گز اصفهان
سه شنبه , اردیبهشت ۴ ۱۴۰۳
خانه / سوهان گزی / فروش عمده سوهان گزی روکش دار

فروش عمده سوهان گزی روکش دار

سوهان گزی یکی از خوشمزه ترین شیرینی های ایرانی محسوب می شود و شهرتی جهانی دارد. این محصول هم به صورت جزئی و هم به صورت عمده به فروش می رسد. اگر قصد تهیه سوهان گزی روکش دار عمده را دارید با ما تماس بگیرید، فروش سوهان گزی در مرکز ما به صورت مستقیم و بی واسطه صورت می گیرد بنابراین نیاز به متحمل شدن هزینه اضافه بابت واسطه ها ندارید و در عرضه مستقیم محصول به قیمت کارخانه به فروش می رسد.

فروش عمده سوهان گزی روکش دار

روش های مختلف تهیه سوهان گزی

روش های مختلف تهیه سوهان گزی سوهان گزی یکی از شیرینی های محبوب ایرانی و مناسب پذیرایی در دید و بازدیدها، مهمانی ها و جشن هاست، علاوه بر آن این محصول یکی از بهترین سوغات سفر محسوب می شود. این محصول دارای انواع متفاوتی بوده و روش های تهیه آن نیز گوناگون است. به طور کلی سوهان گزی را می توان ترکیبی از دو شیرینی مشهور اصفهانی و قمی یعنی گز و سوهان دانست. در تهیه این محصول گز مغزدار را با روکشی از سوهان تولید می کنند که طعم بسیار لذیذی دارد.

سوهان گزی به دو روش تهیه می شود، روش اول روش تولید سنتی بوده که در شیرینی فروشی ها و یا تولیدی ها از آن استفاده می شود، روش دوم نیز روش صنعتی می باشد. در روش دوم سوهان گزی توسط دستگاه های مکانیزه و اتوماتیک در مراکز صنعتی تولید می شود. سوهان گزی از تخم مرغ، شکر، آب، گلاب، روغن، کره و جوانه گندم، زعفران و نیز مغزهای متفاوت خشکبار مثل پسته و بادام تهیه می شود.

همچنین این محصول در برخی شهرها نیز روش های مختلفی برای تولید دارد، به عنوان مثال سوهان گزی قم با سوهان گزی اصفهان متفاوت است و دستور پخت این محصول در هر شهر با شهر دیگر تفاوت دارد. باید اشاره کرد تهیه این سوهان در منزل اگرچه غیر ممکن نیست ولی تهیه آن بسیار سخت است و نیاز به تجربه و زحمت فراوان دارد.

قیمت فروش سوهان گزی فله

قیمت فروش سوهان گزی فله قیمت فروش سوهان گزی فله مقدار ثابتی ندارد و متغیر است، بسته به برند تولیدکننده این محصول، کیفیت آن، خانگی یا صنعتی بودن و… قیمت این محصول تغییر می کند. چنانچه قصد تهیه این محصول به صورت فله را دارید حتما به فروشنده معتبر مراجعه نمایید و از دارا بودن مجوز بهداشتی و مجوز تولید اطمینان حاصل فرمایید.

برای خرید سوهان گزی ارزان فله ای اصل و مرغوب در بالاترین کیفیت و بهترین دستور تهیه با کارشناسان ما تماس برقرار نمایید تا اطلاعات تکمیلی را به شما اعلام نمایند. لازم به ذکر است تهیه این محصول به صورت فله هم به صورت جزئی امکانپذیر است و هم به صورت عمده.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان گزی مخصوص کره ای

خرید و قیمت سوهان گزی مخصوص کره ای

سوهان گزی مخصوص کره ای یک ترکیب نوآورانه و خوشمزه از دو شیرینی سنتی ایرانی …

دیدگاهتان را بنویسید