گز اصفهان
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / انواع گز در بازار / فروش بهترین نوع گز تولید شده از متریال عالی

فروش بهترین نوع گز تولید شده از متریال عالی

فروش بهترین نوع گز از انواع محصولات گز تولید شده با متریال عالی را برای صادرات و مصرف داخل کشور آغاز کرده ایم و به  این ترتیب با محصولاتی با کیفیت برتر و ذائقه هر فرد به استقبال خریدار خواهیم آمد.

گز پسته ای لقمه

آیا تا به حال گز لقمه ای را استفاده کرده اید؟ میدانید گز لقمه ای چیست؟ گز لقمه ای با تنوع بسیار زیاد و درانواع آردی، پروبیوتیک، شکلاتی و سوهان گزی تولید و به بازار فروش عرضه می شود.
گز لقمه ای با توجه به ابعاد و اندازه های آن در بسته بندی های متفاوت و با انواع مغز های مغذی مانند پسته، بادام، فندق و دیگر مغز های رایج برای مهمانی ها و مراسم خانوادگی بسیار کاربرد دارد و معمولاً برای استفاده راحت از آن و برای اینکه در رطوبت معمولی بتوان آنها را از هم جدا کرد با روکش و در انواع بسته بندی ها در بازار یافت می شود.
گز شیرینی سنتی ایرانی است که در هیچ کجای جهان نمونه آن یافت نمی شود و منحصر به ایران است، به جرات می توان ادعا کرد که اصفهان بزرگترین تولید کننده گز در ایران است.

قیمت فروش بهترین نوع گز

فروش بهترین نوع گز مخلوط لقمه ای

گز اصلی ترین هنر شیرینی پزی و معروفترین سوغات شهر اصفهان است و جزو مهم ترین سوغات اصفهان در کنار صنایع دستی و فرش و گلیم به شمار می رود. از انواع گز تولید شده می توان به گز مخلوط لقمه ای اشاره نمود که سابقه تولید این محصول به بیش از چند قرن می رسد.
در طول سالیان متمادی، ابزار و روش های تولید گز با رشد دیگر ماشین آلات و تکنولوژی های تولید متحول شده است، به گونه ای که امروزه دخالت دست در ساخت و فرآیند تولید گز به حداقل رسیده است.
فروش بهترین نوع گز که در تولید آن از هیچ ماده افزودنی شیمیایی مانند رنگ ها و انواع اسانس ها و نگهدارنده‌ها استفاده نمی‌ شود نشان از کیفیت دارد.، علاوه براین به خاطر استفاده از اسانس های طبیعی گیاهی متعدد و مخصوص، هر کدام به تنهایی دارای خواص اثبات شده است.

شرایط بهینه در نگهداری گز مخلوط لقمه ای

بطور عام گز باید در جای خشک و خنک و دور از نور خورشید و در دمای کمتر از ۲۰ درجه سانتیگراد نگهداری شود. معمولا می توان بهترین شیوه در خرید را، خرید به اندازه مصرف داست. ولی چنانچه بخواهید گز را به مدت طولانی نگهداری کنید، می بایست هر بسته را بصورت مجزا و قبل از باز کردن روکش روی جعبه در یک کیسه نایلونی مناسب قرار داده و بسته بندی کنید. این بسته بندی باید به گونه ای باشد که هوای محیط وارد آن نشود و آن را در فریزر و جدای از دیگر مواد غذائی قرار دهید.
به این روش می توانید گز مخلوط لقمه ای را تا یکسال نگهداری کنید. توجه داشته باشید که در فصل زمستان ترجیحاً گز را نزدیکی وسایل گرمایشی نگهداری نمایید. به این ترتیب می توانید هر بسته را برای مصرف بصورت مجزا بردارید و به بقیه آسیب نرسد.­­

فروش بهترین نوع گز آردی

گز آردی بادامی

مواد اصلی تشکیل دهنده این نوع گز عبارت است از: گلوکز، مغز بادام درجه یک، شکر سفید، سفیده تخم مرغ، گلاب و افزدونی های مجاز گیاهی.
برای اینکه بتوان از این نوع گز برای مدت طولانی استفاده نمود آنرا در آرد می گذارند تا هم از چسبیدن آنها به هم جلوگیری نمایند و هم اینکه ظاهر و شکل خود گز حفظ شود.
گز آردی بادامی در اندازه ها و ابعاد متفاوت تولید می شود و درصد بادام بکار رفته در آن می تواند ملاک تعیین قیمت باشد. قابل ذکر اینکه از آرد موجود در جعبه های گز می توان برای استفاده در پخت انواع حلوا و شیرینی جات در منزل نیزاستفاده کرد.

فروش بهترین نوع گز مخلوط آردی

گز مخلوط آردی را می توان از شاخص ترین تولیدات گز سازی در شهر اصفهان است و همچنین جزو مهم ترین سوغات اصفهان نیز به شمارآورد. انواع گز آردی محلوط را می توان در بسته بندی ها و جعبه های بسیار زیبا برای کادو به دیگران و استفاده خانواده در کنار نوشیدنی های گرم گذاشت.
از انواع گز مخلوط آردی در اصفهان که سابقه تولید آن به بیش از چند قرن می رسد را می توان به صورت های گوناگون و از روش های متنوع خریداری نمود.
تنها نکته در انتخاب این نوع گز درصد مخلوط مغزهای بکار رفته در آن است که می بایست به آن توجه شود. لازم به ذکر است که وجود علامت و کد استاندارد روی جعبه های گز و خرید از مراکز معتبر می تواند شیرینی گز را برای شما دو چندان کند.

فروش بهترین نوع گز اصفهان

قیمت فروش بهترین نوع گز سکه ای مخلوط

گز سکه ای اصفهان همانطور که از نام آن می توان فهمید، شبیه سکه بوده و در انواع مختلف نیز تولید می شود. ضخامت گز سکه ای بستگی به مواد و مغز های بکار رفته در آن و همچنین انتخاب بسته برای فروش آن می تواند در بسته بندی های متنوع به فروش برسد.
در اغلب موارد گز سکه ای مخلوط را بصورت فله ای و در وزن های بالا به فروش می رسانند. در تولیدات گزهای فله ای، فروش عمده مد نظر قرار دارد که برای فروش بهترین نوع گز به صورت کلی در بازار داخل و صادرات گز پیشنهاد و سفارش تولید داده می شود.
انواع گز سکه ای مخلوط را می توان در بازار مشاهده نمود و تنوع استفاده از مغزهای مغذی در آن بسیار زیاد است.

بورس فروش گز سکه ای اصفهان کجاست؟

انواع گز سکه ای اصفهان را می توان از جنبه های مختلف دسته بندی کرد. این تولیدات مانند سایر انواع گزها دارای طعم های گوناگون و با درصد های متفاوت مغزها تولید شده اند. بنابراین تولیدات گز سکه ای اصفهان را می توان از لحاظ برندهای مختلف و تولید کننده ی گز نیز دسته بندی کرد. تولید کنندگان معروف و قابل اطمینان برای خرید را می توانید در لیست زیر مشاهده کنید:

  • گز سکه ای آرتا ی اصفهان
  • گز سکه ای آنتیک اصفهان
  • گز سکه ای معراج اصفهان
  • گز سکه ای مظفری اصفهان
  • گز سکه ای ویونا اصفهان
  • گز سکه ای بلداجی اثلی ۳۰۳ اصفهان
  • گز سکه ای بلداجی اصفهان
  • نکته قابل توجه  این است که نبودن نام تولید کنندگان دیگر در لیست بهترین ها دلیل بر نداشتن کیفیت و یا درجه پائین تر نیست.

انواع تولیدات گز سکه ای اصفهان چیست؟

این تولیدات می تواند از لحاظ درصد و نوع مغز استفاده شده و یا انواع طعم های تولیدی را شامل شوند که در نمونه های جعبه ای یا فله بسته بندی و به فروش می رسند. بعنوان نمونه انواع گز سکه ای چه بصورت فله و یا در بسته بندی های متفاوت را که می توان به آن اشاره کرد در زیر ملاحظه می فرمائید:

  • گز سکه ای پسته ای
  • گز سکه ای بادامی
  • گز سکه ای مخلوط
  • گز سکه ای انگبینی
  • گز سکه ای ترنجبینی
  • گز سکه ای بید مشکی
  • گز سکه ای عسلی
  • با توجه به نوآوری و ابتکار بسیار در تولید انواع گز سکه ای در آینده نه چندان دورانواع دیگر تولیدات گز سکه ای به لیست زیر اضافه و به روز خواهد شد.

فروش بهترین انواع گز

کشورهای خریدار بهترین گز سکه ای ایران

همانطور که می دانید بخش عمده ای از تولیدات سالانه ی گز در کشور با وجود تامین بازارهای داخلی مقدار بسیار زیاد دیگری از این تولیدات روانه ی بازارهای کشورهای مختلف در جهان می شود.
تعدادی از سفارشات گوناگون برای تولیدات انواع گزها که از کشور های خریدار ارسال می شود را می توانید در زیر ببینید.

  • صادرات گز به امارات
  • صادرات گز به اروپا
  • صادرات گز به روسیه
  • صادرات گز به گرجستان
  • صادرات گز به ازبکستان
  • صادرات گز به ارمنستان
  • صادرات گز به ترکیه
  • صادرات گز به ویتنام
  • صادرات گز به ژاپن

فروش بهترین نوع گز سکه ای اصفهان در سراسر بازار ایران را می توانید از طریق شرکت صنایع غذائی آرتا جویا شوید که بورس فروش انواع گز سکه ای بر اساس نوع سفارشات شما خریداران عزیز تهیه تولید و ارائه می شود.

خواص طبی انگبین‌ها

۴۰٪ تا ۵۰٪ از ترکیب انگبین یک ماده ی شیرین است که در شیمی به آن مانیت می گویند. این ماده گر چه به ظاهر نوعی قند است ولی از نظر علمی نوعی الکل شناخته شده است، الکلی که در اصل مایع نیست و مستی نمی آورد
انگبین مایعی است مفید که وقتی وارد دهان شود آن را خنک و عطش را برطرف می کند و بر اساس همین خاصیت انگبین، طبیبان و داروشناسان در قدیم دارو ها را با گز انگبین تجویز می کردند.
گز انگبین فاقد مواد سمی است و با این حال خاصیت میکروب کشی و ضد عفونی کنندگی آن بسیار بالاست ولی مصرف آنتی بیوتیک های موجود در این ماده هیچ گونه حساسیت یا ضرری متوجه انسان نمی کنند.

خواص مصرف گز انگبینی

  1. گز انگبین به مقدار کم ملین و به مقدار زیاد مسهل است.
  2. مقوی برای کبد، معده و روده ها است و حرارت و التهابات درونی بدن را کاهش می دهد.
  3. سینه و گلو را نرم و سرفه را بر طرف می سازد ولی بهتر است که آن را با گلاب میل نمایید که نفخ را زودتر فرو می نشاند.
  4. انگبین دارای ویتامین های مختلف از جمله ویتامین ( دی ) است و دارای املاح بسیار زیاد مخصوصاً کلسیم است.
  5. برای شیرین کردن و افزایش اثر داروها می توان از آن استفاده کرد.
  6. شیرینی آن نه تنها برای دندان ها مضر نیست بلکه از پوسیدگی و کرم خوردگی دندان ها جلوگیری می کند و باعث سفیدی دندان و تقویت لثه ها می شود.

فروش بهترین نوع گز تولیدی اصفهان

انواع گز انگبین با مغزهای مختلف

در حال حاضرانواع گز انگبینی به همراه مغزهای مختلف که در شرکت آرتا موجود است عبارتند از:
گز لقمه ای انگبینی بدون شکر
گز لقمه ای ویژه انگبینی
انواه گز لقمه ای انگبینی در بسته بندی های بسیار شیک برای کادو و استفاده شخصی و انواع گز آردی انگبینی. قابل ذکر اینکه کلیه تولیدات گز در شرکت آرتا تحت نظر آزمایشگاه کنترل کیفیت مستقر در کارخانه تولید و برای فروش آماده می گردد.
فروش بهترین نوع گز اصفهان با قیمت بسیار استثنایی و کیفیت تضمینی، نشان از برتری محصولات ماست.

شرکت آرتا و تولیدات بهترین انواع گز

گز آرتا به دلیل استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه و دقت وسواس گونه در خرید انواع مغزهای درجه یک، عدم استفاده از مواد افزودنی شیمیایی غیر ضروری و نگهدارنده های مضر برای سلامتی، استفاده از طعم های جدید و سنتی در این صنعت مانند انگبین ،شیرخشت و عسل و …  توان فنی بالا و تعهد و احترام به هنر گز سازی، تولید محصول بی نظیر در طعم و عطر علاقه مندان به این شیرینی اصیل ایرانی یکی از بهترینها در اصفهان می باشد که سالها سابقه فعالیت مستمر بدون تبلیغات مؤید این امر و مهر تأییدی بر سلامت مجموعه آرتاست.
برای دریافت لیست قیمت به روز انواع تولیدات گز آرتای اصفهان و ثبت سفارشات خود با دفتر فروش این شرکت تماس گرفته و توضیحات لازم را دریافت نمائید.

فروش بهترین نوع گز به صورت عمده

فروش بهترین گز اصفهان به صورت فله

گز از آرد و تخم مرغ و شکر، بعلاوه دارای افزودنی های خاصی است تا طعم متفاوتی و منحصر بفردی را در آن ایجاد نمایند. اگرچه پسته معروفترین این افزودنی ها و بیشترین کاربرد را در تولید گز دارد اما رقیب بسیار سرسخت پسته در تولید گز، بادام است.
بادام مغزی بسیار مغذی و مفید است که  سرشار از کلسیم، فسفر، آهن، منیزیم ، روی و مس است. بادام سلامت مغز را تضمین می کند و به تنظیم سطح کلسترول خون کمک می کند.
همچنین دستگاه های ساخت گز نیز منطبق با استانداردهای پذیرفته شده در کشور است که این امر تاثیر به سزایی در بالا بردن سطح کیفی و بهداشتی گز هم برای مصرف در داخل و هم در جهت صادرات به دیگر نقاط جهان داشته است.
هر گونه اطلاعات مورد نیاز خود را در خصوص خرید و فروش بهترین نوع گز را از کارشناس ما بپرسید.

 

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

خرید انواع گز

خرید انواع گز با قیمت مناسب

برای خرید انواع گز به کیفیت، برند، میزان درصد مغزها و گزانگبین و البته قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید