گز اصفهان
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / گز شیرین / فروشگاه گز شیرین ارزان قیمت در اصفهان

فروشگاه گز شیرین ارزان قیمت در اصفهان

فروشگاه گز شیرین اصفهان چه نوع گزی را ارائه می دهد؟ آیا در خصوص ویژگی‌ های بهترین نوع این محصول اطلاع دارید؟ به نظر شما چگونه می توان بهترین برند معروف گز را خریداری کرد؟ جهت پاسخ به این سوالات پیشنهاد می شود در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

فروشگاه گز شیرین ارزان قیمت در اصفهان

معرفی انواع برند های تولیدی گز اصفهان

معرفی انواع برند های تولیدی گز اصفهانگز یکی از معروفترین سوغات های اصفهان بوده که از ترکیب شکر، سفیده تخم مرغ، عسل، انواع مغزها، عطریات گلاب و عرق بیدمشک، شیرخشت، ترنجبین و غیره تهیه می شود.

توجه داشته باشید از جمله مغذیترین موادی که در تولید گزها استفاده می شود ترنجبین و شیرخشت است. به طور کلی این این شیرینی دارای کالری بالایی بوده اما با وجود طعم بی نظیری که دارد محبوبیت زیادی در بین خریداران به دست آورده است. توجه داشته باشید در حال حاضر وقتی شما قصد خرید گز شیرین را داشته باشید با برند های متعددی روبرو خواهید بود.

از آن جایی که شهر اصفهان دارای قدمت ۴50 ساله در تولید گز است و از سال های بسیار دور این محصول را روانه بازار نموده، می توان گفت بیشترین برند های اصفهانی در تولید گز تجربه بالایی داشته و در نتیجه محصول بی نظیر را روانه بازار می کنند.

در اینجا یکی از معروفترین برند های گز اصفهان، گز آنتیک بوده که از سال ۱۳۷۱ شمسی کار خود را در تولید گز آغاز نموده است. دیگر برند معروف این محصول، گز مظفری است که در سال ۱۳۱۰ توسط فردی به نام حاج محمدعلی سید ظفر افتتاح شده و تاکنون توانسته با حفظ کیفیت، به عنوان یکی از برند های معروف در اصفهان شناخته شود.

و اما گز سکه نیز از دیگر برند های معروف است که به نام عباسعلی گوهریان از سال ۱۳۴۶ هجری شمسی در این زمینه فعالیت دارد. به طور کلی می توان گفت یکی از مهمترین مشخصات گز مرغوب این برندها سفید بودن آن و بافت نرم و قابل شکستن گز است.

خرید ارزانترین گز شیرین از فروشگاه های اصفهان

خرید ارزانترین گز شیرین از فروشگاه های اصفهانتولیدی های متعدد گز در اصفهان به گونه‌ ای بوده که خریداران در حال حاضر علاوه بر اینکه می تواند از برند های مختلف این محصول را خریداری کنند، در فروشگاه گز اصفهان با نمونه های مختلفی چون گز آردی، گز پسته ای، گز لقمه ای و…  آشنا خواهند شد.

افرادی که به دنبال خرید ارزانترین و البته بهترین نوع گز شیرین اصفهان هستند باید توجه داشته باشند که بهترین روش، خرید عمده محصول به صورت مستقیم می باشد. گز شیرین اصفهان همچنین به عنوان یکی از معروفترین محصولات صادراتی کشور ایران شناخته شده که به بسیاری از کشورهای منطقه ارسال می گردد.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

فروشگاه آنلاین گز شیرین

فروشگاه آنلاین گز شیرین

فروشگاه آنلاین گز درجه یک اینترنت و گسترش آن در دنیای امروز تحولی بزرگ در …

دیدگاهتان را بنویسید