گز اصفهان
سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / سوهان گزی / فروش سوهان گزی کارتن های 5 کیلویی در اصفهان

فروش سوهان گزی کارتن های 5 کیلویی در اصفهان

امروزه به دلیل استفاده و استقبال زیادی که مردم از سوهان گزی دارند، این سوهان ها به صورت های مختلف و در بسته بندی های متنوع تولید و به بازار عرضه می شود. فروش سوهان گزی اصفهان در کارتن های 5 کیلویی از جمله آن ها است. این کارتن ها بسیار مقرون به صرفه است و می توان آن را از مراکز معتبر خریداری کرد.

فروش سوهان گزی کارتن های 5 کیلویی در اصفهان

سوهان گزی 5 کیلویی باکیفیت درجه یک

سوهان گزی 5 کیلویی باکیفیت درجه یکسوهان گزی در بسته بندی های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. یکی از این  نوع بسته بندی ها، در کارتن های کیلویی است. سوهان گزی ها در کارتن های چند کیلویی برای تاجران و فعالانی که در این حوزه فعال می باشند، بسیار مناسب است. چرا که می توانند به مقدار مورد نیاز، انواع سوهان گزی مرغوب را در کارتن های 5 کیلویی با کیفیت بالا خریداری کنند. این نوع بسته بندی برای فروش به صورت عمده بوده و مناسب فروشندگان خرد می باشد. که با خرید آن، سوهان گزی را به قیمت مناسب به بازار عرضه کنند. این سوهان گزی های مرغوب معمولا از گز به عنوان مغز و با روکش سوهان تهیه می شوند. امروزه شرکت های مختلفی این نوع سوهان را در تولید و در بسته بندی های مختلف از جمله 5 کیلویی به بازار عرضه می کنند. این نوع سوهان گزی برای پذیرایی از مهمان و همچنین استفاده از انواع جشن ها و مناسب های مختلف مناسب است. در تهیه سوهان گزی از مواد درجه یک و مرغوب مانند گلوکز، شکر سفید، هل، گلاب، آب آشامیدنی، نارگیل، روغن مایع، جوانه گندم و غیره استفاده می شود. این این ترکیبات سبب ایجاد سوهان گزی با کیفیت و مرغوب می شود، که طرفداران بسیار زیادی را در ایران و کشورهای دیگر دارد.

بنابراین خرید می خواهید سوهان گزی را به قیمت مناسب و یه صرفه خریداری کنید، در این صورت خرید سوهان گزی باکیفیت که در کارتن های 5 کیلویی بسته بندی شده اند می تواند بهترین  راه باشد.

چرا فروش سوهان گزی در اصفهان بیشتر است؟

چرا فروش سوهان گزی در اصفهان بیشتر است؟سوهان گزی با کیفیت به علل و دلایل مختلف توانست در مدت زمانی کم، جایگاه بالایی را در بازار به دست آورد. این نوع سوهان گزی در شهرهای مختلف ایران به ویژه اصفهان فروش بالایی دارد. از جمله علل و دلایلی که سبب افزایش فروش این نوع از سوهان گزی در بازار اصفهان شده است می توان به طعم لذیذ و بی نظیر آن اشاره کرد. علاوه بر این در اصفهان مردم در انواع مناسبت ها و جشن ها برای پذیرایی از انواع سوهان گزی استفاده می کنند. در کنار این، بسیاری از مردم اصفهان به صورت روزانه از این شیرینی در کنار چای و غیره استفاده می کنند، که همه این دلایل سبب افزایش فروش سوهان گزی در اصفهان شده است.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

فروشگاه آنلاین سوهان گزی اصفهان

فروشگاه آنلاین سوهان گزی لقمه ای + خرید گز اصفهان

فروشگاه آنلاین سوهان گزی با محصولات جدید خود عطر خوش و طعم شگفت انگیز گز …

دیدگاهتان را بنویسید