گز اصفهان
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / انواع گز در بازار / فروش عمده انواع گز در سراسر ایران

فروش عمده انواع گز در سراسر ایران

فروش عمده انواع گز در سراسر ایران به صورت اینترنتی و مستقیم از تولید کننده در کاهش هزینه ها بسیار موثر بوده و خرید محصولات غیر مرغوب را کاهش خواهد داد. ما علاوه بر بهبود کیفیت همچنان روش های خرید انواع گز اصفهان و محصولات درجه یک صنایع غذایی آرتا را ارتقاء بخشیده ایم.

فروش عمده انواع گز در سراسر ایران

بنا به تعریف، عمده فروشی کسب‌ وکاری است که تولیدات خود را در ابعاد و اندازه های بزرگ نسبت به مغازه های سطح شهر به سایر کسب ‌وکارها می‌فروشد. چنانچه بخواهید به ‌صورت آنلاین محصولی را به فروش برسانید یا از طریق فروشگاه‌های دیگر این کار را انجام دهید باید محصولات مورد نظر را از عمده فروش تهیه کنید.
با خرید عمده محصول از تولیدکننده به قیمتی پایین‌ تر از سایر کسب‌وکارها، به سود می‌رسید و این کار را معمولا از طریق تخفیف‌هایی صورت میگیرد  که به‌ خاطر خرید در حجم بالا دریافت می‌کنید.
به این ترتیب با خرید عمده از تولید کننده اصلی و دریافت مزایای این خرید با یک تیر چند نشان را زده اید. ابتدا خرید با قیمت مناسب انجام داده اید و در درجه دوم دست واسطه ها را کوتاه نموده اید و در نهایت به فعالیت کارخانه و کارگران آن بطور مستقیم مشارکت داشته اید.

خرید و فروش عمده انواع گز

زنجیره تامین کالا با خرید عمده صورت می گیرد

گیردتولید کنندگان محصولات گز اصفهان و بخصوص شرکت آرتا، صرفا بر اساس آنچه برای محصول می‌پردازید و تعدادی که می‌ فروشند سود نمی‌کنند، باید این را مد نظر داشته باشید که زنجیره‌ی تأمین کالا بسیار پیچیده‌ تر از این حرف‌هاست.شاید تولیدکننده‌ ها تنها با کسب‌ و کارهایی وارد معامله شوند که بتوانند هر ماه مقدار مشخصی از آنها خریداری کنند، یا برای مدت زمان مشخصی قرارداد تأمین کالا امضا کنند، حتی برخی از آنها هم شاید تمایلی به ارسال محصولات به کشورهای دیگر نداشته باشند.
توجه داشته باشید که اگر چه نوع رایج عمده فروشی، مابین تولیدکنندگان و خرده‌فروشان است، اما تعداد زیادی از خریداران نیز هستند که برای مناسبت های خاص و مهمانی های بزرگ خرید عمده گز را انجام میدهند. تنها نکته مبهم در فروش عمده انواع گز توافق بر سر مقدار و حجم خریدی است که می توان به آن نام عمده را گذاشت.

جذابیت فروش عمده انواع گز برای تولید کننده

در گذشته تولیدکنندگان قدرت چندانی برای به چالش کشیدن سیستم فروش را نداشتند اما با ظهور و توانایی اینترنت در برقراری ارتباط مستقیم آنها با مردمی که به محصولات‌ نیاز دارند، می‌توانند میلیون‌ها فروش را کاملا به‌صورت آنلاین انجام دهند. ضمن اینکه مصرف ‌کنندگان نیز به‌ دنبال اقلام خاصی هستند که نیازها و سلایق ‌شان را برآورده سازد و از قیمت مناسب هم برخوردار باشد.
شرکت صنایع غذائی آرتا با استفاده از فروش عمده انواع گز آنلاین و اینترنتی سبک خرید ما را با خدماتی همچون تحویل در همان روز، پشتیبانی شبانه‌روزی، دریافت اقلام هدیه و انجام خرید از داخل منزل، تغییر داده است و از خرده‌ فروش‌های سنتی جهت پیوستن به خانواده بزرگ آرتا دعوت مینماید.

تفاوت میان فروش عمده انواع گز و خرده فروشی

جدا از مواردی که میتوان در تعریف عمده فروشی ذکر کرد، مانند فروش یا عدم فروش محصول به مشتری نهایی و از آن مهمتر توانایی در نگه داری محصول برای مدت طولانی، از مهمترین خصوصیات لازم برای عمده فروشی توانایی انبار کردن و نگه داری محصول است.
عمده فروش ها بر خلاف خرده فروش ها نه نیازی به تبلیغ و ترویج کالا دارند و نه به جو حاکم بر بازار اهمیت می دهند. تفاوت بزرگ دیگر حجم معاملات و گستردگی حوزه های عملکرد است و حجم معاملات یک عمده فروش قابل مقایسه با خرده فروش نیست.
تفاوت سوم به نگاه دولت برای اخذ مالیات باز می گردد. عمده فروش ها و خرده فروش ها بر اساس قوانین اقتصادی در دو گروه متفاوت برای محاسبه مالیات بر درآمد قرار می گیرند.
فروش عمده انواع گز به قیمت درب کارخانه و با تضمین کیفیت راهی برای ایجاد اطمینان در خرید است.

نمایندگی فروش گز

معجزه ای به نام گز برای سلامتی

انواع گز از جمله محبوب‌ترین شیرینی‌هایی است که در استان اصفهان و چند استان دیگر در کشور مانند تبریز و مشهد تولید شده و به عنوان نمادی از شهر اصفهان شناخته می‌شود.
در تولید انواع گز از مواد اولیه کاملاً طبیعی استفاده می شود و در نتیجه می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی برای تنقلات و میان‌ وعده‌های ناسالم باشد. گز علاوه بر طعم بی‌نظیر، خواص بسیاری برای سلامتی داشته و برای کودکان یک منبع انرژی عالی است. پس بی ربط نیست اگر به گز لقب معجزه سلامتی را بدهیم.

انواع گز مغز دار با داشتن مغز های مغذی و مفید می تواند برای ورزشکاران و کسانیکه در طول روز نیاز به انرژی دارند مورد مصرف قرار گیرد.
اما در انتخاب گز باید دقت نمود و از تولیدی ها و فروشندگان معتبر خرید را انجام داد. در واقع قیمت نمیتواند ملاک انتخاب قرار گیرد اما استاندارد را حتماً مورد توجه قرار دهید.

ترکیبات و ویژگی های گز اصفهان

همانطور که میدانید برای تولید انواع گز استاندارد و با کیفیت از هیچ ماده اولیه غیر طبیعی یا حتی افزودنی های غیر مجاز استفاده نمی‌شود. ترکیبات اولیه و اصلی برای تولید گز می تواند بطور خلاصه به شرح زیر باشد:

  • گزانگبین
  • سایر انگبین‌های گیاهی مانند ترنجبین و انگبین علفی
  • سفیده تخم مرغ
  • گلاب
  • شکر
  • مغز پسته، بادام یا فندق را نیز جزو ترکیبات اصلی و اولیه گز به حساب می آورند.

اما ویژگی های یک گز خوب و با کیفیت برای انتخاب چه می تواند باشد؟ بنظر ما گز با کیفیت و مرغوب دارای حداقل ویژگی‌ های زیر است:

  • میزان تردی آن متوسط بوده و نرم و چسبنده نیست.
  • میزان قند کل آن در هر ۱۰۰ گرم بدون مغز، حداقل ۵۸ است.
  • میزان رطوبت آن در هر ۱۰۰ گرم بدون مغز، بین ۵% تا ۸٫۵% است.
  • ساکاروز آن در هر ۱۰۰ گرم بدون مغز، حداقل ۳۱ است.

فروش عمده انواع گز اصفهان و معرفی آن ها

آنچه که ما تحت عنوان گز می‌شناسیم، در واقع تغییرات کوچکی در ظاهر یا اضافه کردن مواد اولیه ای چون زعفران، پودر شکلات و انواع مغزها به گز، آنرا از سادگی جدا کرده و به سمت دسته بندی ها و تنوع محصولات سوق داده است.
در واقع تنوع تولیدات گز می تواند ارتباط مستقیم با تمایلات و ذائقه افراد داشته باشد و یا تاثیر پذیری تولیدات بر اساس سفارشات باشد. علی ایحال تنوع تولیدات گز باعث بوجود آمدن انواع آن شده که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.
در فروش عمده انواع گز به میزان سفارش و کیفیت مواد و قیمت فروش روزانه و هزینه های ارسال دقت می شود.

گز آردی اصفهان:

انواع گز آردی از جمله محصولات محبوبی است که حجم تولید آن بیشتر و محبوب تر از انواع دیگر است و به عنوان بهترین گز اصفهان نیز شناخته می‌شود. جالب است بدانید که گز آردی اصفهان محصولی است که در تهیه آن از گزانگبین استفاده شده و به همین دلیل نیز قیمت بالاتری در مقایسه با دیگر انواع گز دارد.
زمانی‌که گز به آرد آغشته می‌شود، علاوه بر افزایش دوام، برای مدت طولانی‌تری نرم خواهد ماند ضمن اینکه آرد موجود در آن قابل استفاده برای پخت انواع کیک و کلوچه در خانه نیز هست.
برای تهیه گز آردی، ابتدا گز را به قطعات مربعی یا دایره شکل برش داده و سپس آن را به آرد آغشته می‌کنند، آرد مورد استفاده  فاقد سبوس بوده و به همین دلیل کاملاً سفید و یکدست است.

گز لقمه ای:

این نوع گز با همان ترکیبات اصلی دیگر انواع گز تولید می شود و تفاوت اصلی آن در نوع برش قطعات و بسته بندی آن است. گز لقمه‌ای به صورت قطعات کوچک و مشابه برش داده می‌شود و در پوشش های پلاستیکی به همان اندازه قرار داده می شود. دلیل این امر را می توانیم در جلوگیری از چسبیدن آنها به هم و راحتی در استفاده دانست.

بسته بندی این نوع گز می تواند جعبه ای و یا بصورت فله و در وزن های بالا صورت گیرد. همچنین تولید سفارشی این نوع گز با درصد های مغز موجود در آن و بسته بندی های بسیار ویژه و کادوئی وجود دارد.
امکان تولید و فروش عمده انواع گز در شرکت آرتا فراهم است که می توانید با استفاده از درگاه های تعیین شده نسبت به ثبت سفارش اقدام نمائید.

گز بُرشی:

این نوع از گز با استفاده از دستگاه‌های برش به اشکال مختلف بریده شده و در نتیجه مواد و مغز های بکار رفته در آن نمایان است. تولید این نوع گز با استفاده از انواع مغز ها صورت میگیرد و اشکال هندسی در برش دادن آن نقش الگو دارد. اشکالی مانند لوزی، دایره، مربع و مستطیل را برای این نوع می توانیم ببینیم.
بسته بندی این مدل نیز می تواند سفارشی باشد و درون جعبه های آن نیز همراه با گز با آرد آغشته می شود. انواع مختلفی از تولیدات این نوع را می توانید در بازار مشاهده نمائید و تنها نکته قابل توجه در انتخاب گز برشی توجه به تولید بهداشتی و برند مورد نظر شما خواهد بود. برای انتخاب این گز حتماً به علامت سیب سبز سلامت و کد استاندارد توجه داشته باشید و نام برند را هم مورد کنکاش قرار دهید.

گز انگشت پیچ:

اینطور که لغت نامه ها آمده است، به هر خوراکی غلیظی که به دور انگشت بپیچد انگشت پیچ می‌گویند، و شاید علت نامگذاری این محصول نیز همین موضوع است.
گز انگشت پیچ یا گز ساده و بدون مغز از جمله شیرینی‌ها و سوغات شهر همدان بوده که در اصفهان نیز تولید می‌شود. گز انگشت پیچ بافتی بسیار نرم داشته و فاقد مغز بادام، پسته یا فندق است و به همین دلیل قیمت فروش آن بسیار کمتر است.
انگشت پیچ به دلیل نرم‌ بودن نیازی به جویدن آن نیست که بیشتر مورد توجه افراد مسن و کودکان قرار گرفته است. شما میتوانید قبل از مصرف و برای طعم‌ دار کردن آن میتوان از دارچین، زعفران، پودر کاکائو، پودر قهوه، پودر نارگیل و پودر انواع میوه نیز استفاده کنید. با در نظر داشتن اینکه، این نوع گز قوام زیادی ندارد، رطوبت بیشتری هم دارد که معمولاً در ظروف درب‌دار عرضه می‌شود.

گز سکه‌ای و گز شکن دار:

همانطور که از نام گز سکه‌ای میتوان دریافت ، این نوع تولیدات به شکل سکه می باشد که ضخامت آن به دلیل استفاده از مغز های مختلف بیشتر از سکه معمولی است.  ترکیبات و مغز های مورد استفاده برای تولید این نوع گز مانند گز آردی یا گز بی‌مغز است و  تنها تفاوت در شکل ظاهری آنها است.

گز شکن‌دار:

ماندگاری گز در گرو کاهش رطوبت است و در تولید گز سنتی اگر رطوبت به پایینتر از ۶% برسد، این ماندگاری و دوام افزایش پیدا می‌کند. گز شکن‌ دار رطوبت پایینی داشته و با چند ضربه کوچک به چندین قسمت تقسیم می شود.
وقتی گز شکن دار را در دهان بگذارید به سرعت آب می‌شود، بنابراین دیگر نیازی به جویدن آن نیست. گز شکن‌ دار نیز مانند گز آردی، در بستری از آرد غوطه ور می شود و برای فروش آماده می شود.

سوهان گزی:

سوهان گزی در واقع ترکیبی از سوغات اصفهان و قم است، به این ترتیب که گز مانند مغز درون سوهان قرار میگیرد. در این نوع گز، از روکش سوهان استفاده شده که مانند پوششی برای حفظ رطوبت و نرمی گز نیز عمل می‌کند.
با استفاده از روکش سوهان برای این محصول، گز دیرتر خشک شده و زمان ماندگاری آن افزایش پیدا می‌کند. انواع سوهان گزی با درصد های متفاوت مغز و گز تولید می شود.

مشاوره قبل از خرید انواع گز آرتا

شما می توانید با مراجعه به دفاتر و نمایندگی های فروش شرکت تولید کننده و صنایع غذائی آرتا از خدمات مشاوره رایگان بهره ببرید و یا با ارتباط تلفنی با ما و بدون حضور نیز راهنمائی های لازم را دریافت و بهترین انتخاب را مطابق با نیاز و سلیقه خود دریافت کنید.
شرکت صنایع غذائی آرتا با تولید انواع گز و پولکی و با استفاده از آزمایشگاه های مجهز کنترل کیفیت و محققین جوان و با دانش روز، گامی اساسی در این راه برداشته و با تولید انواع گز و فروش عمده انواع گز با کیفیت و منحصر بفرد، انواع گز مطمئن و قابل اعتمادی را از نظر بهداشتی و کیفیت تولید نموده است.
مشاوران ما در مراحل مشاوره و ثبت سفارش و خرید بهترین ها همراه شما هستند.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

قیمت و خرید گز آردی

قیمت و خرید گز، طرز تهیه گز آردی

قیمت و خرید گز آردی که از سوغات های محبوب و معروف ایرانی است به …

دیدگاهتان را بنویسید