گز اصفهان
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / سوهان گزی / فروش سوهان گز لقمه ای در مشهد

فروش سوهان گز لقمه ای در مشهد

سوهان گز مشهد که به صورت سوهان گز لقمه ای درست شده است به خاطر کیفیت بالای آن از فروش بالایی برخوردار است. این نوع سوهان که مخلوطی از سوهان یزد است و انواع مغزها درون آن می‌باشد بسیار خوشمزه است. اکثر کسانی که به مشهد می روند در برگشت این سوغاتی خوشمزه را برای خانواده خود می آورند. این نوع سوهان برای درمان بعضی از دردها مفید است و خاصیت های زیادی دارد.

فروش سوهان گز لقمه ای در مشهد

مدل های متنوع سوهان گز

مدل های متنوع سوهان گز فروش سوهان گز با قیمت های مناسب در مدل های متنوع در مشهد صورت می گیرد. این نوع سوهان که مخلوطی است از بهترین مواد مانند: جوانه گندم، عسل، شکر، روغن، کمی گز و سوهان خوش طعم ترین و خوشمزه ترین شیرینی محسوب می‌شود. در گذشته های دور از سوهان به عنوان یک نوع شیرینی خانگی استفاده می‌کردند و مادرها به طور سنتی آن را درست کرده و برای بچه‌ها آماده می‌کردند که بسیار خوشمزه هم بود. اما حالا با ترکیبات دیگری که به آن  اضافه شده است طعم آن نیز تغییراتی کرده است. کیفیت و طعم عالی این نوع گز باعث شده تا این نوع گر صادرات نیز داشته باشد و از فروش بالایی برخوردار باشد. این نوع گز لقمه ای که دارای مغز های زیادی داخل آن هست و همچنین خاصیت های زیادی دارد و پروتئین و کربوهیدرات و ویتامین نیز دارد. برای اعصاب مناسب است. برای مغز مفید است و باعث تقویت حافظه میشود و باعث افزایش انرژی و کالری میشود. همچنین باعث رفع خستگی وب وجود آمدن آرامش نشود.این نوع گزها در بسته بندی های مختلف و بسته های کوچک و بزرگ آماده میشود و با قیمت های مناسبی به فروش میرسد. سوهان گز لقمه ای مناسب برای هدیه و سوغاتی می باشد. این نوع سوهان از طعم شیرین و دلچسبی بر خورد ار است. این نوع سوهان را نیز در منزل نیز میتوان درست کرد چرا که از پخت ساده ای برخوردار است‌.

بهترین قیمت سوهان گز مشهد

بهترین قیمت سوهان گز مشهد بهترین سوهان گز مشهد که دارای کیفیت بالایی برخوردار است با قیمت مناسب به فروش می رسد. قیمت سوهان گز در مشهد بستگی به مواد تشکیل دهنده آن و اندازه آن دارد کسانی که قصد خرید این نوع شیرینی را دارند می‌توانند به صورت کلی و جزئی آن را خریداری کنند این نوع شیرینی دارای انواع پروتئین ها ویتامین ها و کربوهیدرات ها در آن وجود دارد می باشد. برای تقویت حافظه و آرامش و اعصاب مفید است مواد تشکیل دهنده این نوع شیرینی خوشمزه مانند آرد جوانه گندم و عسل و زرده تخم مرغ و روغن شکر که هر کدام خاصیت های جداگانه برای بدن دارند از همه اینها یک شیرینی خوشمزه ساخته است که کمتر کسی است که آن را نپسندد.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان گزی مخصوص کره ای

خرید و قیمت سوهان گزی مخصوص کره ای

سوهان گزی مخصوص کره ای یک ترکیب نوآورانه و خوشمزه از دو شیرینی سنتی ایرانی …

دیدگاهتان را بنویسید