گز اصفهان
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / فروش عمده سوهان گزی درجه یک / فروش سوهان گز ارزان قیمت اینترنتی

فروش سوهان گز ارزان قیمت اینترنتی

فروش سوهان گز به صورت اینترنتی و ارزان قیمت برای بازاریان و تجاری که در امر صادرات فعالیت می کنند موقعیت های بسیار مناسبی را ایجاد می کند. در این فروش ویژه همراه شما هستیم.

فروش سوهان گز ارزان قیمت اینترنتی

حذف واسطه ها در خرید اینترنتی تاثیر بسیاری روی قیمت انواع گز دارد. به اینترتیب بیشتر کارخانه های تولید کننده گز و برندهای معروف و شناخته نشده در اصفهان از این روش برای پائین نگهداشتن قیمت فراورده های خود استفاده میکنند.
بیشتر آنها تولید خودرا در فروشگاه های آنلاین مخصوص خود و توسط افراد مورد اعتماد خود در این مکانها عرضه مینمایند و سعی در فروش مستقیم دارند.
استفاده از این روش مزایای بسیاری دارد که علاوه بر حذف واسطه ها کیفیت آنها نیز بدون تغییر مانده و بدون چرخش اضافی میان خریداران عمده بدست مشتری میرسد.
سوهان گزی که تولید بسیار اختصاصی برخی تولید کنندگان است نیز در این قالب عرضه میشود و با افزودن مغزهای پسته و بادام آنها را به عنوان یک شیرینی منحصر بفرد مطرح نموده است.
غلاف سوهان و گز درون آن در ظاهر، رنگ بسیار عالی و چشمنواز دارد و در باطن طعم بسیار خوشمزه که این شیرینی را در رتبه بالای کشور قرار داده است.

قیمت فروش سوهان و گز آنلاین

چالشی به نام سوهان گزی

وقتی که نام سوهان گزی را می‌شنویم بی اختیار به یاد دو شهر، دو شیرینی و دو طعم مختلف میافتیم. این دوگانگی طعم و مزه و خاستگاه و شکل و شمایل ممکن است برای برخی خوشایند باشد و برای برخی دیگر ناخوشایند باشد. اما مسلم آن است که، کسانی که خوردن سوهان گزی را تجربه کرده اند اغلب از آن استقبال و برای خرید آن در آینده نیز برنامه دارند.
این نمونه از سوهان و انواع دیگر آنرا در گذشته با روش‌های دستی و بصورت محدود تهیه می‌کرند اما امروزه کارگاه‌ها و کارخانه هایی برای پخت این نوع شیرینی وجود دارند که با دستگاه و قالب‌های مختلف به پخت انواع سوهان می‌پردازند. شیوه‌‌ی معمول به این صورت است که سوهان و گز را به صورت جدا گانه پخت می‌کنند و بعد سوهان را به وسیله‌‌ وردنه تخت کرده و لایه‌ای از گز را روی آن قرار می‌دهند و برش میدهند.

قبل از خرید سوهان به این نکات توجه کنید

خرید سوهان بدون در نظر گرفتن هزینه های رفت و آمد و صرف وقت، کار سخت و دشواری نیست ولی نکات و فوت و فن‌هایی دارد که اگر اطلاعات کافی هنگام خرید از آن نداشته باشید بی شک نمی توانید سوهان با کیفیتی تهیه کنید.
حین خرید سوهان حتما متوجه این مسئله خواهید شد که سوهان قم در اندازه‌ها و شکل‌های بسیار متفاوتی تولید می‌شود که با توجه به سلیقه افراد هر کدام ویژگی متفاوتی دارند.
نکته مهم در خرید سوهان شناخت انواع آن می‌باشد که انتخاب را آسان تر می‌کند. در تمامی مدل‌های سوهان قم این طعم خوش و تازگی است که وجه تمایز بین تمامی سوهان‌ها به شمار می‌رود و کیفیت آنها شاخصی برای انتخاب است.

قیمت فروش سوهان گز با توجه به وضعیت اقتصادی از مهمترین موارد توجه خواهد بود و مواد اولیه، برند و بسته بندی از مهمترین نکاتی است که در انتخاب نهایی این شیرینی موثر است.

خرید از صنایع غذایی آرتا

چرا سوهان در قوطی های فلزی قرار دارند؟

یکی از نکاتی که در خرید هر کالایی تاثیر گذار است، بسته بندی قابل توجه و زیبا می‌باشد. بسته بندی سوهان علاوه بر ظاهر آراسته و زیبایی که باید داشته باشد، می‌بایست دارای شرایط مناسب برای نگهداری سوهان باشد. بسته بندی سوهان یکی از نکاتی است که در خرید سوهان و البته قیمت آن موثر است.
برخی از سوهان‌ها می‌بایست با دقت و ظرافت بیشتری بسته بندی شوند چرا که نسبت به سایر نمونه های سوهان ظریف تر هستند و به راحتی خرد می‌شوند. برخی دیگر نیاز است که به صورت تک به تک بسته بندی شوند تا سوهان‌ها به یکدیگر نچسبند، مانند سوهان گل نازک.
قوطی‌های فلزی بهترین نوع بسته بندی سوهان به شمار می‌آیند ولی از قیمت بالایی بر خوردار می‌باشند. جعبه‌های کاغذی و دیگر مدل‌ها قیمت مناسب تری داشته ولی احتمال آسیب دیدن سوهان زیاد است.
تاریخ تولید سوهان نشان دهنده تازگی این محصول است.

سوهان عمده بهتر است یا جعبه ای؟

بسیاری از خریداران سوهان بر این باور هستند که خرید سوهان عمده بسیار مقرون به صرفه تر است و بهتر است که سوهان را به صورت عمده از درب کارخانه خریداری کنند.
اگر ترجیح می‌دهید سوهان را به صورت تازه و بدون دخالت دلالان تهیه کنید، می‌توانید از کارگاه سوهان پزی یا شرکت معتبر خاصی که در نظر دارید سوهان بخرید، در غیر این صورت تمامی سوهان‌هایی که در بازار عرضه می‌شوند از قیمت مشخصی تبعیت میکنند که برای افراد علاقمند به این شیرینی خوشمزه در نظر گرفته می‌شوند.
فقط با توجه به تاریخ تولید می‌توانید یک سوهان تازه و مرغوب خریداری کنید. سوهان‌هایی که تاریخ جدید تری دارند کمتر کهنه هستند و کیفیتشان بالاتر خواهد بود
سوهان‌هایی که از تاریخ تولیدشان نیز زمان زیادی گذشته است هم قابل مصرف هستند فقط این که ممکن است به دلیل این که مدت زمان زیادی نگهداری شده اند کمی کهنه تر باشند.

خرید سوهان

سوهان حلوائی قم و تعاریف آن

شاید فکر کنید سوهان که نیاز به معرفی ندارد اما موضوع از این قرار است که اغلب ما گمان می‌کنیم خیلی از چیزهای اطراف خود را به خوبی می‌شناسیم.
این چیزها شاید به ظاهر بسیار ساده باشند اما ورای هر خوراکی، ضرب المثل، رسم و رسوم و داستان‌های زیادی وجود دارد که گاهی خوب است اطلاعاتی از آنها بدست بیاوریم.
آنچه از اسناد و مدارک تاریخی بر میآید این است که سوهان خوردن زمان قاجار رایج شده است. این شیرینی به دلیل ارزش غذایی فراوان و همچنین خوشمزگی، در آن زمان شیرینی خانه‌های اعیان بوده است و منشا تولید سوهان نیز شهر قم بوده است.
قمی‌ها سوهان را تقریبا به شکل امروزی آن درست می کردند و برای رونمایی از این خوراکی خوشمزه، شاه را نیز به قم دعوت کردند. ظاهراً نام این شیرینی ایرانی نیز از همین مراسم اخذ شده است که نماینده شاه در آن حضور داشت و جمله ای را در وصف آن گفته است.

خرید سوهان گزی تازه

فروش سوهان گز عمده اینترنتی

دور زدن داخل فروشگاه ها برای یافتن و خرید گز بسیار وقت گیر و هزینه بر است. به فرض اینکه بدانید چه میخواهید و آدرس را هم بدانید، نگهداری وقت و پول شما را تضمین نمیکند.
روشهای متعددی برای ترغیب خرید این محصولات وجود دارد، از آگهی و تراکت درب منزل تا آدرس توزیع سفارشی با یک تماس تلفنی، اما این روش ها نمیتواند خواسته و نیاز شما را تامین نماید.
ما در صنایع غذائی آرتا سعی در حل این گونه مسائل که در ارتباط با اعتماد سازی و تحویل تولیدات با کیفیت و منطبق با آنچه در سایت آرتا مشاهده میکنید است.
به همین منظور سایت آرتا با طراحی و بارگذاری فروشگاه آنلاین گز و تحول در ارتباط مشتری و خریدار، راهی را در پیش گرفته تا در کمتر از یک دقیقه بتوانید کالای مورد نیاز خود را انتخاب و نسبت به خرید آن اقدام نمائید.

فروش سوهان گز ارزان قیمت در کمترین زمان و با بهترین بسته بندی و تحویل سریع آغاز شده است.
صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان گزی کارتنی فله

سوهان گزی کارتنی فله + پخش عمده سراسر کشور

سوهان گزی کارتنی فله یکی از محصولات پرطرفدار در سراسر کشور است که به صورت …

دیدگاهتان را بنویسید