرینی و طعم به یاد ماندنی گز اصفهان خاطره‌های شیرین دارند. منطقه اصفهان، با یکی از تنقلات شیرین، معروف و سنتی ایران و یکی از معروفترین سوغات اصفهان، یعنی گز که در انواع مختلف و متنوع آردی و لقمه‌ای شامل پسته‌ای، بادامی و شکلاتی که در کارگاه‌های سنتی و صنعتی تولید می‌شود در جهان شناخته شده است.
گز یکی از مهمترین به لحاظ اقتصادی و شیرین ترین سوغاتی‌ اصفهان است که تمام مسافران بدون استثنا در سفر به این شهر، در تمام ایام سال بدون هیچ گونه محدودیتی از این سوغاتی خوش طعم بهره‌مند میشوند.

 

گزهای فله‌ای اغلب غیربهداشتی هستند.

گز خوب را از فروشگاه اینترنتی گز بخرید

در اصفهان تعداد بسیار زیادی گر فروشی و با عنوان مرکز فروش سوغات اصفهان وجود دارد، اکثر گز فروشی های معروف این شهر معمولا در اطراف میدان نقش جهان واقع شده است. به غیر از بازار اصفهان و میدان نقش جهان که تا چشم کار می‌کند انواع و اقسام پولکی و گز را می‌شود در آن پیدا کرد، در خیابان‌های دیگر اصفهان هم گز فروشی کم نیست.
گز شناس‌ها می‌دانند قیمت گز بسته به مقدار پسته، بادام یا فندقی که در آن به کار رفته فرق می‌کند و باید گز اصیل را هم که نرم و در عین حال ترد است،  شعار مجموعه آرتا بر پایه تغذیه سالم و تندرستی بنا شده و با تولید انواع گز با کیفیت در صدد تحقق شعار سازمانی خود است.
خرید گز از فروگشاه اینترنتی گز اصفهان پیشنهادی برای تمام فصول است.

پولکی ساده و پولکی طعم دار و انواع آن

در واقع می توان گفت پولکی نوعی آبنبات مخصوص می باشد که به خاطر شباهت آن به سکه، در زمان گذشته به آبنبات پولکی معروف، ولی به مرور زمان این اصطلاح کوتاه شده و به پولکی تبدیل شده است.
پولکی میتواند انواع مختلفی داشته باشد و با طعم ها و رنگ های مختلف و بهداشتی که افراد بنا بر سلیقه خود آن را نتخاب میکنند. به باور عموم به علت شیرینی کمتر، برای بدن زیان‌ آور نیست.
پولکی ساده از یک مخلوط پخته شده از مواد اصلی تهیه می‌شود و در مقابل، پولکی طعم دارعبارت است از یک مخلوط پخته شده از مواد اصلی و یکی از مواد افزودنی مجاز برای طعم دهی و متفاوت کردن آن  (شامل: پودر نارگیل، مغز پسته، زرشک، مغز بادام، لیمو‌ترش یا لیمو‌امانی خرد شده، زعفران و وانیل) استفاده می شود که مقدار آن مطابق با حداقل درصد تعیین شده در استاندارد تولید پولکی باشد.

 

فروش بهترین نوع گز اصفهان

کیفیت و تعریف آن در تولید چه معنی دارد؟

کیفیت مجموعه ای از عوامل را در بر می گیرد که پیوند متناسب بین آنها می تواند به درجه ای از اطمینان ختم شود که ما آنرا کیفیت می شناسیم.
کیفیت در گزهای تولید شده بستگی مستقیم به کیفیت مواد اولیه بکار رفته در آن و همچنین تجربه و تبحر افراد؛ بعلاوه دستگاه ها و تجهیزات مورد استفاده دارد.
مشخصات تولیدات گز و پولکی کیفیت بالا را می توان در مواد اولیه بکار رفته در آن جستجو کرد و انطباق محصولات با مشخصات اعلام شده از جانب سازمان ملی استاندارد و نظارت مستمر ارگان های ذیربط از وزارت بهداشت نیز از مشخصه های لازم و ضروری یک تولید با درجه کیفیت بالا است.
در فروشگاه اینترنتی گز اصفهان، محصولی که با استفاده از مواد اولیه بسیار با کیفیت در کنار نیروی انسانی ماهر و آموزش دیده؛ کلیه مشخصات یک محصول با کیفیت بالا را دارد به فروش می رسد.

 

بهترین نوع گز اصفهان

بسته بندی گز و تاثیر در ماندگاری طولانی مدت

نکته نهایی در ارتباط با نحوه بسته بندی و فروش انواع گز می باشد که این مورد در قیمت نهایی گز اثر مستقیم دارد. شرکت صنایع غذائی و تولیدی آرتا با داشتن انواع تجهیزات و ماشین آلات بسته بندی به روز و با تکنولوژی بالا امکان بسته بندی های سفارشی در کاورهای چوبی و مخصوص و شکیل در ارتباط با تولیدات سفارشی شرکت ها و ادارات و ارگان ها و یا بسته بندی های ویژه برای دادن هدیه و همچنین بسته بندی های معمولی در جعبه های معمولی و همچنین بسته های فله ای را دارد.
نحوه بسته بندی تاثیر مستقیم در ماندگاری و دوان محصول دارد و میتواند بعنوان شاخص بسیار مهمی در خرید نورد توجه همگان قرار گیرد.
فروشگاه اینترنتی گز اصفهان با معرفی محصولات درجه یک و به قیمت روز در خدمات صادر کنندگان و خریداران این محصول به صورت عمده است.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

خرید گز عمده اصفهان

خرید آنلاین گز اصفهان به صورت فله ای

خرید آنلاین گز عمده برای مشتریانی که به دنبال خرید مستقیم گز به مقدار زیاد …

دیدگاهتان را بنویسید