گز اصفهان
سه شنبه , اردیبهشت ۴ ۱۴۰۳
خانه / سوهان / فروش انواع سوهان قم با کیفیت

فروش انواع سوهان قم با کیفیت

سوهان یکی از اصیل ترین شیرینی های ایرانی و سوغات اصلی شهر قم است. این خوراکی مفید و خوشمزه با طعم دلنشین خود طرفداران بسیاری دارد و از آن برای پذیرایی یا میان وعده استفاده می شود. در این مرکز انواع سوهان قم در بالاترین کیفیت و بهداشتی ترین شرایط تهیه شده و به دست مصرف کننده می رسد. چنانچه شما نیز خریدار سوهان قم به صورت کلی و عمده هستید با ما تماس بگیرید.

فروش انواع سوهان قم با کیفیت

روش تولید انواع سوهان قم

روش تولید انواع سوهان قم سوهان قم انواع متفاوتی دارد نظیر سوهان عسلی، بادام و پسته، کنجدی و… اما روش تهیه آنها تقریبا یک روش ثابت است. در اینجا قصد داریم اصلی ترین روش تولید این شیرینی خوشمزه را معرفی کنیم.

سوهان قم به طور کلی از آرد جوانه گندم و آرد سفید، کره، شکر، عسل و گلاب تهیه می شود. تولید کنندگان سوهان بر روی یک صفحه آلومینیومی چرب شده این شیرینی را تولید می کنند.

ابتدا آرد معمولی و آرد جوانه گندم را با یکدیگر ترکیب و روی حرارت می گذارند و پس از آنکه مواد کمی حرارت دید گلاب و شکر را نیز به آن اضافه می کنند و مرتبا مواد را هم میزنند. پس از گذشت دقایقی مقداری کره به آن اضافه می کنند و دوباره هم می زنند.

هم زدن مداوم مواد در تولید انواع سوهان بسیار مهم است. پس از هم زدن های متوالی زمانی که مخلوط دوباره به جوش آمد به آن موادی مثل زعفران یا عسل اضافه می کنند و دوباره مشغول هم زدن می شوند تا اینکه مواد دوباره شروع به جوشیدن کند و پس از آن زمانی که مواد سفت شد آن را به صفحه آلومینیومی که از قبل چرب و آماده کرده اند منتقل می کنند.

این مرحله، مرحله نهایی می باشد. در این مرحله مرتب با گوشت کوب مخصوص مواد را می کوبند و خلال پسته یا بادام به آن اضافه می کنند تا سوهان آماده شود. همچنین این مرحله، مرحله شکل گیری قالب است. برخی تولید کنندگان با قالب های مخصوص سوهان را به اشکال مختلف در می آورند.

اگرچه تولید سوهان قم به دقت و تلاش زیادی نیاز دارد ولی روش تولید آن ساده است و حتی در منزل نیز می توان انواع سوهان را تهیه کرد. در بازار نیز انواع متفاوتی از این محصول موجود بوده و با قیمت مناسب به فروش می رسد.

شرکت انواع سوهان قم با کیفیت

شرکت انواع سوهان قم با کیفیت شرکت انواع سوهان قم، این محصول را با کیفیت درجه یک و با شرایط بهداشتی تولید و به بازار مصرف عرضه می کند. در این مرکز فروش انواع سوهان با کیفیت کاملا تضمینی صورت گرفته و علاوه بر خرید مستقیم امکان تهیه عمده محصول نیز فراهم است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع سوهان موجود و نیز شرایط خرید آنها با مشاور فروش ما تماس بگیرید.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان عسلی اصفهان و سوهان قم

سوهان عسلی اصفهان یا سوهان قم؟

سوهان عسلی اصفهان، یا سوهان قم کدامیک از این دو بهتر است و بین مردم …

دیدگاهتان را بنویسید