گز اصفهان
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / سوهان گز / فروشگاه سوهان گزی قربانی با نازلترین قیمت

فروشگاه سوهان گزی قربانی با نازلترین قیمت

سوهان یک شیرینی شکننده سنتی ایرانی از شهر قم است. اگرچه سوهان در برخی از شهرهای دیگر مانند یزد تولید می شود اما مشهورترین سوهان متعلق به قم است. سوهان گزی نیز یکی از محصولات پرطرفدار و خوشمزه شهر زیبای اصفهان است. سوهان گزی قربانی طرفداران بسیاری در ایران دارد. 

فروشگاه سوهان گزی قربانی با نازلترین قیمت

چرا سوهان گزی قربانی بیش ترین فروش دارد؟

چرا سوهان گزی قربانی بیش ترین فروش دارد؟سوهان گزی قربانی به دلیل کیفیت بالایی که دارد مورد توجه عموم مورد است و طرفداران بسیار زیادی را نیز دارد. از همین جهت میزان فروش سوهان گزی قربانی بسیار بالا است. سوهان به عنوان نوعی حلوا در نظر گرفته می شود که از ترکیب آرد جوانه گندم به همراه سایر مواد مانند قند، روغن، هل و زعفران تهیه شده است که با مغز پسته و مغز بادام تزئین شده است.

انواع مختلفی از سوهان وجود دارد که شامل:

سوهان عسلی

  • سوهان کنجدی 
  • سوهان حلوایی 
  • سوهان بادامی
  • سوهان گازی 
  • سوهان لقمه ای 
  • سوهان کره ای
  • سوهان پشمکی 

کیفیت شیرینی سوهان را کیفیت مواد تشکیل دهنده آن تعیین می کند. تولید سوهان گزی قربانی با بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه انجام می شود. نوع کره یا روغن مورد استفاده در تهیه سوهان و میزان مواد استفاده شده در پخت این شیرین بسیار مهم است.

چسبیدن به دندان یا سفت شدن یکی از بهترین نشانه های خوب سوهان است. طعم سوهان با کیفیت بالا به گونه ای است که مصرف کننده می تواند کیفیت را با کمی سلیقه درک کند، اما سوهان بی کیفیت خوشمزه  و تازه نیست.

لیست مراکز اصلی تولید سوهان گزی در ایران

لیست مراکز اصلی تولید سوهان گزی در ایرانانواع مختلفی از سوهان در کشور تولید می شود. مانند:

  • سوهان گل
  • سوهان لقمه ای 
  • سوهان گزی 
  • سوهان حبه ای

معروفترین نوع سوهان گل است. شیرینیهایی که در جعبه های فلزی چیده شده اند گرد و وسط آن پر از پسته است. هنوز هم بسیاری از افراد سوغات قم را با سوهان گل می شناسند. سوهان لقمه ای از قالب ساخته شده است و همان طعم گل سوهان را دارد، با این تفاوت که شاید انتخاب بهتری برای سوغات و هدایا به نظر برسد.

در زیر لایه طلایی این نوع سوهان، پسته یا گردو قرار دارد. اگر عاشق سوهان و گز هستیم، می توانیم دو انتخاب را با خرید سوهان گزی که هر دو با هم هستند، ترکیب کنیم. سوهان حبه ای، مانند مکعب های قند کوچک و کم حجم است و برای پذیرایی مناسب است. سوهان یک شیرینی خوشمزه است که می توانید آن را با چای سرو کنید.

سوهان به عنوان سوغات اصلی شهر قم در نظر گرفته شده است. سوهان گزی نیز یکی از سوقاتی های پرطرفدار شهر اصفهان است. اگر علاقه مند به شیرینی هستید، از عطر و طعم سوهان لذت خواهید برد. 

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

خرید سوهان گزی ارزان روکش دار با کیفیت در بازار

خرید سوهان گزی ارزان روکش دار با کیفیت در بازار

سوهان های گزی به طور کلی نوعی شیرینی هستند که کیفیت بالایی را به خودشان …

دیدگاهتان را بنویسید