گز اصفهان
سه شنبه , اردیبهشت ۴ ۱۴۰۳
خانه / گز مظفری / فروشگاه گز مظفری مرغوب در اصفهان

فروشگاه گز مظفری مرغوب در اصفهان

از متداولترین و معروفترین شیرینی های قدیمی اصفهان، گز می باشد. این خوراکی خوش طعم و دلچسب در ایام نوروز و همچنین جشنها و مراسمهایی همچون عقد و عروسی دارای مصرف بالایی است. یکی از برند های برتر و مرغوب گز اصفهان، مظفری می باشد که توانسته است مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کند. فروشگاه گز مظفری اصفهان، انواع این خوراکی را با بهترین کیفیت به دست خریداران می رساند.فروشگاه گز مظفری مرغوب در اصفهان

گز مظفری مرغوب و خصوصیات مثبت آن

گز مظفری مرغوب و خصوصیات مثبت آن گز مظفری از برند های قدیمی این شیرینی در شهر اصفهان می باشد. این برند از سال 1310 هجری شمسی تاکنون، انواع مختلف گز و دیگر شیرینی جات مانند سوهان را در کیفیت های برتر، تولید و به بازار روانه می کند.
بر طبق نظر مشتریان و مصرف کنندگان در شهر اصفهان و دیگر شهرهای کشورمان، گز مظفری به دلیل ویژگیها و خصوصیات منحصر به فردش، جزء برند های عالی به شمار می آید.
از خصوصیات مثبت و قابل توجه گز مظفری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از بهترین مواد اولیه و مخصوصا دقت در خرید مغزیجات درجه یک همچون پسته و بادام
  • عدم استفاده از مواد شیمیایی و نگهدارنده
  • استفاده از طعم و بافت دهنده های قدیمی و سنتی در تولید گز مانند انگبین، شیرخشت و عسل و …
  • تولید گز زیر نظر متخصصین و تعهد بالای کارکنان و همچنین رعایت هنر گز سازی 
  • استفاده از بسته بندی های متنوع و جذاب

جالب است بدانید که گز اصفهان و از جمله برند مظفری به عنوان یکی از سوغاتی مشهور در بین مسافران داخلی و خارجی، به شمار می آید.
همچنین از گز مظفری اصفهان در بسته بندی های شیک می توان به عنوان یک هدیه ارزشمند برای مناسبت های مختلف، جهت ارائه به همکاران و دوستان نیز استفاده کرد.

قیمت گز مظفری اصفهان در فروشگاه های رسمی

قیمت گز مظفری اصفهان در فروشگاه های رسمی گز مظفری به دلیل کیفیت بالا، از فروش خوبی برخوردار می باشد و بر همین اساس دارای شعب و فروشگاه های رسمی در اصفهان و تهران است.
خبر خوب اینکه، این مجموعه آنلاین یکی از چند فروشگاه گز اصفهان از جمله برند مظفری است که شما مشتری عزیز می توانید این کالا را در نمونه های متنوع آن، به راحتی از ما تهیه کنید.بهتر است بدانید که قیمت گز مظفری در فروشگاه های رسمی این برند، به دلیل عدم واسطه با نرخ مناسب و دست اول به خریدار عرضه می گردد. 

در آخر این نکته را بیان می کنیم که گز را می توان به عنوان یکی از شیرینی های سالم به شمار آورد. در این شیرینی از هیچ گونه مواد و اسانس های مصنوعی استفاده نمی شود.
این خوراکی از ارزش غذایی بالایی برخوردار است که برای همه گروه های سنی، مخصوصا کودکان بسیار مفید می باشد.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

قیمت گز مظفری

لیست قیمت گز مظفری ۲۸ درصد پسته‌ای

لیست قیمت گز مظفری با توجه به درصد مغزهای به کار رفته و نوع بسته‌بندی …

دیدگاهتان را بنویسید